We duimen!quote:Op maandag 3 november 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Hopelijk morgen geen pijn in mijn oog meer.
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmersquote:Op maandag 3 november 2025 20:15 schreef Recce het volgende:
Zo te zien heeft D66 toch geen extra restzetel nu de briefstemmen zijn geteld. @:nattekat De uiteindelijke uitslag kan nog wel een beetje verschillen met de voorlopige (in 2023 kwamen er nog 17.607 stemmen bij uiteindelijk), maar dat kan alleen nog invloed hebben als dat toevallig heel veel D66 stemmen zijn en geen SP stemmen. Niet waarschijnlijk.
Coalitie vormen wordt erg interessant.quote:Op maandag 3 november 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmers
Als VVD zich aan z'n verkiezingsbeloften houdt gaan ze ook niet over linksquote:Op maandag 3 november 2025 20:17 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De JA21 optie is dan wat minder voor de hand liggend.
Top 10 voornamen in Nederland 2040;quote:Op maandag 3 november 2025 22:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nou, ik heb m'n best gedaan voor die rechtse coalitie. Bedankt strategische PVV stemmers
Er is maar één realistische optie.quote:Op maandag 3 november 2025 22:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Coalitie vormen wordt erg interessant.
Hahaha Henkquote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Top 10 voornamen in Nederland 2040;
1 Mohammed
2 Ibrahim
3 Yusuf
4 Chananya
5 Ali
6 Zayn
7 Omar
8 Salma
9 Henk
10 Fatima
nieuwe verkiezingen?quote:Op maandag 3 november 2025 22:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is maar één realistische optie.
Had nog wat langer gekund maar okee. Weer een intensieve kantoordag voor de boeg.quote:
Ja, had ook nog wel wat langer willen blijven liggen/slapen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had nog wat langer gekund maar okee. Weer een intensieve kantoordag voor de boeg.
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 4 november 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat ziet Iris de Graaf er vanochtend goed uit.
Haar strak in een staart, mantelpakje, hmmm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |