Hopelijk morgen geen pijn in mijn oog meer.quote:
Ik hoop met je mee.quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk morgen geen pijn in mijn oog meer.
Was daar enige twijfel over!quote:Op maandag 3 november 2025 21:59 schreef Ama het volgende:
Goed om te zien dat @:EttovanBelgie er nog is.
Hier is het allemaal koetsjie koetsjiequote:
We duimen!quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk morgen geen pijn in mijn oog meer.
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmersquote:Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
Zo te zien heeft D66 toch geen extra restzetel nu de briefstemmen zijn geteld. @:nattekat De uiteindelijke uitslag kan nog wel een beetje verschillen met de voorlopige (in 2023 kwamen er nog 17.607 stemmen bij uiteindelijk), maar dat kan alleen nog invloed hebben als dat toevallig heel veel D66 stemmen zijn en geen SP stemmen. Niet waarschijnlijk.
Coalitie vormen wordt erg interessant.quote:Op maandag 3 november 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmers
Als VVD zich aan z'n verkiezingsbeloften houdt gaan ze ook niet over linksquote:Op maandag 3 november 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De JA21 optie is dan wat minder voor de hand liggend.
Top 10 voornamen in Nederland 2040;quote:Op maandag 3 november 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmers
Er is maar één realistische optie.quote:Op maandag 3 november 2025 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Coalitie vormen wordt erg interessant.
Hahaha Henkquote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top 10 voornamen in Nederland 2040;
1 Mohammed
2 Ibrahim
3 Yusuf
4 Chananya
5 Ali
6 Zayn
7 Omar
8 Salma
9 Henk
10 Fatima
nieuwe verkiezingen?quote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één realistische optie.
Had nog wat langer gekund maar okee. Weer een intensieve kantoordag voor de boeg.quote:
Ja, had ook nog wel wat langer willen blijven liggen/slapen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had nog wat langer gekund maar okee. Weer een intensieve kantoordag voor de boeg.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat ziet Iris de Graaf er vanochtend goed uit.
Haar strak in een staart, mantelpakje, hmmm
dat doe je zelf, dat doettie niet uit zichzelfquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wekker ging vandaag een kwartier vroeger dan normaal
Mag ik dan niet van mening zijn dat het te vroeg is?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe je zelf, dat doettie niet uit zichzelf
neequote:Op dinsdag 4 november 2025 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan niet van mening zijn dat het te vroeg is?
Te laat komen op werk is ook weer wat.
quote:Op maandag 3 november 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die wat weten van hartslag zullen zien hoe intens zwaar mijn training vandaag was
Wij zijn ook teleurgesteld, Kat.quote:Op maandag 3 november 2025 23:10 schreef Nattekat het volgende:
We moesten 400m in 5,5 minuut zwemmen. Zie nu dat ons tempo voor de korte stukjes niet eens voldoende was om dat te halen
Coach teleurgesteld dus
Ik heb een boek van Iris de Graaf.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat ziet Iris de Graaf er vanochtend goed uit.
Haar strak in een staart, mantelpakje, hmmm
Meestal wel, al lig ik er wel pas wat later in omdat eerder geen zin heeft.quote:
Ik weet nog niet of ik ga. Straks een afspraak. Hopelijk is het oog van Luctor beter, dan kan hij ook gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes , ben net terug . Straks naar de gym denk ik
Tot die tijd maar even doorrollen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:21 schreef dud0r het volgende:
Ik wil ook weer naar de sportschool. Maar dat zal pas vrijdag weer worden
Vandaag nog maar voor een groot gedeelte in bed/op de bank liggen. Morgen dan maar weer aan de arbeid.quote:
Heb je een griepje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag nog maar voor een groot gedeelte in bed/op de bank liggen. Morgen dan maar weer aan de arbeid.
He Stigquote:
Dotje schatjequote:
Hoe heb je dat danquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een week te vroeg
Voor niets een uur in de auto gezeten.
Ben je mooi op tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een week te vroeg
Voor niets een uur in de auto gezeten.
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezenquote:
Dat is balen, hopelijk hoefde je niet te ver te reizen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezen
Uur in de auto gezeten op wat een thuiswerkdag is.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is balen, hopelijk hoefde je niet te ver te reizen.
O dat is wel balen dus. Volgende keer maar goed lezen danquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Uur in de auto gezeten op wat een thuiswerkdag is.
Zoiets. Halve weekend en gisteren koorts gehad. Vanochtend was het eindelijk weg. Dus nog maar een dagje bijkomen vandaag.quote:
quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezen
Whoopsquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zijn die ook 2e hands?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
Neem gerust een oliebolletje, er zijn er genoeg
[ afbeelding ]
als die mail gistern is verstuurd hebben ze gewoon verkeerde info gegeven.. gewoon niet meer gaanquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
nee dankje, zit net aan mn ontbijtquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Moest lachenquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
150-160 graden oven voorverwarmen, dan minuut of 5 erin werkt ookquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja, van gisteren , even opbakken in de koekenpan of 30 seconden in de magnetron
Vrij nemen dan maar.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet inloggen bij TeamsElke keer weer genieten.
Heb je die voor jezelf gekocht?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:02 schreef Karzai het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zit je waarschijnlijk lekker bij de popcornen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
mis je vast niks aanquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:08 schreef CherryLips het volgende:
Geweldigquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoogste aantal vrouwen in de kamer
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:16 schreef mschol het volgende:
[..]
als die mail gistern is verstuurd hebben ze gewoon verkeerde info gegeven.. gewoon niet meer gaan
In je nieuwe lease-bak?quote:Op dinsdag 4 november 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.
Leuk grapje. Gelukkig kon ik nu terug met 130 naar huis knallen.
CJIB vindt dit leukquote:Op dinsdag 4 november 2025 09:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gisterochtend uitgenodigd, en aan het einde van de dag kwam die mail.
Leuk grapje. Gelukkig kon ik nu terug met 130 naar huis knallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |