Er is toch van alles gaande tussen John van de Heuvel en de verdediging hierover. Heb er in #13 nog een artikeltje over geplaatst.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:16 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Jij wel dan?, graag recente bronnen.
De bronnen van meisjes en ouders die met hem hebben samengewerkt zeggen ook totaal wat anders namelijk
Dat mag een "journalist" op zoek naar aandacht en het is aan zijn redactie omdat te publiceren.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef matthijst het volgende:
Wel bijzonder dat John straffeloos kan claimen dat er meer meisjes naar voren zijn gekomen.
Uit BOOS: The Voice Kids, vanaf 11.00 gaat het over Marco:quote:Drie jonge vrouwen zeggen dat Borsato hen overwegend in werksfeer langdurig en ongevraagd betast heeft op de billen. Eén daarvan was medewerker bij The Voice.
Ook drie kandidaten van de Voice Kids meldden zich bij ons. Een kandidate van 14 vertelde dat Borsato haar tijdens een The Voice Kids barbecue op de billen betastte. Als ze wegliep, zocht Borsato haar opnieuw op en ging hij daarmee door. Haar ouders bevestigen dit verhaal.
Een andere kandidate, zij is 13, vertelt hoe Borsato haar geregeld aanraakte... en te dichtbij kwam.
Haar moeder bevestigt dit verhaal. Een 3e kandidaat zegt: Ik zag Marco geregeld aan jonge meisjes zitten op de set van The Voice Kids.
Hij zou hun heupen aanraken. Een ingewijde zegt: Ik ken de verhalen van seksueel grensoverschrijdend gedrag van Marco naar kandidaten. De verhalen in de pers kwamen niet als verrassing. Iedereen op de werkvloer wist dit.
Maar iedereen hield elkaar de hand boven het hoofd. Heel veel groepjes werken ook weer met elkaar bij andere programma's. Dit is een soort gentleman's agreement om het niet over dit soort dingen te hebben.
Oke, en nu?quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:26 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Uit BOOS: The Voice Kids, vanaf 11.00 gaat het over Marco:
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:12 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ootjekatootje wist in die zaak ook zo goed hoe het zat.
Bleek niks van te kloppen.
Flauw geintje, maar ja, als je verkrachting goed gaat zitten praten....
In de BOOS-uitzending werd Borsato dus door zes anderen, onder wie twee minderjarige meisjes van 13 en 14 jaar, beschuldigd van grensoverschrijdend gedrag. Dit staat los van de huidige rechtszaak, maar nog meer aanwijzingen dus dat Marco een smeerpijp is.quote:
quote:
Terecht, jezelf een rode kaart geven als je verkrachting niet zo erg vindtquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:48 schreef ootjekatootje het volgende: [..]
Had ik zoveel startende en ondernemende zangertjes en zangeressen gegund, maar nee. Nu mag dat allemaal niet meer, niks geen gave cursussen, workshops of trainingen, want oei oei Ali B werd gepijpt en nu heeft ze spijt.
En dat duurt allang, 5 jaar, jongeren die nu maar het conservatorium of de rockacademie gaan hebben zo’n achterstand door al dit gekut. En ja, dat neem ik de verdachten en de slachtoffers enorm kwalijk
Ik praat verkrachting nooit goed, en dat weet jij ook.quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:09 schreef matthijst het volgende:
[..]
[..]
Terecht, jezelf een rode kaart geven als je verkrachting niet zo erg vindt
Insgelijksquote:Op zaterdag 1 november 2025 23:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik praat verkrachting nooit goed, en dat weet jij ook.
En zelfs Ali loopt nog vrij rond. Wederom in afwachting van…
Als iemand vast moet, zet hem dan vast. Laat dat niet jaren door sudderen.
En dit was de laatste keer dat ik op je reageer want ik vind je een walgelijke user.
Misschien even verder rondkijken om te zien dat Marco niet brandschoon isquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef matthijst het volgende:
Wel bijzonder dat John straffeloos kan claimen dat er meer meisjes naar voren zijn gekomen.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 23:53 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Misschien even verder rondkijken om te zien dat Marco niet brandschoon is![]()
Trieste vent om nu moeders in diskrediet te brengen om wat titties en average huiselijke gekkigheid waar hij maar wat graag z'n gezin voor in de maling nam..maar wel met een boner rond bleef
hangen ondanks al die 'mores-tietjes'. Duidelijk schuldig, alleen een imbeciel of groupie mist dattuh.
6 maanden water en brood
Sorry for the typos, zit ergens in/op/tussen de Sierra Nevada aan de whiskey en cava en lees net pas v Rob Jetski en Marreco.. Groeten etc.![]()
Dat had ze zelf al gedaanquote:Trieste vent om nu moeders in diskrediet te brengen
Dat verhaal van hem vind ik heel erg vaag, dan heb ik het meer over de manier waarop hij als journalist handelt .quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef matthijst het volgende:
Ja maar Sjon heeft met z'n team onderzoek gedaan.quote:Op zondag 2 november 2025 01:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat verhaal van hem vind ik heel erg vaag, dan heb ik het meer over de manier waarop hij als journalist handelt .
Hij heeft het vaker over meer meisjes gehad maar ik heb er nooit over gelezen of gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
quote:Op zondag 2 november 2025 01:30 schreef r_one het volgende:
[..]
Ja maar Sjon heeft met z'n team onderzoek gedaan.
Dus het klopt.Het viel mij sowieso op hoe emotioneel die John reageert , van de week in tv programma (Boulevard?) Kreeg hij woorden met die advocate Clarice huppeldepup , ging over de manier waarop de verdediging werd gevoerd , volgens hem ging het veel te ver, Zij was het daar niet mee eensm, omdat dat de rol is die je hebt als verdedigingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij werd pissig ,liet haar niet uitpraten liep er doorheen te schreeuwen![]()
Ik snap zijn rol niet, hij is journalist, , je zou wat meer professioneel gedrag van hem bij zo'n situatie verwachten
Ik . Hij laat zich wel heel erg meeslepen .
.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Nou ook nog ff applaus voor idioot, de dorpsgek Tim, de sloopkogel. De idioot die alleen maar kapot maakt. Zelf nog nooit wat positiefs de wereld ingeknald heeft. Het mislukte jongetje. De ultieme knus.quote:
De foto of video is niet fout, het wordt door zieke geesten fout uitgelegd.quote:Op zondag 2 november 2025 02:10 schreef ootjekatootje het volgende:
Niemand brandt zijn handen aan jong talent. Straks maakt iemand een foute foto.
Misschien kan het OM dit filmpje nog gebruiken als steunbewijsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Samen 'paard'rijden met een kind van 9![]()
"Zou je wel willen he viezerik, dat ze op jou 'paardje' komt 'rijden' vuile pedo"
Ja sorry hoor, niks “maar goed”, zo werkt het niet, en zeker niet met jou.quote:Op zondag 2 november 2025 02:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Marco heeft zich ook mee laten slepen , ,met alle gevolgen van dien . Onbegrijpelijk , maar ik vind wel dat iedereen recht heeft op een tweede kans na een straf , en vier jaar in afzondering leven is ook straf.
Is mij nog nóóit gelukt als-ie al halverwege isquote:Op zondag 2 november 2025 03:52 schreef ootjekatootje het volgende:
en niet halverwege ff je keutel intrekken
Misschien moet je wat minder in dit topic posten, en je oogkleppen afzettenquote:Op zondag 2 november 2025 03:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, niks “maar goed”, zo werkt het niet, en zeker niet met jou.
Kapot maken is kapot maken, en niet halverwege ff je keutel intrekken. Als het kwartje nu ff niet je kant opvalt.
Het zal hooguit met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid (sic) worden want de waarheid (sic) valt in casu helemaal niet meer vast te stellen.quote:Op zondag 2 november 2025 07:21 schreef Toby56 het volgende:
En om wie van die twee de waarheid (sic) spreekt.
quote:De enige vraag die van belang is, is de vraag of Marco Borsato de limitatief opgesomde (sic) ontuchtige handelingen heeft gepleegd met een minderjarige.
Vier jaar in afzondering? Zat hij dan in een isoleercel ofzo ipv op een Ibiza strand met dikke pens in mooie villa?quote:Op zondag 2 november 2025 02:54 schreef Puzzie het volgende:
Maar goed , Marco heeft zich ook mee laten slepen , ,met alle gevolgen van dien . Onbegrijpelijk , maar ik vind wel dat iedereen recht heeft op een tweede kans na een straf , en vier jaar in afzondering leven is ook straf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |