abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:00:35 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219171004
Aangifte tegen Borsato vanwege onzedelijke betastingen, zanger stopt als ambassadeur War Child

Een 22-jarige vrouw heeft maandag bij de politie aangifte gedaan van onzedelijke betastingen door Marco Borsato. Het gaat om een jonge vrouw die de zanger al haar hele leven kent. Het grensoverschrijdende gedrag zou hebben plaatsgevonden tussen 2014 en 2019. Het Openbaar Ministerie Midden-Nederland zegt de zaak in onderzoek te nemen.

De zanger ontkent, maar trekt zich wel terug als ambassadeur van War Child. Borsato wil zich volledig richten op zijn verdediging en niemand in zijn omgeving daarmee belasten, ‘zeker een instantie als War Child niet, die mij zo aan het hart gaat’.

Het slachtoffer - naam bij heel Fok bekend - is de dochter van een goede vriendin van de zanger. Die vriendin is al jaren groot fan en voormalige assistent van Borsato. Het slachtoffer zegt dat Borsato haar al vanaf kleins af aan kent en dat het betasten begon nadat de vader van het meisje in 2013 was overleden. Uit berichten op sociale media wordt duidelijk dat de jonge vrouw en Borsato elkaar al vele jaren goed kennen en een innige band hebben. Ze sturen elkaar over en weer liefdevolle berichten.

Bekijk deze YouTube-video

De moeder van het slachtoffer kent Borsato al meer dan 25 jaar en is de zus van een bandlid uit zijn begintijd. Ze stond jaren voor Borsato klaar en hielp onder meer met het beantwoorden van brieven van fans en het organiseren van fanclubdagen. In 2019 stopte ze de samenwerking met Borsato. In een lange afscheidsbrief aan vrienden en bekenden op sociale media liet ze weten de thuissituatie niet meer goed te kunnen combineren met het werken voor Borsato.

In een interview met de Telegraaf blijkt nu dat ze Borsato in dat jaar had geconfronteerd met de handtastelijkheden, die ze via het dagboek van haar dochter had ontdekt. Volgens de krant - die al sinds het voorjaar van dit jaar contact heeft met de moeder van het slachtoffer - is Borsato zelfs bij sessies met psychologen geweest waarbij hij huilend zijn verontschuldigingen zou hebben aangeboden.

Nu het nieuws naar buiten is gekomen krijgt de moeder op sociale media tientallen steunbetuigingen van vrienden die het dapper vinden dat ze samen naar de politie zijn gestapt en aangifte hebben gedaan.

Borsato ligt al enige tijd onder vuur nadat verschillende juice channels, kanalen die ongefilterd roddels over BN’ers verspreiden, de zanger betichtten van grensoverschrijdend gedrag bij enkele minderjarige meisjes. Het zou gaan om meisjes van 13 en 15 jaar. Een van die slachtoffers heeft nu dan toch aangifte gedaan, na een aantal jaren te hebben geaarzeld om verschillende redenen. Mogelijk zullen andere jonge vrouwen die zich door Borsato geïntimideerd hebben gevoeld, als getuige gaan optreden in de zaak.

Er was tot en met afgelopen weekend geen aangifte gedaan tegen Borsato. Enkele min of meer bekende mensen uit de showwereld zeiden wel in contact te staan met een of enkele moeders van de vermeende slachtoffers.
https://www.ad.nl/show/aa(...)-war-child~ad17584d/
Haters everywhere but I don't really care.
pi_219171009
John vd heuvel speelt al helemaal weer dubiezeuse rol hierin.

Wat de fuck heeft hij er eigenlijk mee te maken?
Do what you love, love what you do!
pi_219171013
oh ja wacht ook media geil en er nog wat aan kan verdienen.....
pi_219171015
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:55 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
FTFY
Graag orginele nummer
Groot fan van User Wotte
pi_219171020
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:57 schreef Bananenbennie het volgende:
Prima uitzending van Het Misdaadbureau. En zij geven hier toe in eerste instantie ook met boter en suiker in Marco's verdediging getuind te zijn.

Eerste beeld; Angela de Jong. Die eerst 2 afleveringen (van welke podcasts is me niet bekend) vol lult om dan vervolgens op radio1 dit te zeggen.

Niet meer verder gekeken.
pi_219171022
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Graag orginele nummer
Zoek lekker zelf op. Zoveel heeft hij er volgens mij niet
pi_219171035
en wie die foto nu posten en dood. tja. zal wel. ik weet het verhaal niet.

Moet je je bedenken wat de reden is om die te posten? wil je dat nog uitleggen?
pi_219171036
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:57 schreef kree het volgende:

[..]
leuke foto :P

die zie ik graag op Tinder.
Volgens mij ben jij de 40 ook al ruim gepasseerd of niet?
pi_219171043
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:01 schreef Tjacka het volgende:

[..]
Graag orginele nummer
Zijn er best wat, afgeleid van Italiaanse nummers. Vooral zijn eerste album was nagenoeg covers.

Maar geen idee wat dat me deze zaak te maken heeft

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik ben niet nieuw, ben gewoon mijn wachtwoord kwijt van mijn mail
pi_219171047
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Volgens mij ben jij de 40 ook al ruim gepasseerd of niet?
42 ja?
  roze zaterdag 1 november 2025 @ 20:05:57 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219171055
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:04 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Zijn er best wat, afgeleid van Italiaanse nummers. Vooral zijn eerste album was nagenoeg covers.

Maar geen idee wat dat me deze zaak te maken heeft
Ik dacht dat dit ook wel algemeen bekend was bij mensen.
Your beauty never ever scared me.
pi_219171070
als ik denk he en lees het hier soms, beetje groot oordeel hebben ze wel.

En erger nog degene die foto's gaan posten die er weet ik hoeveel zijn van hem met kinderen.
Om een punt te maken ofzo? fucking heellllllll

Daar ben ik het niet mee eens.
pi_219171078
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:53 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Of John liegt; daar komen wij toch niet achter. Hij kan makkelijk roepen dat er meerdere meldingen waren maar dat ze afgehaakt zijn. Van elkaar zullen ze het niet weten en er is niemand die naar de media stapt om namens alle kandidaten te zeggen dat ze geen melding hebben gedaan.
Niet alleen hij beweert dat. Ook in de uitzending van BOOS: This Is The Voice en dat programma van Jan Roos en Dennis Schouten kwam naar voren dat er meer slachtoffers zijn. En ook dat het meiske een nogal laag IQ heeft, dat maakt het gedrag van Marco ook weer extra triest.
  Spellchecker zaterdag 1 november 2025 @ 20:08:32 #14
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219171080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef kree het volgende:

wat?
pi_219171081
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:40 schreef matthijst het volgende:

[..]
Was jij ook lid van de fanclub ofzo?
Of ben je familie van Marco.
Nathalie Burgering verkeerde ooit in kringen waar op een gegeven moment ook seks met (je eigen) kinderen werd gepropageerd.

Een *kuch* 'reportage' *kuch* over een man in het bed van je 13-jarige dochtertje zou niet hebben misstaan in de Lolita.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219171089
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef maily het volgende:

[..]
wat?
zegge ze anyway ik denk niet dat die Marco zo schuldig is.

iets te ver gegaan, lekker boeie gebeurt dagelijks overal, en dit moet een show worden?
pi_219171090
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Niet alleen hij beweert dat. Ook in de uitzending van BOOS: This Is The Voice en dat programma van Jan Roos en Dennis Schouten kwam naar voren dat er meer slachtoffers zijn. En ook dat het meiske een nogal laag IQ heeft, dat maakt het gedrag van Marco ook weer extra triest.
Dat kan allemaal wel gezegd worden. Maar daar is hij nooit voor veroordeeld. Ook hoor je niemand daar mee over (was 2021 hé)
pi_219171108
meeeeeeeeee tooooo enzo hoor ik alweer schreeuwen. naja.
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:12:04 #19
28167 matthijst
pi_219171122
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef kree het volgende:

Ootjekatootje wist in die zaak ook zo goed hoe het zat.
Bleek niks van te kloppen.

Flauw geintje, maar ja, als je verkrachting goed gaat zitten praten....
pi_219171133
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:12 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ootjekatootje wist is die zaak ook zo goed hoe het zat.
ik zeg niet dat ik alles helemaal snap. maar hoezeer ik lees hoezeer ik denk dit is een media trial enzo

en met name dat want dit gebeurt dagelijks bij veel meer en die krijgen 0 als ze naar politie gaan.
Dat is nog erger behalve dat dit helemaal al fucked up is
pi_219171134
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Zelfde bron allemaal?

Het maakt ook allemaal weinig uit want ze hebben in ieder geval geen officiële melding of aangifte gedaan.
pi_219171143
Als Marco de cel in moet dan die moeder ook vind ik
pi_219171146
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:13 schreef kree het volgende:

[..]
ik zeg niet dat ik alles helemaal snap. maar hoezeer ik lees hoezeer ik denk dit is een media trial enzo

en met name dat want dit gebeurt dagelijks bij veel meer en die krijgen 0 als ze naar politie gaan.
Dat is nog erger behalve dat dit helemaal al fucked up is
Laat jij gewoon de drank maar even staan.
pi_219171152
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:09 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]
Dat kan allemaal wel gezegd worden. Maar daar is hij nooit voor veroordeeld. Ook hoor je niemand daar mee over (was 2021 hé)
Nee hoor je daar niemand meer over? Ten eerste is dat niet zo, ten tweede als dat wel het geval is zou dat ook niet automatisch betekenen dat er niets van klopt. Kan best zijn dat de andere slachtoffers eerst de uitslag van deze zaak willen afwachten.
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:15:39 #25
28167 matthijst
pi_219171154
Wel bijzonder dat John straffeloos kan claimen dat er meer meisjes naar voren zijn gekomen.
pi_219171160
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:14 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Laat jij gewoon de drank maar even staan.
ja dit is een mono he? en ga me daar niet over in.

Ik weet dat verleden en jullie. Maar wil niet zeggen dat mijn mening hierover nu ineens nergens op slaat he?
pi_219171163
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Nee hoor je daar niemand meer over? Ten eerste is dat niet zo, ten tweede las dat wel het geval is zou dat ook niet automatisch betekenen dat er niets van klopt. Kan best zijn dat de andere slachtoffers eerst de uitslag van deze zaak willen afwachten.
Jij wel dan?, graag recente bronnen.

De bronnen van meisjes en ouders die met hem hebben samengewerkt zeggen ook totaal wat anders namelijk
pi_219171193
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:16 schreef kree het volgende:

[..]
ja dit is een mono he? en ga me daar niet over in.

Ik weet dat verleden en jullie. Maar wil niet zeggen dat mijn mening hierover nu ineens nergens op slaat he?
Nee maar je slaat nogal wartaal uit.
  roze zaterdag 1 november 2025 @ 20:20:54 #29
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_219171208
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Nee maar je slaat nogal wartaal uit.
Je verwacht het niet.
Your beauty never ever scared me.
pi_219171242
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:16 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

De bronnen van meisjes en ouders die met hem hebben samengewerkt zeggen ook totaal wat anders namelijk
Als er meiden/kinderen/ouders bij zijn die anders beweren dan moeten ze zich maar elders melden maar dat lijkt me op dit punt ook lastig om dat uit te spreken en de (negatieve) media-aandacht op te gaan zoeken.

Het voorlopige feit is dat er 1 aangifte is. En over de rest kunnen we vrij weinig zeggen
pi_219171340
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:16 schreef Watmoetjenou het volgende:

[..]

Er is toch van alles gaande tussen John van de Heuvel en de verdediging hierover. Heb er in #13 nog een artikeltje over geplaatst.
  zaterdag 1 november 2025 @ 20:36:02 #32
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219171475
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef matthijst het volgende:
Wel bijzonder dat John straffeloos kan claimen dat er meer meisjes naar voren zijn gekomen.
Dat mag een "journalist" op zoek naar aandacht en het is aan zijn redactie omdat te publiceren.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_219172334
quote:
Wat erruuuggghhh
pi_219172742
quote:
Walgelijk gedrag.
pi_219172799
quote:
Jimmy Savile zou er trots op zijn

pi_219172901
quote:
Drie jonge vrouwen zeggen dat Borsato hen overwegend in werksfeer langdurig en ongevraagd betast heeft op de billen. Eén daarvan was medewerker bij The Voice.

Ook drie kandidaten van de Voice Kids meldden zich bij ons. Een kandidate van 14 vertelde dat Borsato haar tijdens een The Voice Kids barbecue op de billen betastte. Als ze wegliep, zocht Borsato haar opnieuw op en ging hij daarmee door. Haar ouders bevestigen dit verhaal.

Een andere kandidate, zij is 13, vertelt hoe Borsato haar geregeld aanraakte... en te dichtbij kwam.
Haar moeder bevestigt dit verhaal. Een 3e kandidaat zegt: Ik zag Marco geregeld aan jonge meisjes zitten op de set van The Voice Kids.
Hij zou hun heupen aanraken. Een ingewijde zegt: Ik ken de verhalen van seksueel grensoverschrijdend gedrag van Marco naar kandidaten. De verhalen in de pers kwamen niet als verrassing. Iedereen op de werkvloer wist dit.

Maar iedereen hield elkaar de hand boven het hoofd. Heel veel groepjes werken ook weer met elkaar bij andere programma's. Dit is een soort gentleman's agreement om het niet over dit soort dingen te hebben.
Uit BOOS: The Voice Kids, vanaf 11.00 gaat het over Marco:
pi_219172988
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:26 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Uit BOOS: The Voice Kids, vanaf 11.00 gaat het over Marco:
Oke, en nu?
pi_219173006
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 20:12 schreef matthijst het volgende:

[..]
Ootjekatootje wist in die zaak ook zo goed hoe het zat.

Flauw geintje, maar ja, als je verkrachting goed gaat zitten praten....
:R
pi_219173080
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:38 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Oke, en nu?
In de BOOS-uitzending werd Borsato dus door zes anderen, onder wie twee minderjarige meisjes van 13 en 14 jaar, beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag. Dit staat los van de huidige rechtszaak, maar nog meer aanwijzingen dus dat Marco een smeerpijp is.
  zaterdag 1 november 2025 @ 23:09:10 #41
28167 matthijst
pi_219173268
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:39 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
:R
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 19:48 schreef ootjekatootje het volgende: [..]
Had ik zoveel startende en ondernemende zangertjes en zangeressen gegund, maar nee. Nu mag dat allemaal niet meer, niks geen gave cursussen, workshops of trainingen, want oei oei Ali B werd gepijpt en nu heeft ze spijt.
En dat duurt allang, 5 jaar, jongeren die nu maar het conservatorium of de rockacademie gaan hebben zo’n achterstand door al dit gekut. En ja, dat neem ik de verdachten en de slachtoffers enorm kwalijk
Terecht, jezelf een rode kaart geven als je verkrachting niet zo erg vindt ^O^
pi_219173299
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 november 2025 23:09 schreef matthijst het volgende:

[..]
[..]
Terecht, jezelf een rode kaart geven als je verkrachting niet zo erg vindt ^O^
Ik praat verkrachting nooit goed, en dat weet jij ook.
En zelfs Ali loopt nog vrij rond. Wederom in afwachting van…

Als iemand vast moet, zet hem dan vast. Laat dat niet jaren door sudderen.

En dit was de laatste keer dat ik op je reageer want ik vind je een walgelijke user.
  zaterdag 1 november 2025 @ 23:30:31 #43
28167 matthijst
pi_219173394
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ik praat verkrachting nooit goed, en dat weet jij ook.
En zelfs Ali loopt nog vrij rond. Wederom in afwachting van…

Als iemand vast moet, zet hem dan vast. Laat dat niet jaren door sudderen.

En dit was de laatste keer dat ik op je reageer want ik vind je een walgelijke user.
Insgelijks O+

Sebas Diekstra over de zaak:
https://www.telegraaf.nl/(...)-zien/101665951.html
  zaterdag 1 november 2025 @ 23:53:28 #44
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_219173539
quote:
Misschien even verder rondkijken om te zien dat Marco niet brandschoon is :{w
Trieste vent om nu moeders in diskrediet te brengen om wat titties en average huiselijke gekkigheid waar hij maar wat graag z'n gezin voor in de maling nam..maar wel met een boner rond bleef
hangen ondanks al die 'mores-tietjes' :'( . Duidelijk schuldig, alleen een imbeciel of groupie mist dattuh. :{w
6 maanden water en brood *O*
Sorry for the typos, zit ergens in/op/tussen de Sierra Nevada aan de whiskey en cava en lees net pas v Rob Jetski en Marreco.. Groeten etc. :'(

[ Bericht 4% gewijzigd door sly-nl op 02-11-2025 00:09:39 ]
love & heet
pi_219173928
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 23:53 schreef sly-nl het volgende:

[..]
Misschien even verder rondkijken om te zien dat Marco niet brandschoon is :{w
Trieste vent om nu moeders in diskrediet te brengen om wat titties en average huiselijke gekkigheid waar hij maar wat graag z'n gezin voor in de maling nam..maar wel met een boner rond bleef
hangen ondanks al die 'mores-tietjes' :'( . Duidelijk schuldig, alleen een imbeciel of groupie mist dattuh. :{w
6 maanden water en brood *O*
Sorry for the typos, zit ergens in/op/tussen de Sierra Nevada aan de whiskey en cava en lees net pas v Rob Jetski en Marreco.. Groeten etc. :'(
:')

quote:
Trieste vent om nu moeders in diskrediet te brengen
Dat had ze zelf al gedaan ):O
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 2 november 2025 @ 01:25:58 #46
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219173934
quote:
Dat verhaal van hem vind ik heel erg vaag, dan heb ik het meer over de manier waarop hij als journalist handelt .
Hij heeft het vaker over meer meisjes gehad maar ik heb er nooit over gelezen of gezien
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219173949
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 01:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat verhaal van hem vind ik heel erg vaag, dan heb ik het meer over de manier waarop hij als journalist handelt .
Hij heeft het vaker over meer meisjes gehad maar ik heb er nooit over gelezen of gezien
Ja maar Sjon heeft met z'n team onderzoek gedaan.

Dus het klopt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
pi_219173995
geld meer
pi_219174049
Ach de enige die hulp kreeg tussen #2020 en 2023 was Emma Kok. Door André, de rest mag het uitzoeken.

Niemand brandt zijn handen aan jong talent. Straks maakt iemand een foute foto.

Daarom hebben we nu alleen nog maar kutmuziek van foute zangers, en die krijgen ook geen hulp meer.
pi_219174080
We hebben de streamers ervoor terug gekregen, ze kwamen ermee weg door de Corona. Maar kom op zeg, wat een ellende.

Prima die rubberen tegels overal maar niet in de topsport, niet in de muziek en niet in de horeca.
Simpele regels, ouder erbij en anders hou er maar mee op.

On topic, wat deed dat kind in de tourbus? In de kleedkamer? Moest die niet leren?

Perspectief en keuzes. We slaan een hele generatie weg door dit gezeik het dit OM.
  zondag 2 november 2025 @ 02:49:35 #51
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219174096
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 01:30 schreef r_one het volgende:

[..]
Ja maar Sjon heeft met z'n team onderzoek gedaan.

Dus het klopt.

SPOILER
Het viel mij sowieso op hoe emotioneel die John reageert , van de week in tv programma (Boulevard?) Kreeg hij woorden met die advocate Clarice huppeldepup , ging over de manier waarop de verdediging werd gevoerd , volgens hem ging het veel te ver, Zij was het daar niet mee eensm, omdat dat de rol is die je hebt als verdediging
Hij werd pissig ,liet haar niet uitpraten liep er doorheen te schreeuwen _O-
Ik snap zijn rol niet, hij is journalist, , je zou wat meer professioneel gedrag van hem bij zo'n situatie verwachten
Ik . Hij laat zich wel heel erg meeslepen .
.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219174098
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 november 2025 22:38 schreef PicoMMP het volgende:

[..]
Oke, en nu?
Nou ook nog ff applaus voor idioot, de dorpsgek Tim, de sloopkogel. De idioot die alleen maar kapot maakt. Zelf nog nooit wat positiefs de wereld ingeknald heeft. Het mislukte jongetje. De ultieme knus.
De boze Tim.

Oké, en nu?
  zondag 2 november 2025 @ 02:54:11 #53
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219174107
Maar goed , Marco heeft zich ook mee laten slepen , ,met alle gevolgen van dien . Onbegrijpelijk , maar ik vind wel dat iedereen recht heeft op een tweede kans na een straf , en vier jaar in afzondering leven is ook straf.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_219174123
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Niemand brandt zijn handen aan jong talent. Straks maakt iemand een foute foto.
De foto of video is niet fout, het wordt door zieke geesten fout uitgelegd.

Voorbeeldje:
SPOILER
Samen 'paard'rijden met een kind van 9 :r

"Zou je wel willen he viezerik, dat ze op jou 'paardje' komt 'rijden' vuile pedo"
Misschien kan het OM dit filmpje nog gebruiken als steunbewijs :')

[ Bericht 3% gewijzigd door r_one op 02-11-2025 03:20:56 ]
.
  zondag 2 november 2025 @ 03:52:39 #55
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_219174147
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 02:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Marco heeft zich ook mee laten slepen , ,met alle gevolgen van dien . Onbegrijpelijk , maar ik vind wel dat iedereen recht heeft op een tweede kans na een straf , en vier jaar in afzondering leven is ook straf.
Ja sorry hoor, niks “maar goed”, zo werkt het niet, en zeker niet met jou.

Kapot maken is kapot maken, en niet halverwege ff je keutel intrekken. Als het kwartje nu ff niet je kant opvalt.
  zondag 2 november 2025 @ 04:02:16 #56
62881 r_one
R1
pi_219174161
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 03:52 schreef ootjekatootje het volgende:
en niet halverwege ff je keutel intrekken
Is mij nog nóóit gelukt als-ie al halverwege is :+

Dan komt de onvermijdelijke *plons* :')
.
  zondag 2 november 2025 @ 04:18:31 #57
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219174178
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 03:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja sorry hoor, niks “maar goed”, zo werkt het niet, en zeker niet met jou.

Kapot maken is kapot maken, en niet halverwege ff je keutel intrekken. Als het kwartje nu ff niet je kant opvalt.
Misschien moet je wat minder in dit topic posten, en je oogkleppen afzetten

[ Bericht 0% gewijzigd door Puzzie op 02-11-2025 07:43:59 ]
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 2 november 2025 @ 07:21:26 #58
427674 Toby56
pi_219174420
De vragen of de moeder aan erotische aberraties lijdt, en de dochter zich als een Lolita gedraagt, doen uiteindelijk niet zoveel ter zake. Ook niet of John van den Heuvel al dan niet sturende of adviserende gesprekjes heeft gevoerd met moeder en dochter.

De enige vraag die van belang is, is de vraag of Marco Borsato ontuchtige handelingen heeft gepleegd met een minderjarige.
Dat is de aanklacht. Meer niet.
Het gaat hier om Borsato en om dat meisje. En om wie van die twee de waarheid (sic) spreekt.
Ik denk dat de context hooguit van invloed kan zijn op de uiteindelijke strafmaat (mocht Borsato schuldig worden bevonden).

We horen in december wel wat de rechter daar van vindt.
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 2 november 2025 @ 08:12:51 #59
62881 r_one
R1
pi_219174491
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 07:21 schreef Toby56 het volgende:
En om wie van die twee de waarheid (sic) spreekt.
Het zal hooguit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (sic) worden want de waarheid (sic) valt in casu helemaal niet meer vast te stellen.

(tenzij er nog door mama heimelijk gemaakte opnames (sic) opduiken van ontuchtige handelingen)

In dat verband is het zeker wel van belang te bepalen of de moeder en/of Sjon de dochter mogelijk hebben beïnvloed en/of aangespoord om valse en/of aangedikte verklaringen af te leggen en de drijfveer daarvoor.

En ook al bij die bewezenverklaring (sic) kijkt de rechter wel degelijk naar de omstandigheden van het geval (sic) waaronder de ten laste gelegde ontucht al dan niet heeft plaatsgevonden, niet pas bij het bepalen van de strafmaat.

(b.v. was het meisje idd hysterisch en in staat zichzelf wat aan te doen, toen Marco naar haar toeging, wetende dat ze naakt onder de dekens (sic) lag? doet de aberratieve knipoog (sic) van mama er dan nog wel toe?)

Dat alles met elkaar leidt dan uiteindelijk tot beantwoording van:
quote:
De enige vraag die van belang is, is de vraag of Marco Borsato de limitatief opgesomde (sic) ontuchtige handelingen heeft gepleegd met een minderjarige.

[ Bericht 7% gewijzigd door r_one op 02-11-2025 08:48:02 ]
.
  Miss 200.000.000! zondag 2 november 2025 @ 08:24:24 #60
367000 roos94
pi_219174547
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 02:54 schreef Puzzie het volgende:
Vier jaar in afzondering? Zat hij dan in een isoleercel ofzo ipv op een Ibiza strand met dikke pens in mooie villa?
  zondag 2 november 2025 @ 08:25:55 #61
377253 Sunshine1982
pi_219174559
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 08:24 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vier jaar in afzondering? Zat hij dan in een isoleercel ofzo ipv op een Ibiza strand met dikke pens in mooie villa?
Vergeet de vakantie met Tien en de kids niet in Marokko :P
  zondag 2 november 2025 @ 08:57:11 #62
427674 Toby56
pi_219174723
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Het zal hooguit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (sic) worden want de waarheid (sic) valt in casu helemaal niet meer vast te stellen.

(tenzij er nog door mama heimelijk gemaakte opnames (sic) opduiken van ontuchtige handelingen)

In dat verband is het zeker wel van belang te bepalen of de moeder en/of Sjon de dochter mogelijk hebben beïnvloed en/of aangespoord om valse en/of aangedikte verklaringen af te leggen en de drijfveer daarvoor.

En ook al bij die bewezenverklaring (sic) kijkt de rechter wel degelijk naar de omstandigheden van het geval (sic) waaronder de ten laste gelegde ontucht al dan niet heeft plaatsgevonden, niet pas bij het bepalen van de strafmaat.

(b.v. was het meisje idd hysterisch en in staat zichzelf wat aan te doen, toen Marco naar haar toeging, wetende dat ze naakt onder de dekens (sic) lag? doet de aberratieve knipoog (sic) van mama er dan nog wel toe?)

Dat alles met elkaar leidt dan uiteindelijk tot beantwoording van:
[..]

OK dan. De rechter zal naar al het materiaal gaan kijken en op basis daarvan concluderen of er in voldoende mate juridisch aantoonbaar is gemaakt dat Borsato ontuchtige handelingen heeft gepleegd. Bij (teveel) gerede twijfel zal hij worden vrijgesproken.

(Overigens verwacht ik niet dat na de uitspraak het juridische verhaal volledig is afgesloten.)
Ik doe het ff rustig aan.
  zondag 2 november 2025 @ 09:05:55 #63
16715 Mylene
*schatje*
pi_219174770
Voor wie “Even tot hier” heeft gemist, vanaf 30:00 over Marco Barsato.

https://npo.nl/start/seri(...)tot-hier_91/afspelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 02-11-2025 10:04:06 ]
  zondag 2 november 2025 @ 09:15:12 #64
28167 matthijst
pi_219174817
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 01:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ja dat bedoel ik ook. Als je het dan over smaad en laster hebt.
Maar Borsato klaagt hem niet aan. Dus misschien weet Marco hoe het echt zit en denkt: laat maar zitten.
  zondag 2 november 2025 @ 09:27:41 #65
28167 matthijst
pi_219174878
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Het zal hooguit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (sic) worden want de waarheid (sic)

(tenzij er nog door mama heimelijk gemaakte opnames (sic) )

En ook al bij die bewezenverklaring (sic) kijkt de rechter wel degelijk naar de omstandigheden van het geval (sic) .

Wat doe je met je sic sic sic?
“aberratieve knipoog” -> 0 resultaat. Dus wie quote je. Gebruik sic eens zoals het bedoeld is.

[ Bericht 17% gewijzigd door matthijst op 02-11-2025 09:38:34 ]
  zondag 2 november 2025 @ 09:46:38 #66
16715 Mylene
*schatje*
pi_219174965
Ik denk ook wel dat hij wordt vrijgesproken, echter de vieze appjes en de verzamelde mappen zullen altijd aan hem kleven als de vieze man, wat het gezin heeft gedaan doet daar eigenlijk niets van af. Hij had beter moeten weten, aan de bel trekken, en de autoriteiten op de hoogte moeten stellen. Hij bleef echter maar teruggaan. Hij heeft zichzelf in deze positie gemanoeuvreerd. En hangt de grote slachtofferrol uit.
  zondag 2 november 2025 @ 09:48:04 #67
62881 r_one
R1
pi_219174976
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 09:27 schreef matthijst het volgende:

[..]
Wat doe je met je sic sic sic.
Goh, viel het je op? :')
quote:
Gebruik sic eens zoals het bedoeld is.
Vertel het de ander.

Als er nou 'pun intended' had gestaan .... :{w
.
  zondag 2 november 2025 @ 09:48:35 #68
16715 Mylene
*schatje*
pi_219174979
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Intieme kamerconcerten bij de Dutrouxtjes.
Die grap werd niet genoemd, te grof denk ik, maar zou inderdaad ook kunnen, arme Marco.
  zondag 2 november 2025 @ 09:54:50 #69
16715 Mylene
*schatje*
pi_219175009
Het kon niet uitblijven: de mannen van Even Tot Hier zijn gisteren echt frontáál ingereden op Marco Borsato. De zanger wordt ervan verdacht ontucht te hebben gepleegd met de toen nog minderjarige dochter van de vrouw die jarenlang zijn fanclub leidde, en met wie hij ook een affaire had. Zelf denkt hij dat er een wraakcomponent meespeelt in deze zaak.

Borsato-spot

Eén ding is zeker: de verhalen die naar boven zijn gekomen over deze moeder, Nathalie T., zijn ook op z’n minst grensoverschrijdend te noemen. Marco kwam tijdens zijn zaak met allerlei bizarre anekdotes: van moeder en dochter die naakt aan het behangen zijn tot moeder die op de trap knipoogt dat haar dochter boven naakt in bed ligt.

Het Even Tot Hier-duo Niels van der Laan en Jeroen Woe is in hun show flink aan de haal gegaan met al deze details. De show begon al met Niels die de studio in komt lopen, waarbij we op de achtergrond drie jongedames hun boobies zien flashen. Het is het begin van een uitzending vol met Borsato-spot.

Dicht bij elkaar

Als het op een gegeven moment over de verkiezingen gaat, en PVV en D66 die zo dichtbij elkaar liggen, merkt Niels op: “Ik zou bijna zeggen: het zit zo dicht bij elkaar als de hand van een zanger bij…”

Jeroen even later: “‘De beweging is niet te stoppen’. Die uitspraak kennen we natuurlijk van Marco Borsato!”, waarna hij vingerbewegingen maakt.

Mores

Vooral Marco’s uitspraken over de ‘mores’ van het gezin zorgen voor materiaal. Niels: “Dat is echt altijd, hè, bij Marco Borsato. Die neemt altijd de dingen van z’n vriendin over. Hij is ook heel vaak langsgegaan bij een gezin in Ruinerwold. Hij vond het gek, hij vond het raar. Hij heeft zeven jaar in de kelder gezeten, maar ja, dat was de mores daar!”

Jeroen: “Ja, dat is Marco. Hij ging ook heel vaak langs bij de familie Taghi. Er werd wel eens iemand geliquideerd, maar ja, daar deed je aan mee. Dat was de mores!”

https://www.mediacourant.(...)uit-verschrikkelijk/
  zondag 2 november 2025 @ 09:58:26 #70
62881 r_one
R1
pi_219175025
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:48 schreef Mylene het volgende:

[..]
Die grap werd niet genoemd, te grof denk ik, maar zou inderdaad ook kunnen, arme Marco.
Nathalie en Marc D (niet te verwarren met Marco B) waren beide "kind (pun intended) aan huis" bij Joop Wilhelmus.
Daar heerste ook een bepaalde 'mores'.

SPOILER
.
  Miss 200.000.000! zondag 2 november 2025 @ 09:59:42 #71
367000 roos94
pi_219175030
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:05 schreef Mylene het volgende:
Marco Barsoto
Is dat de Indonesische broer van Marco?
  zondag 2 november 2025 @ 10:15:50 #72
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_219175143
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:46 schreef Mylene het volgende:
Ik denk ook wel dat hij wordt vrijgesproken, echter de vieze appjes en de verzamelde mappen zullen altijd aan hem kleven als de vieze man, wat het gezin heeft gedaan doet daar eigenlijk niets van af. Hij had beter moeten weten, aan de bel trekken, en de autoriteiten op de hoogte moeten stellen. Hij bleef echter maar teruggaan. Hij heeft zichzelf in deze positie gemanoeuvreerd. En hangt de grote slachtofferrol uit.
Hij zal 3 maanden krijgen.
  zondag 2 november 2025 @ 10:22:33 #73
38824 Droopie
pi_219175207
quote:
https://x.com/chrisklomp/(...)_G_4BrkGvIZInwA&s=19

@chrisklomp
-Zit al de hele tijd te denken hoeveel geld Borsato kwijt moet zijn geweest aan zijn verdediging. Het duo Knoops staat bekend als duur. Uurtarieven tot 650 euro. In een andere (eenvoudige) zedenzaak moest een verdachte 210.000 euro betalen aan Knoops.
-Nu wil ik niets zeggen over de kwaliteit van de Knoopjes (doorgaan wel in orde): maar 210.000 euro voor een zaakje? En reken er maar op dat Borsato het veelvoudige moet betalen. Er werden alleen al 23 getuigen gehoord.
Zijn aardige bedragen voor iemand die al 5 jaar geen inkomsten meer heeft
Hell To The Liars
  zondag 2 november 2025 @ 10:30:02 #74
377253 Sunshine1982
pi_219175293
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:22 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zijn aardige bedragen voor iemand die al 5 jaar geen inkomsten meer heeft
Ik denk dat Marco veel geld heeft verdiend in zijn hoogtijdagen. Multimiljonair is misschien wat te hoog gegrepen, maar miljonair zeker wel.
  Spellchecker zondag 2 november 2025 @ 10:34:55 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219175314
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef Mylene het volgende:
Het kon niet uitblijven: de mannen van Even Tot Hier zijn gisteren echt frontáál ingereden op Marco Borsato. De zanger wordt ervan verdacht ontucht te hebben gepleegd met de toen nog minderjarige dochter van de vrouw die jarenlang zijn fanclub leidde, en met wie hij ook een affaire had. Zelf denkt hij dat er een wraakcomponent meespeelt in deze zaak.

Borsato-spot

Eén ding is zeker: de verhalen die naar boven zijn gekomen over deze moeder, Nathalie T., zijn ook op z’n minst grensoverschrijdend te noemen. Marco kwam tijdens zijn zaak met allerlei bizarre anekdotes: van moeder en dochter die naakt aan het behangen zijn tot moeder die op de trap knipoogt dat haar dochter boven naakt in bed ligt.

Het Even Tot Hier-duo Niels van der Laan en Jeroen Woe is in hun show flink aan de haal gegaan met al deze details. De show begon al met Niels die de studio in komt lopen, waarbij we op de achtergrond drie jongedames hun boobies zien flashen. Het is het begin van een uitzending vol met Borsato-spot.

Dicht bij elkaar

Als het op een gegeven moment over de verkiezingen gaat, en PVV en D66 die zo dichtbij elkaar liggen, merkt Niels op: “Ik zou bijna zeggen: het zit zo dicht bij elkaar als de hand van een zanger bij…”

Jeroen even later: “‘De beweging is niet te stoppen’. Die uitspraak kennen we natuurlijk van Marco Borsato!”, waarna hij vingerbewegingen maakt.

Mores

Vooral Marco’s uitspraken over de ‘mores’ van het gezin zorgen voor materiaal. Niels: “Dat is echt altijd, hè, bij Marco Borsato. Die neemt altijd de dingen van z’n vriendin over. Hij is ook heel vaak langsgegaan bij een gezin in Ruinerwold. Hij vond het gek, hij vond het raar. Hij heeft zeven jaar in de kelder gezeten, maar ja, dat was de mores daar!”

Jeroen: “Ja, dat is Marco. Hij ging ook heel vaak langs bij de familie Taghi. Er werd wel eens iemand geliquideerd, maar ja, daar deed je aan mee. Dat was de mores!”

Veel mensen die dat nu proberen terug te kijken denk ik ....
Storing :+
  zondag 2 november 2025 @ 10:39:49 #76
38824 Droopie
pi_219175333
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk dat Marco veel geld heeft verdiend in zijn hoogtijdagen. Multimiljonair is misschien wat te hoog gegrepen, maar miljonair zeker wel.
Hij is toch ook failliet geweest met dat bedrijfje samen met Guus Meeuwis
Hell To The Liars
  Miss 200.000.000! zondag 2 november 2025 @ 10:49:57 #77
367000 roos94
pi_219175378
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Op zijn hoogtijdagen verdiende hij 27.500 per 30 min optreden. Nou zal daar nog eea afgaan voor crew en materialen enzo, maar nog steeds. Die man zou in principe genoeg verdient moeten hebben voor het leven. Als je er niet debiel mee omgaat..
  zondag 2 november 2025 @ 10:57:27 #78
28167 matthijst
pi_219175403
  zondag 2 november 2025 @ 11:00:52 #79
38824 Droopie
pi_219175421
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 10:57 schreef matthijst het volgende:
9 miljoen aan misgelopen winst
https://www.rtl.nl/nieuws(...)20weer%20kwijtraakte.
Oww , tnx voor de link.
Die heeft nog genoeg geld dus.
Hell To The Liars
  zondag 2 november 2025 @ 11:30:44 #80
110789 DrDentz
pi_219175556
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef Mylene het volgende:
Mores

Die grap hebben ze van mij gejat:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:57 schreef DrDentz het volgende:
De mores van het gezin, dat is wel een apart argument om alles te mogen doen, dan mocht je bij wijze van spreken in Ruinerwold de boerderij in en een kind misbruiken omdat dat de mores van het gezin was daar.
  zondag 2 november 2025 @ 11:45:41 #81
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_219175624
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:00 schreef Droopie het volgende:

[..]
Oww , tnx voor de link.
Die heeft nog genoeg geld dus.
Blijft weinig van over zolang de Knoopsjes hem als melkkoe blijven gebruiken.

https://www.manners.nl/he(...)iga-gage-van-knoops/
  zondag 2 november 2025 @ 11:54:43 #82
16715 Mylene
*schatje*
pi_219175672
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Blijft weinig van over zolang de Knoopsjes hem als melkkoe blijven gebruiken.

https://www.manners.nl/he(...)iga-gage-van-knoops/
quote:
Voor zijn slepende rechtszaak huurde Marco Borsato het duurste advocatenkoppel van Nederland in: Geert-Jan en Carrie Knoops. Beroemd om hun spreekvaardigheid, berucht om hun declaraties. Niemand kan in de portemonnee van Marco Borsato kijken, maar toch rijst de vraag: hoe lang houdt hij dit vol? We bekijken het in een fictieve berekening.
Hij heeft zich wel in de nesten gewerkt hè, onze voormalig knuffel-Italiaan. Marco Borsato liet zich in met de voorzitter van zijn eigen fanclub (op zichzelf al geen briljant idee) en werd een soort bonusvader annex suikeroom voor een getroebleerde vrouw en haar tienerdochter. Al lang vóór het kopen van lingerie, de eerste ‘grappige’ pets op de billen of een suggestief appje over masturberen, hadden er duizend alarmbellen moeten rinkelen in Marco’s hersenpan. Helaas gingen ze pas af toen het al te laat was. Of hij strafbaar heeft gehandeld, laten we aan de rechter. Dat hij financieel moet boeten, staat al vast.
Marco dacht na met zijn lul ja.
  zondag 2 november 2025 @ 11:59:11 #83
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219175689
Moeder en dochter hebben hun profielen verwijderd op insta.
Ik vermoed dat ze overspoeld werden met haat berichten.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 2 november 2025 @ 12:03:43 #84
426188 Vliegbaard
pi_219175716
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 02:49 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het viel mij sowieso op hoe emotioneel die John reageert , van de week in tv programma (Boulevard?) Kreeg hij woorden met die advocate Clarice huppeldepup , ging over de manier waarop de verdediging werd gevoerd , volgens hem ging het veel te ver, Zij was het daar niet mee eensm, omdat dat de rol is die je hebt als verdediging
Hij werd pissig ,liet haar niet uitpraten liep er doorheen te schreeuwen _O-
Ik snap zijn rol niet, hij is journalist, , je zou wat meer professioneel gedrag van hem bij zo'n situatie verwachten
Ik . Hij laat zich wel heel erg meeslepen .
.
Hij is gewoon betrokken in de zaak en dan zie je gewoon dat een journalist (met eigen belang) niet objectief meer kan oordelen. Helaas zie je dat naar mijn idee iets te vaak terugkomen in de journalistiek.
  zondag 2 november 2025 @ 12:05:55 #85
62881 r_one
R1
pi_219175726
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Hij is gewoon betrokken in de zaak en dan zie je gewoon dat een journalist (met eigen belang) niet objectief meer kan oordelen. Helaas zie je dat naar mijn idee iets te vaak terugkomen in de journalistiek.
Nou, 'gewoon' .....

Het is wel hun mores ja :Y
.
  zondag 2 november 2025 @ 12:09:57 #86
426188 Vliegbaard
pi_219175756
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou, 'gewoon' .....

Het is wel hun mores ja :Y
Vooruit, zo gewoon is het niet echt.
  zondag 2 november 2025 @ 12:10:38 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_219175764
Dubieuze moeder is het ook.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  zondag 2 november 2025 @ 12:11:52 #88
62881 r_one
R1
pi_219175781
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2025 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dubieuze moeder is het ook.

:{²
Goh, vertel ....
.
  zondag 2 november 2025 @ 12:13:36 #89
360805 luxerobots
pi_219175801
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hij zal 3 maanden krijgen.
Zoiets, en dan een paar maanden voorwaardelijk erbij.

De mensen die hier denken dat het vrijspraak wordt, snappen maar weinig van de juridische praktijk.

Zedendelicten zijn vrijwel zonder uitzondering moeilijk te bewijzen. Dit omdat er niemand, behalve de dader en slachtoffer, bij was tijdens dat het gebeurde. Dus vegen rechters alle splintertjes bewijs bij elkaar. En wat dat betreft is dit een redelijk duidelijke zaak, de geluidsopnamen, appjes, vreemde situaties beschreven door getuigen en het dagboekje allemaal bij elkaar zullen aantonen dat Borsato schuldig is.

En ja, ik verwacht ook dat er wat van de straf af gaat. Omdat de zaak te lang geduurd heeft en omdat Borsato vanwege zijn bekendheid extra gestraft wordt. En dat een eis hoger is dan de daadwerkelijke straf is ook helemaal niet bijzonder.
  zondag 2 november 2025 @ 12:18:36 #90
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219175833
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]

De mensen die hier denken dat het vrijspraak wordt, snappen maar weinig van de juridische praktijk.

Zedendelicten zijn vrijwel zonder uitzondering moeilijk te bewijzen. Dit omdat er niemand, behalve de dader en slachtoffer, bij was tijdens dat het gebeurde. Dus vegen rechters alle splintertjes bewijs bij elkaar. En wat dat betreft is dit een redelijk duidelijke zaak, de geluidsopnamen, appjes, vreemde situaties beschreven door getuigen en het dagboekje allemaal bij elkaar zullen aantonen dat Borsato schuldig is.

En ja, ik verwacht ook dat er wat van de straf af gaat. Omdat de zaak te lang geduurd heeft en omdat Borsato vanwege zijn bekendheid extra gestraft wordt. En dat een eis hoger is dan de daadwerkelijke straf is ook helemaal niet bijzonder.
Dan gaat hij in hoger beroep en moeten de opnames nog beluisterd worden.
Nee, ik denk niet dat de rechtbank verder meegaat in deze shitshow die alleen maar verliezers kent.
Zal wel vrijspraak worden wegens gebrek aan bewijs.
Wie dit leest is een lezer van dit
  zondag 2 november 2025 @ 12:20:34 #91
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219175847
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:54 schreef Mylene het volgende:

[..]
[..]
Marco dacht na met zijn lul ja.
Uit niets blijkt, tot nu toe, dat zijn lul er hier toe (mee)deed.
Borsato was ws grensoverschrijdend meegezogen maar daar staat hij niet voor terecht.
  zondag 2 november 2025 @ 12:20:36 #92
62881 r_one
R1
pi_219175848
quote:

Ik heb daar altijd al wat moeite mee gehad ja.
Gelukkig word ik dan ook niet gehinderd door heel veel kennis en ervaring. Maar ik leer wel iedere keer weer wat erbij *O*
.
  zondag 2 november 2025 @ 12:21:45 #93
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_219175857
Binnenkort in de remix met Marco Borsato en Ali B :+

Te Jong

Ik wilde gaan
Maar zag je staan
Ik ken je leeftijd maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
Maar mijn piemel heeft opeens zo'n speciaal gevoel
Je mag dan wel een meisje zijn
Je bent al niet meer zo heel erg klein
Jij leert net de liefde kennen
Ik had je vader kunnen zijn
Dit kan best mooi beginnen
Maar het eindigt toch in pijn

Jij bent 15 lentes jong
En ik de 50 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Daarom houd ik het bij strelen
In een sms
Spoor ik je aan tot lekker spelen
Met jezelf tijdens de les
Op de middelbare school
Want dat zijn de mores en de bevelen
De fantasieën van jouw idool

Mijn hart is heet, m’n hoofd is kil
En m’n hart fluistert zinnen
Die m’n hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
Maar mijn hand zoekt toch jouw bil
Want die voelt nog zo lekker pril
En de wetten van de liefde zijn gemeen

Jij bent 15 lentes jong
En ik de 50 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Maar het ging allemaal te snel
En nu zit ik hier
In deze koude kille cel
  zondag 2 november 2025 @ 12:24:50 #94
62881 r_one
R1
pi_219175888
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:21 schreef Bananenbennie het volgende:

Te Jong

Ik wilde gaan
Maar zag je staan
Ik ken je leeftijd maar je doet volwassen aan
Het is dat ik beter weet maar jij lijkt ouder
Door de manier hoe jij je kleed
Ik heb met jou geen doel
Maar mijn piemel heeft opeens zo'n speciaal gevoel

Jij bent 15 lentes jong
En ik de 50 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Daarom houd ik het bij strelen
In een sms
Spoor ik je aan tot lekker spelen
Met jezelf tijdens de les
Op de middelbare school
Want dat zijn de mores en de bevelen
De fantasieën van jouw idool

Mijn hart is heet, m’n hoofd is kil
En m’n hart fluistert zinnen
Die m’n hoofd niet horen wil
Maar ik ben niet van steen
Maar mijn hand zoekt toch jouw bil
Want die voelt nog zo lekker pril
En de wetten van de liefde zijn gemeen

Jij bent 15 lentes jong
En ik de 50 al voorbij
Je bent te jong voor mij
Veel te jong voor mij
Maar het ging allemaal te snel
En nu zit ik hier
In deze koude kille cel
:D

Zelf bedacht of AI?
.
  zondag 2 november 2025 @ 12:25:12 #95
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_219175893
quote:
Yep en bewijs vanuit uit één bron - zo ja overwogen op grond van het dagboekje - is geen bewijs.
Dat de situaties in gedragingen, allerlei wenkbrauwen doet fronsen maakt nog niet dat Borsato ontucht heeft gepleegd.
  zondag 2 november 2025 @ 12:27:17 #96
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_219175909
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:24 schreef r_one het volgende:

[..]
:D

Zelf bedacht of AI?
Is voor 90% nog de originele tekst van Nick en Simon. Paar kleine aanpassinkjes gemaakt ;)
  zondag 2 november 2025 @ 12:30:03 #97
311162 Bananenbennie
EINDBAAS
pi_219175931
quote:
12s.gif Op zondag 2 november 2025 12:25 schreef Vallon het volgende:

[..]
Yep en bewijs vanuit uit één bron - zo ja overwogen op grond van het dagboekje - is geen bewijs.
Gelukkig is er wel het nodige steunbewijs.
  zondag 2 november 2025 @ 12:34:25 #98
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_219175969
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Te betrokken, gekleurd
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zondag 2 november 2025 @ 12:35:07 #99
62881 r_one
R1
pi_219175977
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:27 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Is voor 90% nog de originele tekst van Nick en Simon. Paar kleine aanpassinkjes gemaakt ;)
Die 90% is tamelijk hoog ingeschat.

Maar wel leuk gedaan, creatieve geest ^O^

SPOILER

[ Bericht 9% gewijzigd door r_one op 02-11-2025 12:40:12 ]
.
  Moderator zondag 2 november 2025 @ 12:38:09 #100
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_219175995
15 jaar ik zag je lopen
Golvend haar diep blauwe ogen
Jij keek om niet te geloven
Een moment ik was gebroken

15 jaar een zomeravond
Hou me vast totdat de zon komt
Ik moet weg geef me nog een zoen
Ga je mee laten we dom doen