abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219174559
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 08:24 schreef roos94 het volgende:

[..]
Vier jaar in afzondering? Zat hij dan in een isoleercel ofzo ipv op een Ibiza strand met dikke pens in mooie villa?
Vergeet de vakantie met Tien en de kids niet in Marokko :P
pi_219174723
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Het zal hooguit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (sic) worden want de waarheid (sic) valt in casu helemaal niet meer vast te stellen.

(tenzij er nog door mama heimelijk gemaakte opnames (sic) opduiken van ontuchtige handelingen)

In dat verband is het zeker wel van belang te bepalen of de moeder en/of Sjon de dochter mogelijk hebben beïnvloed en/of aangespoord om valse en/of aangedikte verklaringen af te leggen en de drijfveer daarvoor.

En ook al bij die bewezenverklaring (sic) kijkt de rechter wel degelijk naar de omstandigheden van het geval (sic) waaronder de ten laste gelegde ontucht al dan niet heeft plaatsgevonden, niet pas bij het bepalen van de strafmaat.

(b.v. was het meisje idd hysterisch en in staat zichzelf wat aan te doen, toen Marco naar haar toeging, wetende dat ze naakt onder de dekens (sic) lag? doet de aberratieve knipoog (sic) van mama er dan nog wel toe?)

Dat alles met elkaar leidt dan uiteindelijk tot beantwoording van:
[..]

OK dan. De rechter zal naar al het materiaal gaan kijken en op basis daarvan concluderen of er in voldoende mate juridisch aantoonbaar is gemaakt dat Borsato ontuchtige handelingen heeft gepleegd. Bij (teveel) gerede twijfel zal hij worden vrijgesproken.

(Overigens verwacht ik niet dat na de uitspraak het juridische verhaal volledig is afgesloten.)
Ik doe het ff rustig aan.
pi_219174770
Voor wie “Even tot hier” heeft gemist, vanaf 30:00 over Marco Barsato.

https://npo.nl/start/seri(...)tot-hier_91/afspelen

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 02-11-2025 10:04:06 ]
  zondag 2 november 2025 @ 09:15:12 #64
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_219174817
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 01:25 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dat verhaal van hem vind ik heel erg vaag, dan heb ik het meer over de manier waarop hij als journalist handelt .
Hij heeft het vaker over meer meisjes gehad maar ik heb er nooit over gelezen of gezien
Ja dat bedoel ik ook. Als je het dan over smaad en laster hebt.
Maar Borsato klaagt hem niet aan. Dus misschien weet Marco hoe het echt zit en denkt: laat maar zitten.
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 2 november 2025 @ 09:27:41 #65
28167 matthijst
pi_219174878
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 08:12 schreef r_one het volgende:

[..]
Het zal hooguit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (sic) worden want de waarheid (sic)

(tenzij er nog door mama heimelijk gemaakte opnames (sic) )

En ook al bij die bewezenverklaring (sic) kijkt de rechter wel degelijk naar de omstandigheden van het geval (sic) .

(b.v. was het meisje idd hysterisch en in staat zichzelf wat aan te doen, toen Marco naar haar toeging, wetende dat ze naakt onder de dekens (sic) lag? doet de aberratieve knipoog (sic) van mama er dan nog wel toe?)
Wat doe je met je sic sic sic?
“aberratieve knipoog” -> 0 resultaat. Dus wie quote je. Gebruik sic eens zoals het bedoeld is.

[ Bericht 17% gewijzigd door matthijst op 02-11-2025 09:38:34 ]
pi_219174965
Ik denk ook wel dat hij wordt vrijgesproken, echter de vieze appjes en de verzamelde mappen zullen altijd aan hem kleven als de vieze man, wat het gezin heeft gedaan doet daar eigenlijk niets van af. Hij had beter moeten weten, aan de bel trekken, en de autoriteiten op de hoogte moeten stellen. Hij bleef echter maar teruggaan. Hij heeft zichzelf in deze positie gemanoeuvreerd. En hangt de grote slachtofferrol uit.
pi_219174976
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 09:27 schreef matthijst het volgende:

[..]
Wat doe je met je sic sic sic.
Goh, viel het je op? :')
quote:
Gebruik sic eens zoals het bedoeld is.
Vertel het de ander.

Als er nou 'pun intended' had gestaan .... :{w
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_219174979
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:27 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Intieme kamerconcerten bij de Dutrouxtjes.
Die grap werd niet genoemd, te grof denk ik, maar zou inderdaad ook kunnen, arme Marco.
pi_219175009
Het kon niet uitblijven: de mannen van Even Tot Hier zijn gisteren echt frontáál ingereden op Marco Borsato. De zanger wordt ervan verdacht ontucht te hebben gepleegd met de toen nog minderjarige dochter van de vrouw die jarenlang zijn fanclub leidde, en met wie hij ook een affaire had. Zelf denkt hij dat er een wraakcomponent meespeelt in deze zaak.

Borsato-spot

Eén ding is zeker: de verhalen die naar boven zijn gekomen over deze moeder, Nathalie T., zijn ook op z’n minst grensoverschrijdend te noemen. Marco kwam tijdens zijn zaak met allerlei bizarre anekdotes: van moeder en dochter die naakt aan het behangen zijn tot moeder die op de trap knipoogt dat haar dochter boven naakt in bed ligt.

Het Even Tot Hier-duo Niels van der Laan en Jeroen Woe is in hun show flink aan de haal gegaan met al deze details. De show begon al met Niels die de studio in komt lopen, waarbij we op de achtergrond drie jongedames hun boobies zien flashen. Het is het begin van een uitzending vol met Borsato-spot.

Dicht bij elkaar

Als het op een gegeven moment over de verkiezingen gaat, en PVV en D66 die zo dichtbij elkaar liggen, merkt Niels op: “Ik zou bijna zeggen: het zit zo dicht bij elkaar als de hand van een zanger bij…”

Jeroen even later: “‘De beweging is niet te stoppen’. Die uitspraak kennen we natuurlijk van Marco Borsato!”, waarna hij vingerbewegingen maakt.

Mores

Vooral Marco’s uitspraken over de ‘mores’ van het gezin zorgen voor materiaal. Niels: “Dat is echt altijd, hè, bij Marco Borsato. Die neemt altijd de dingen van z’n vriendin over. Hij is ook heel vaak langsgegaan bij een gezin in Ruinerwold. Hij vond het gek, hij vond het raar. Hij heeft zeven jaar in de kelder gezeten, maar ja, dat was de mores daar!”

Jeroen: “Ja, dat is Marco. Hij ging ook heel vaak langs bij de familie Taghi. Er werd wel eens iemand geliquideerd, maar ja, daar deed je aan mee. Dat was de mores!”

https://www.mediacourant.(...)uit-verschrikkelijk/
pi_219175025
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:48 schreef Mylene het volgende:

[..]
Die grap werd niet genoemd, te grof denk ik, maar zou inderdaad ook kunnen, arme Marco.
Nathalie en Marc D (niet te verwarren met Marco B) waren beide "kind (pun intended) aan huis" bij Joop Wilhelmus.
Daar heerste ook een bepaalde 'mores'.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Miss 200.000.000! zondag 2 november 2025 @ 09:59:42 #71
367000 roos94
pi_219175030
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:05 schreef Mylene het volgende:
Marco Barsoto
Is dat de Indonesische broer van Marco?
pi_219175143
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:46 schreef Mylene het volgende:
Ik denk ook wel dat hij wordt vrijgesproken, echter de vieze appjes en de verzamelde mappen zullen altijd aan hem kleven als de vieze man, wat het gezin heeft gedaan doet daar eigenlijk niets van af. Hij had beter moeten weten, aan de bel trekken, en de autoriteiten op de hoogte moeten stellen. Hij bleef echter maar teruggaan. Hij heeft zichzelf in deze positie gemanoeuvreerd. En hangt de grote slachtofferrol uit.
Hij zal 3 maanden krijgen.
pi_219175207
quote:
https://x.com/chrisklomp/(...)_G_4BrkGvIZInwA&s=19

@chrisklomp
-Zit al de hele tijd te denken hoeveel geld Borsato kwijt moet zijn geweest aan zijn verdediging. Het duo Knoops staat bekend als duur. Uurtarieven tot 650 euro. In een andere (eenvoudige) zedenzaak moest een verdachte 210.000 euro betalen aan Knoops.
-Nu wil ik niets zeggen over de kwaliteit van de Knoopjes (doorgaan wel in orde): maar 210.000 euro voor een zaakje? En reken er maar op dat Borsato het veelvoudige moet betalen. Er werden alleen al 23 getuigen gehoord.
Zijn aardige bedragen voor iemand die al 5 jaar geen inkomsten meer heeft
Hell To The Liars
pi_219175293
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:22 schreef Droopie het volgende:

[..]
Zijn aardige bedragen voor iemand die al 5 jaar geen inkomsten meer heeft
Ik denk dat Marco veel geld heeft verdiend in zijn hoogtijdagen. Multimiljonair is misschien wat te hoog gegrepen, maar miljonair zeker wel.
  Spellchecker zondag 2 november 2025 @ 10:34:55 #75
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_219175314
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef Mylene het volgende:
Het kon niet uitblijven: de mannen van Even Tot Hier zijn gisteren echt frontáál ingereden op Marco Borsato. De zanger wordt ervan verdacht ontucht te hebben gepleegd met de toen nog minderjarige dochter van de vrouw die jarenlang zijn fanclub leidde, en met wie hij ook een affaire had. Zelf denkt hij dat er een wraakcomponent meespeelt in deze zaak.

Borsato-spot

Eén ding is zeker: de verhalen die naar boven zijn gekomen over deze moeder, Nathalie T., zijn ook op z’n minst grensoverschrijdend te noemen. Marco kwam tijdens zijn zaak met allerlei bizarre anekdotes: van moeder en dochter die naakt aan het behangen zijn tot moeder die op de trap knipoogt dat haar dochter boven naakt in bed ligt.

Het Even Tot Hier-duo Niels van der Laan en Jeroen Woe is in hun show flink aan de haal gegaan met al deze details. De show begon al met Niels die de studio in komt lopen, waarbij we op de achtergrond drie jongedames hun boobies zien flashen. Het is het begin van een uitzending vol met Borsato-spot.

Dicht bij elkaar

Als het op een gegeven moment over de verkiezingen gaat, en PVV en D66 die zo dichtbij elkaar liggen, merkt Niels op: “Ik zou bijna zeggen: het zit zo dicht bij elkaar als de hand van een zanger bij…”

Jeroen even later: “‘De beweging is niet te stoppen’. Die uitspraak kennen we natuurlijk van Marco Borsato!”, waarna hij vingerbewegingen maakt.

Mores

Vooral Marco’s uitspraken over de ‘mores’ van het gezin zorgen voor materiaal. Niels: “Dat is echt altijd, hè, bij Marco Borsato. Die neemt altijd de dingen van z’n vriendin over. Hij is ook heel vaak langsgegaan bij een gezin in Ruinerwold. Hij vond het gek, hij vond het raar. Hij heeft zeven jaar in de kelder gezeten, maar ja, dat was de mores daar!”

Jeroen: “Ja, dat is Marco. Hij ging ook heel vaak langs bij de familie Taghi. Er werd wel eens iemand geliquideerd, maar ja, daar deed je aan mee. Dat was de mores!”

Veel mensen die dat nu proberen terug te kijken denk ik ....
Storing :+
pi_219175333
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Ik denk dat Marco veel geld heeft verdiend in zijn hoogtijdagen. Multimiljonair is misschien wat te hoog gegrepen, maar miljonair zeker wel.
Hij is toch ook failliet geweest met dat bedrijfje samen met Guus Meeuwis
Hell To The Liars
  Miss 200.000.000! zondag 2 november 2025 @ 10:49:57 #77
367000 roos94
pi_219175378
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:30 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Op zijn hoogtijdagen verdiende hij 27.500 per 30 min optreden. Nou zal daar nog eea afgaan voor crew en materialen enzo, maar nog steeds. Die man zou in principe genoeg verdient moeten hebben voor het leven. Als je er niet debiel mee omgaat..
  zondag 2 november 2025 @ 10:57:27 #78
28167 matthijst
pi_219175403
pi_219175421
quote:
1s.gif Op zondag 2 november 2025 10:57 schreef matthijst het volgende:
9 miljoen aan misgelopen winst
https://www.rtl.nl/nieuws(...)20weer%20kwijtraakte.
Oww , tnx voor de link.
Die heeft nog genoeg geld dus.
Hell To The Liars
pi_219175556
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 09:54 schreef Mylene het volgende:
Mores

Die grap hebben ze van mij gejat:

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2025 10:57 schreef DrDentz het volgende:
De mores van het gezin, dat is wel een apart argument om alles te mogen doen, dan mocht je bij wijze van spreken in Ruinerwold de boerderij in en een kind misbruiken omdat dat de mores van het gezin was daar.
pi_219175624
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:00 schreef Droopie het volgende:

[..]
Oww , tnx voor de link.
Die heeft nog genoeg geld dus.
Blijft weinig van over zolang de Knoopsjes hem als melkkoe blijven gebruiken.

https://www.manners.nl/he(...)iga-gage-van-knoops/
pi_219175672
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 11:45 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Blijft weinig van over zolang de Knoopsjes hem als melkkoe blijven gebruiken.

https://www.manners.nl/he(...)iga-gage-van-knoops/
quote:
Voor zijn slepende rechtszaak huurde Marco Borsato het duurste advocatenkoppel van Nederland in: Geert-Jan en Carrie Knoops. Beroemd om hun spreekvaardigheid, berucht om hun declaraties. Niemand kan in de portemonnee van Marco Borsato kijken, maar toch rijst de vraag: hoe lang houdt hij dit vol? We bekijken het in een fictieve berekening.
Hij heeft zich wel in de nesten gewerkt hè, onze voormalig knuffel-Italiaan. Marco Borsato liet zich in met de voorzitter van zijn eigen fanclub (op zichzelf al geen briljant idee) en werd een soort bonusvader annex suikeroom voor een getroebleerde vrouw en haar tienerdochter. Al lang vóór het kopen van lingerie, de eerste ‘grappige’ pets op de billen of een suggestief appje over masturberen, hadden er duizend alarmbellen moeten rinkelen in Marco’s hersenpan. Helaas gingen ze pas af toen het al te laat was. Of hij strafbaar heeft gehandeld, laten we aan de rechter. Dat hij financieel moet boeten, staat al vast.
Marco dacht na met zijn lul ja.
  zondag 2 november 2025 @ 11:59:11 #83
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219175689
Moeder en dochter hebben hun profielen verwijderd op insta.
Ik vermoed dat ze overspoeld werden met haat berichten.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_219175716
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 02:49 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Het viel mij sowieso op hoe emotioneel die John reageert , van de week in tv programma (Boulevard?) Kreeg hij woorden met die advocate Clarice huppeldepup , ging over de manier waarop de verdediging werd gevoerd , volgens hem ging het veel te ver, Zij was het daar niet mee eensm, omdat dat de rol is die je hebt als verdediging
Hij werd pissig ,liet haar niet uitpraten liep er doorheen te schreeuwen _O-
Ik snap zijn rol niet, hij is journalist, , je zou wat meer professioneel gedrag van hem bij zo'n situatie verwachten
Ik . Hij laat zich wel heel erg meeslepen .
.
Hij is gewoon betrokken in de zaak en dan zie je gewoon dat een journalist (met eigen belang) niet objectief meer kan oordelen. Helaas zie je dat naar mijn idee iets te vaak terugkomen in de journalistiek.
pi_219175726
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:03 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Hij is gewoon betrokken in de zaak en dan zie je gewoon dat een journalist (met eigen belang) niet objectief meer kan oordelen. Helaas zie je dat naar mijn idee iets te vaak terugkomen in de journalistiek.
Nou, 'gewoon' .....

Het is wel hun mores ja :Y
.
pi_219175756
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:05 schreef r_one het volgende:

[..]
Nou, 'gewoon' .....

Het is wel hun mores ja :Y
Vooruit, zo gewoon is het niet echt.
  zondag 2 november 2025 @ 12:10:38 #87
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_219175764
Dubieuze moeder is het ook.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_219175781
quote:
15s.gif Op zondag 2 november 2025 12:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dubieuze moeder is het ook.

:{²
Goh, vertel ....
.
pi_219175801
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 10:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Hij zal 3 maanden krijgen.
Zoiets, en dan een paar maanden voorwaardelijk erbij.

De mensen die hier denken dat het vrijspraak wordt, snappen maar weinig van de juridische praktijk.

Zedendelicten zijn vrijwel zonder uitzondering moeilijk te bewijzen. Dit omdat er niemand, behalve de dader en slachtoffer, bij was tijdens dat het gebeurde. Dus vegen rechters alle splintertjes bewijs bij elkaar. En wat dat betreft is dit een redelijk duidelijke zaak, de geluidsopnamen, appjes, vreemde situaties beschreven door getuigen en het dagboekje allemaal bij elkaar zullen aantonen dat Borsato schuldig is.

En ja, ik verwacht ook dat er wat van de straf af gaat. Omdat de zaak te lang geduurd heeft en omdat Borsato vanwege zijn bekendheid extra gestraft wordt. En dat een eis hoger is dan de daadwerkelijke straf is ook helemaal niet bijzonder.
  zondag 2 november 2025 @ 12:18:36 #90
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_219175833
quote:
0s.gif Op zondag 2 november 2025 12:13 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Zoiets, en dan een paar maanden voorwaardelijk erbij.

De mensen die hier denken dat het vrijspraak wordt, snappen maar weinig van de juridische praktijk.

Zedendelicten zijn vrijwel zonder uitzondering moeilijk te bewijzen. Dit omdat er niemand, behalve de dader en slachtoffer, bij was tijdens dat het gebeurde. Dus vegen rechters alle splintertjes bewijs bij elkaar. En wat dat betreft is dit een redelijk duidelijke zaak, de geluidsopnamen, appjes, vreemde situaties beschreven door getuigen en het dagboekje allemaal bij elkaar zullen aantonen dat Borsato schuldig is.

En ja, ik verwacht ook dat er wat van de straf af gaat. Omdat de zaak te lang geduurd heeft en omdat Borsato vanwege zijn bekendheid extra gestraft wordt. En dat een eis hoger is dan de daadwerkelijke straf is ook helemaal niet bijzonder.
Dan gaat hij in hoger beroep en moeten de opnames nog beluisterd worden.
Nee, ik denk niet dat de rechtbank verder meegaat in deze shitshow die alleen maar verliezers kent.
Zal wel vrijspraak worden wegens gebrek aan bewijs.
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')