Die had ik ook gezien, om 6 uur in Arnhem zijnquote:Op maandag 3 november 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn pa heeft een leuk idee. Net uitgebreid uitgelegd dat ik twee weekendexcursies naar kerstmarkten gepland heb.
Nu heeft de AH een aanbieding. Een busdagtocht voor 37 euro NAAR EEN KERSTMARKT![]()
Ja je moet wel om 05:00 in Zwolle zijn of zo maar hey GOEDKOOP AARGH. #hoedan
Groningen 3am en dan ook nog een toeslag van 12,50 betalenquote:Op maandag 3 november 2025 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
haha mijn pa heeft een leuk idee. Net uitgebreid uitgelegd dat ik twee weekendexcursies naar kerstmarkten gepland heb.
Nu heeft de AH een aanbieding. Een busdagtocht voor 37 euro NAAR EEN KERSTMARKT![]()
Ja je moet wel om 05:00 in Zwolle zijn of zo maar hey GOEDKOOP AARGH. #hoedan
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.quote:
Nou ik heb Duitse kerstmarkten sowieso momenteel niet echt op mijn lijstje staan om heen te gaan.quote:Op maandag 3 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.
Beetje indrinken in de bus.quote:Op maandag 3 november 2025 19:04 schreef Ama het volgende:
Ik begin al moe te worden als ik het lees.
Kan je lekker slapen op de terugweg.quote:Op maandag 3 november 2025 19:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Beetje indrinken in de bus.
quote:Op maandag 3 november 2025 19:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Op de heenweg al
Vond Keulen echt een drama dus weet niet waarom ik ernaar kijk.
Ja dat slaat toch goddamn nergens op manquote:Op maandag 3 november 2025 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
Groningen 3am en dan ook nog een toeslag van 12,50 betalen
ik niet in elk gevalquote:Op maandag 3 november 2025 19:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat slaat toch goddamn nergens op manWelke krankzinnige doet dat nou.
Monschau is tofquote:Op maandag 3 november 2025 19:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij was voor Monschau, Keulen enzo zal wel dichterbij zijn maar daar ben ik al geweest.
ze zouden mij in een banaan die bus uit moeten tillenquote:Op maandag 3 november 2025 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vroeger gewoon lekker naar Lloret de Mar met de bus. Hele dag gaar in de bus en dan vanuit de bus meteen de kroeg in daar. Zou ik nu een week van bij moeten komen.
Ik met RyanAIr. Is denk ik wel vergelijkbaar qua comfort, Alleen duurde mijn reis wat korterquote:
Je hoefde ook niet door de hoerenbuurt denk ik.quote:Op maandag 3 november 2025 19:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik met RyanAIr. Is denk ik wel vergelijkbaar qua comfort, Alleen duurde mijn reis wat korter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |