Dat is balen, hopelijk hoefde je niet te ver te reizen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezen
Uur in de auto gezeten op wat een thuiswerkdag is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen, hopelijk hoefde je niet te ver te reizen.
O dat is wel balen dus. Volgende keer maar goed lezen danquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uur in de auto gezeten op wat een thuiswerkdag is.
Zoiets. Halve weekend en gisteren koorts gehad. Vanochtend was het eindelijk weg. Dus nog maar een dagje bijkomen vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezen
Whoopsquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn die ook 2e hands?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
Neem gerust een oliebolletje, er zijn er genoeg
[ afbeelding ]
als die mail gistern is verstuurd hebben ze gewoon verkeerde info gegeven.. gewoon niet meer gaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nee dankje, zit net aan mn ontbijtquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachenquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
150-160 graden oven voorverwarmen, dan minuut of 5 erin werkt ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, van gisteren , even opbakken in de koekenpan of 30 seconden in de magnetron
Vrij nemen dan maar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet inloggen bij TeamsElke keer weer genieten.
Heb je die voor jezelf gekocht?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit je waarschijnlijk lekker bij de popcornen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
mis je vast niks aanquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Geweldigquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als die mail gistern is verstuurd hebben ze gewoon verkeerde info gegeven.. gewoon niet meer gaan
In je nieuwe lease-bak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.
Leuk grapje. Gelukkig kon ik nu terug met 130 naar huis knallen.
CJIB vindt dit leukquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.
Leuk grapje. Gelukkig kon ik nu terug met 130 naar huis knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |