dat doe je zelf, dat doettie niet uit zichzelfquote:Op dinsdag 4 november 2025 07:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mijn wekker ging vandaag een kwartier vroeger dan normaal
Mag ik dan niet van mening zijn dat het te vroeg is?quote:Op dinsdag 4 november 2025 07:28 schreef mschol het volgende:
[..]
dat doe je zelf, dat doettie niet uit zichzelf
neequote:Op dinsdag 4 november 2025 07:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mag ik dan niet van mening zijn dat het te vroeg is?
Te laat komen op werk is ook weer wat.
quote:Op maandag 3 november 2025 22:32 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die wat weten van hartslag zullen zien hoe intens zwaar mijn training vandaag was
Wij zijn ook teleurgesteld, Kat.quote:Op maandag 3 november 2025 23:10 schreef Nattekat het volgende:
We moesten 400m in 5,5 minuut zwemmen. Zie nu dat ons tempo voor de korte stukjes niet eens voldoende was om dat te halen
Coach teleurgesteld dus
Ik heb een boek van Iris de Graaf.quote:Op dinsdag 4 november 2025 06:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Poah wat ziet Iris de Graaf er vanochtend goed uit.
Haar strak in een staart, mantelpakje, hmmm
Meestal wel, al lig ik er wel pas wat later in omdat eerder geen zin heeft.quote:
Ik weet nog niet of ik ga. Straks een afspraak. Hopelijk is het oog van Luctor beter, dan kan hij ook gaan.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Yes , ben net terug . Straks naar de gym denk ik
Tot die tijd maar even doorrollen.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:21 schreef dud0r het volgende:
Ik wil ook weer naar de sportschool. Maar dat zal pas vrijdag weer worden
Vandaag nog maar voor een groot gedeelte in bed/op de bank liggen. Morgen dan maar weer aan de arbeid.quote:
Heb je een griepje?quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Vandaag nog maar voor een groot gedeelte in bed/op de bank liggen. Morgen dan maar weer aan de arbeid.
He Stigquote:
Dotje schatjequote:
Hoe heb je dat danquote:Op dinsdag 4 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een week te vroeg
Voor niets een uur in de auto gezeten.
Ben je mooi op tijd.quote:Op dinsdag 4 november 2025 08:49 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben een week te vroeg
Voor niets een uur in de auto gezeten.
Ik werd uitgenodigd voor iets dat 'aanstaande dinsdag' is. Nu ik daar ben en het verdacht stil is, heb ik die bevestigingsmail nog even goed gelezenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |