quote:Op maandag 3 november 2025 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doubt
[..]
Woah.
Ga je weer bij Luctor slapen?
Ik weet niet hoe hard jij fietst maar dat red je niet in een uurtjequote:Op maandag 3 november 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ik had wel een rare droom vanacht. Ik moest vanuit EHV post bezorgen in VOlendam, want dat was toch maar een uurtje fietsen....![]()
![]()
![]()
Moet je toch wel een verdomd goed opgevoerde speed pedelec hebbenquote:Op maandag 3 november 2025 21:26 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik niet![]()
![]()
Ik had wel een rare droom vanacht. Ik moest vanuit EHV post bezorgen in VOlendam, want dat was toch maar een uurtje fietsen....![]()
![]()
![]()
Maar is juist lekker om door dat water te lopen, lekker zachte voetjes daarnaquote:Op maandag 3 november 2025 21:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja beetje door de branding banjeren met waterdichte schoenen aan
quote:Op maandag 3 november 2025 21:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe hard jij fietst maar dat red je niet in een uurtje
Weet ik, in dromen gebeuren nu eenmaal rare dingen..quote:Op maandag 3 november 2025 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je toch wel een verdomd goed opgevoerde speed pedelec hebben
Ja, gezelli bij Luctor op de bankquote:Op maandag 3 november 2025 21:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doubt
[..]
Woah.
Ga je weer bij Luctor slapen?
Ies koud jonguhhquote:Op maandag 3 november 2025 21:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar is juist lekker om door dat water te lopen, lekker zachte voetjes daarna
quote:Op maandag 3 november 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gezelli bij Luctor op de bank
Ja mag hopen dat het binnen warmer is dan 14 gradenquote:Op maandag 3 november 2025 21:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Toch vond ik het binnen warmer.
Gewoon eventjes doorheen bijtenquote:
Maarquote:
quote:Op maandag 3 november 2025 21:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, gezelli bij Luctor op de bank
Ja, daarom vond ik het dus ook frisjes buiten.quote:Op maandag 3 november 2025 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja mag hopen dat het binnen warmer is dan 14 graden
quote:
quote:
Mijn voetjes zijn al zachtquote:
Net zo zacht als strandvoetjesquote:
Weet ik nietquote:
Moet je volgende week misschien met 1 voet in het water lopen en de ander in die waterdichte schoen zodat je het verschilt kunt testenquote:
Ohja goed ideequote:Op maandag 3 november 2025 21:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet je volgende week misschien met 1 voet in het water lopen en de ander in die waterdichte schoen zodat je het verschilt kunt testen
Ben benieuwd naar de resultatenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |