SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wordt een lange lijst hoorquote:
Even het boekje pakken.quote:
Allesquote:
Terug duwen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond bij de Etos, eerst bij de shampoos: er gaat iemand recht voor me staan, gewoon in m'n aura.
Ga ik maar naar de deo want die moest ik ook, kon die van mij niet zo snel vinden dus doe een stapje naar achter, komen er moeder en dochter gewoon weer recht voor me staan waardoor ik bijna in het rek achter me geduwd word.
Ik voel me ongewenst buiten.
Main person syndrome!quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond bij de Etos, eerst bij de shampoos: er gaat iemand recht voor me staan, gewoon in m'n aura.
Ga ik maar naar de deo want die moest ik ook, kon die van mij niet zo snel vinden dus doe een stapje naar achter, komen er moeder en dochter gewoon weer recht voor me staan waardoor ik bijna in het rek achter me geduwd word.
Ik voel me ongewenst buiten.
heb je wel een zaklamp mee?quote:
Ik had een licht halsband mee voor Ambarquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel een zaklamp mee?
het is hartstikke donker op die foto.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*zet verwarming wat hoger
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling gooit nog een dekentje over @:essnhills
Hier ook al voor de tweede dag op rij, maar dit is geen tokkiedorpquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dageljiks vuurwerk hier. Tokkiedorp Rotterdam.
quote:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*infraroodlamp per muffintransport naar essn stuurt*
Wat gebeurt er dan?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:51 schreef Nattekat het volgende:
Nog een kwartier, dan kan ik eindelijk stoppen met de minuten aftellen
Ik woon best netjes aan de rand van R'dam. Het is wel zo dat mijn studeerkamer aan de noordzijde zit richting het metrostation en dan weet je wel hoe laat het is. Af en toe zou ik wel in een dorp willen wonen, maar toch eigenlijk niet. Te beklemmend.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier ook al voor de tweede dag op rij, maar dit is geen tokkiedorp
Dan kan ik vertrekken naar mijn wedstrijd.quote:
Dan hebtie een wedstrijd waar die al de hele dag naar aan het aftellen isquote:
Ik woon ook in een dorp, al is het op papier een stadquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
Ik woon ook in een keurig dorp, grenzend aan een wat mindere wijk van de stad.
same herequote:Op zaterdag 1 november 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
als ik hier vuurwerk zie, komt het vaak juist uit het nettere/duurdere deel van de wijk (laagbouw, eengezinswoningen met tuinen; ik woon in het flatgedeelte)
Hier hoor ik het ook vaak. Ik woon ook heel dichtbij een zogeheten probleemwijk en ik kan ook niet zeggen dat dit de beste buurt is van Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dageljiks vuurwerk hier. Tokkiedorp Rotterdam.
Van die sociale rijtjeshuizen waar de fatbikes in de voortuin liggen zeker?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
als ik hier vuurwerk zie, komt het vaak juist uit het nettere/duurdere deel van de wijk (laagbouw, eengezinswoningen met tuinen; ik woon in het flatgedeelte)
Dat zouden mensen ook sowieso zeggen over de wijk waar ik woon.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon in een keurig dorp maar er zijn wel wat wijken waar ik niet zou gaan wonen.
Nog 5280 secondenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebtie een wedstrijd waar die al de hele dag naar aan het aftellen is
Je bent zelf niet storendquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
ik vind het eigenlijk niet echt storend, vuurwerk...
Ik ga over 2 minuten al weg, uitwedstrijd enzo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon alvast gaan, ben je lekker optijd
Het is een ruis geworden bij mij. Dagelijkse kost.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Als het een klein beetje is vind ik het nog niet eens zo erg maar het klinkt hier op den duur weer gewoon echt als een soort oorlogsgebied terwijl het gewoon nog geen oud en nieuw is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Ook niet echt 'uit' dan als je nu pas weg hoeftquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga over 2 minuten al weg, uitwedstrijd enzo.
Doen ze carbied schieten bij jou? Uit melkbussen? Hier doen ze Cobra'squote:Op zaterdag 1 november 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het een klein beetje is vind ik het nog niet eens zo erg maar het klinkt hier op den duur weer gewoon echt als een soort oorlogsgebied terwijl het gewoon nog geen oud en nieuw is.
Ja natuurlijk woon in Drenthe.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doen ze carbied schieten bij jou? Uit melkbussen? Hier doen ze Cobra's
ik zo klaar zitten voor WIE IS DE MOL en daarna Even tot Hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu de deur uit? Maar het is bijna slaaptijd
Ik ga het van de week terugkijkenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zo klaar zitten voor WIE IS DE MOL en daarna Even tot Hier
Een soort bejaardenstadium?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het stadium van mijn leven bereikt waar ik na het avondeten niet meer wegga.
Gekkigheid
Morgen ook weer HHB, dat moet ik ook terug gaan kijken, want morgenavond weer naar "Je bent er"quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het van de week terugkijken
Oh begint dat ook weer?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen ook weer HHB, dat moet ik ook terug gaan kijken, want morgenavond weer naar "Je bent er"
Bij deze dusquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh begint dat ook weer?
Dat jad ik nog niet meegekregen
iedereen weggejaagd door wat debielen die zelf ook weg zijnquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
KLB is aardig dood. Alleen ik met m'n weerbericht, Sebbe, Chevy, Ama en Capuchon af en toe. Ik mis DIMM wel.
Nou ik zit er ook bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
KLB is aardig dood. Alleen ik met m'n weerbericht, Sebbe, Chevy, Ama en Capuchon af en toe. Ik mis DIMM wel.
Ik heb de SC in MyAt staan, maar ik kom er echt zeldenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Het iszo fucking irrrrrrritant. Als het zou kunnen zou ik mijzelf knock-out out tegen de muur rennen
Ik mis dimmy hier ook, plus wat anderen. Heel af en toe is er bij uitzondering nog eens een goed gesprek, of een echt leuk half uurtje.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Heb je je airfryer wel uitgezet?quote:
Ik ga Talk to Me kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n vinger stom gestoten en nu heb ik au.
The drama ...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
IK!quote:
*Geeft kusje d'ropquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik zag hem ineens weer staan en toen dacht ik oh ja die werd ook aangeraden door jou. Dus ik ben benieuwd. Weapons was iig een goede tip.quote:
Ik was de was uit de machine aan het halen maar door mijn gebrekkige coördinatie ramde ik met m'n vingers vol tegen de rand van het deurtje ipv dat ik in de trommel reiktequote:
Ugh, dat soort dingen heb ik ook wel eens. Meestal ook een paar achter elkaar. Waarschijnlijk heb ik dan gewoon een TIA gehad of zo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de was uit de machine aan het halen maar door mijn gebrekkige coördinatie ramde ik met m'n vingers vol tegen de rand van het deurtje ipv dat ik in de trommel reikte
Amazon jullie kunnen ook overdrijven met alle waarschuwingen hoor.quote:Knipperende lichten, naakt, geweld, angstaanjagende scènes, drugsgebruik, alcoholgebruik, roken, grof taalgebruik, seksuele inhoud
M'n vinger klapte lekker dubbelquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ugh, dat soort dingen heb ik ook wel eens. Meestal ook een paar achter elkaar. Waarschijnlijk heb ik dan gewoon een TIA gehad of zo.
Oh heerlie de peerlie.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vinger klapte lekker dubbel
Vooral een horrorfilm kijken wanneer je overal door getriggerd wordt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Amazon jullie kunnen ook overdrijven met alle waarschuwingen hoor.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral een horrorfilm kijken wanneer je overal door getriggerd wordt.
auw...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
chocolademelk?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
Maar eerst even wat melk en chocolade erbij pakken.
Heerlie de Peerlie. Hopelijk wordt-ie niet dik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik stoot nooit tegen dingen aanquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ugh, dat soort dingen heb ik ook wel eens. Meestal ook een paar achter elkaar. Waarschijnlijk heb ik dan gewoon een TIA gehad of zo.
Ik had net T en een decadente chocolade bananenbroodmuffinquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
Maar eerst even wat melk en chocolade erbij pakken.
ik ben afgelopen week meerdere keren met mn jas naar de koelkast gelopen ipv waar ik mn jas op moet hangenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stoot nooit tegen dingen aan
En ook zeker niet meerdere keren
Of dat ik de vaatwasser open doe, tegen mezelf zeg dat ik niet met mijn schenen tegen de open klep moet knallen, een beker in de kast zet, en vervolgens vol met mijn schenen tegen die klep aanknal.
Dat gebeurt mij echt nooit
Ja, daarom heb ik ook geen vaatwasser.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stoot nooit tegen dingen aan
En ook zeker niet meerdere keren
Of dat ik de vaatwasser open doe, tegen mezelf zeg dat ik niet met mijn schenen tegen de open klep moet knallen, een beker in de kast zet, en vervolgens vol met mijn schenen tegen die klep aanknal.
Dat gebeurt mij echt nooit
oh fijnquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
Godsamme, ze zijn hier ergens aan het klussen.
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 1 november 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
Godsamme, ze zijn hier ergens aan het klussen.
Ja, gehamer en ik hoor ook vaag een stofzuiger. Dat hameren komt heel agressief over, alsof ze binnen willen komen.quote:
Straks ineens een gat in je muurquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gehamer en ik hoor ook vaag een stofzuiger. Dat hameren komt heel agressief over, alsof ze binnen willen komen.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de elektrische deken aan zetten
quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks ineens een gat in je muur
quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien breken ze op zolder door. Zo klinkt het tenminste.
Ik heb nog niet gezien wie er meedoenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat was weer een leuke aftrap van WIDM
Leuke mix van oud-mollen en oud-deelnemers
Ja bedankt voor je bijdrage weer Modiquote:
Past bij de rest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlie de Peerlie. Hopelijk wordt-ie niet dik.
in de winkel?quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Duurt wel lang voordat ik kerstkransjes kan vinden.
Ik wacht wel tot ze in de supermarkt liggen en ik wil sowieso gevulde kransjes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:18 schreef mschol het volgende:
https://www.choco-world.nl/kerstkransjes-27-st.html @:ama
Dat zijn dan ook de bestequote:Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze in de supermarkt liggen en ik wil sowieso gevulde kransjes.
zonde.quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:43 schreef Nattekat het volgende:
Één ding erger dan een late wedstrijd is die verliezen.
gevuld met wat? chocolade?quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:35 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik wacht wel tot ze in de supermarkt liggen en ik wil sowieso gevulde kransjes.
ik ga ook mn bed in, morgrn een verjaardag en daar mag ik nog even wat voor knutselen morgenochtendquote:
Ik denk dat je dit vaker gaat tegenkomen...quote:Op zondag 2 november 2025 02:00 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)-heroine-op-zak.html
ik zou niet verbaasd moeten zijn maar toch... wtf
Al een uur wakker hier. Komt door m'n spel dat 24/7 door gaat. Af en toe knopjes drukken. 6u 's-ochtends is een eikpunt.quote:
daar ben ik ook bang voor ja, helaasquote:Op zondag 2 november 2025 02:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit vaker gaat tegenkomen...
De gym.quote:Op zondag 2 november 2025 07:44 schreef mschol het volgende:
[..]
.. aan het frituren?
.. naar de gym gegaan?
.. aan het eten?
.. op hapjesjacht?
..???
quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:haags wat vind je van dit idee?
Vergeet denk niet!quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan valt het weer binnen twee jaarquote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, doe maar niet hequote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
4,95 voor een kilo is goedkoopquote:Op zondag 2 november 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
@:Cherrylips https://www.denotenshop.nl/chocolade-pinda-s-melk.html
Ja daarom post ik het ookquote:
Dat zou ondemocratisch zijn!quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde quote gekkie. 2 kilo besteld. En wat andere dingen in de sale zodat ik gratis verzending hebquote:
quote:Hoi, ik ben Sanne! Kan ik je helpen met vragen over onze webshop of met een productadvies?
In ieder geval de juiste persoonquote:Op zondag 2 november 2025 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verkeerde quote gekkie. 2 kilo besteld. En wat andere dingen in de sale zodat ik gratis verzending heb
Immer positief ik.quote:
Als dat geen daten wordtquote:Op zondag 2 november 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
Direct sjans daar! En dat op zondagochtend.
[..]
Same.quote:Op zondag 2 november 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb best wel lang geslapen en dat was wel lekker maar nu heb ik een beetje moeite met wakker worden.
Succes ermee.quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slechter dan hoe rechts het doet.quote:
Op basis waarvan zou dat ondemocratisch zijn?quote:
Ik heb inmiddels al 7 km gelopen en gesport.quote:Op zondag 2 november 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb best wel lang geslapen en dat was wel lekker maar nu heb ik een beetje moeite met wakker worden.
Ik werd wel om vijf uur wakker om te piesen en toen zag ik dat de lampen in de woonkamer nog aan warenquote:Op zondag 2 november 2025 10:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Alsof je lichaam nog half in slaapstand zit.
quote:
True truequote:Op zondag 2 november 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet slechter dan hoe rechts het doet.
Klinkt als ziek zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
Heb ook liggen zweten zeg. Vieze smaak in m'n mond ook.
Handigquote:Op zondag 2 november 2025 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik werd wel om vijf uur wakker om te piesen en toen zag ik dat de lampen in de woonkamer nog aan waren
Laten we eerlijk zijn: of het nu rechts of links is, het blijft een puinhoop.quote:Op zondag 2 november 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niet slechter dan hoe rechts het doet.
Bikkel 💪quote:Op zondag 2 november 2025 10:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels al 7 km gelopen en gesport.
Komt nog, speciaal voor jouquote:Op zondag 2 november 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht licht buiten. Weinig grijze smurrie.
Ik stuur het gewoon door naar jou, de groetenquote:Op zondag 2 november 2025 11:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Komt nog, speciaal voor jou
Blaas het wel terugquote:Op zondag 2 november 2025 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik stuur het gewoon door naar jou, de groeten
Jij kan niet tegen de wind in blazenquote:Op zondag 2 november 2025 11:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Blaas het wel terug
Het is hier ook mooi blauw
Some say...quote:Op zondag 2 november 2025 11:12 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij kan niet tegen de wind in blazen
Ik ga straks naar mijn zus om haar nog te feliciterenquote:Op zondag 2 november 2025 11:14 schreef bitterbal het volgende:
Hebben jullie iets leuks te vertellen?
Oh leukquote:Op zondag 2 november 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga straks naar mijn zus om haar nog te feliciteren
Daar zijn zondagen voorquote:Op zondag 2 november 2025 11:13 schreef Haags het volgende:
Ik heb dus echt helemaal nergens zin in vandaag.
De vraag waar je op kon wachtenquote:
Moet jij eens oplettenquote:Op zondag 2 november 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan niet eens door die helm blazen.
Het is een kat.quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik hou heel veel van dat beestje maar ze is wel heel goed in slechte timingen.
Dan komt ze weer naar binnen want slechte timingquote:Op zondag 2 november 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Nou ja dan moet het maar als ik vanmiddag weer terug ben. Dan wil ze vast ook wel weer naar buiten.
Nou ja ze is net gaan slapen dus als ik weg ga als ze nog binnen zit dan wil ze vast wel weer naar buiten tegen die tijd.quote:Op zondag 2 november 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan komt ze weer naar binnen want slechte timing
Kan je haar niet eerst even stofzuigen?quote:Op zondag 2 november 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik zet de stofzuiger klaar, ga nog heel even zitten en ja hoor daar is Hedwig weer.
Ze is bang voor de stofzuiger.quote:Op zondag 2 november 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je haar niet eerst even stofzuigen?Met zo'n zachte borstel erop of zo
Zon doet het nog prima hier.quote:
Volgens mij wennen sommige katten er nooit aan.quote:Op zondag 2 november 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zal wel. Moet ze maar aan wennen
Ja ik dacht het even maar ze staan allemaal zo super droog helemaal stil aan de overkant.quote:
Beetje compenseren voor de luie mensen hier.quote:
Eens.quote:Op zondag 2 november 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: of het nu rechts of links is, het blijft een puinhoop.
Die is gisteren allemaal al verbruikt.quote:Op zondag 2 november 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht licht buiten. Weinig grijze smurrie.
Cute doggyquote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Begin de dag met een Âmbar, begin de dag met een lach.
[ afbeelding ]
Hij is heel schattig als hij slaapt, als hij niet slaapt is het een jachthond on steroidsquote:
quote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Hoi Dudjequote:
Knuffelen?quote:
Geefquote:Op zondag 2 november 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
Ik heb T en een chocolade bananenbroodmuffin
Wat lief met z'n knuffelquote:Op zondag 2 november 2025 11:40 schreef ieniminimuis het volgende:
[ afbeelding ]
Zon nog steeds hierquote:Op zondag 2 november 2025 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zon doet het nog prima hier.
*blaast alle wolken naar Stig zodat de zon ook echt de boel op kan warmen*
waarom pas over 14 minuten?quote:Op zondag 2 november 2025 12:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
nog 14 minuten dan ga ik mijn haar wassen
dan kan ik een actie doen in mijn spelletjequote:
ahquote:Op zondag 2 november 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan kan ik een actie doen in mijn spelletje
en ik heb een excuus nodig om het niet nu te doen
ben het immers als sinds 830 aan het uitstellen
zijn we dubbel geweestquote:Op zondag 2 november 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed dat ik vanmorgen naar de sportschool ben geweest, anders zou het wel een heel erg luie dag zijn.
ik ben gisteren ook geweestquote:Op zondag 2 november 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als compensatie voor gisteren.
quote:Op zondag 2 november 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de laatste tijd echt het idee dat ik mensen altijd beter behandel dat ze mij behandelen. Das zo'n vermoeiende gedachte. Lijkt alsof ik zo emotioneel ben over alles
*knuffelquote:Op zondag 2 november 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de laatste tijd echt het idee dat ik mensen altijd beter behandel dat ze mij behandelen. Das zo'n vermoeiende gedachte. Lijkt alsof ik zo emotioneel ben over alles
Dat is meestal zo. Heb ook bekenden die niet of nauwelijks interesse tonen als je een gesprek met ze hebt. Veel eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 2 november 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom mensen zo harteloos kunnen zijn. Het maakt niet uit of je iemand altijd met respect hebt behandeld, je krijgt het gewoon niet terug
Dit is toch niet wat het volk wil? Zo zet je miljoenen mensen buitenspel.quote:Op zondag 2 november 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat ondemocratisch zijn?
Dit iedereen weet dat Geert heeft gewonnen met een duidelijke meerderheid en de regering isquote:Op zondag 2 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is toch niet wat het volk wil? Zo zet je miljoenen mensen buitenspel.
Kijken of je op tijd wat rode vlaggen kunt ontdekken. Soms is bepaald oppervlakkig contact ook prima, maar voor jezelf moetje bepalen wat voor soort contact je hebt en wil hebben.quote:Op zondag 2 november 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
En ik weet niet hoe ik kritischer moet zijn. Laat het dus zover komen omdat ik mezelf zeg dat ik dingen niet zie zoals ze zijn en ik iedereen wantrouw maar blijkbaar heb ik het dan wel goed gezien en laten gebeuren
Ik weet niet precies wat hier staat, maar ik ben het er mee eens.quote:Op zondag 2 november 2025 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit iedereen weet dat Geert heeft gewonnen met een duidelijke meerderheid en de regering is
Was in de schrijfstijl die Geert goedkeurt onder zijn onderdanenquote:Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat hier staat, maar ik ben het er mee eens.
Ik heb juist het idee dat ik een enorm kutwijf benquote:Op zondag 2 november 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ja maar die rode vlaggen bagatelliseer ik doordat ik dan tegen mezelf zeg ja jij denkt altijd zo negatief , ze zullen het vast niet zo bedoelen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijken of je op tijd wat rode vlaggen kunt ontdekken. Soms is bepaald oppervlakkig contact ook prima, maar voor jezelf moetje bepalen wat voor soort contact je hebt en wil hebben.
Joh hoezo dat?quote:Op zondag 2 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik een enorm kutwijf ben
het is bijna balliaansquote:Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat hier staat, maar ik ben het er mee eens.
Ben je dan verbaasd als andere mensen dat niet vinden?quote:Op zondag 2 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik een enorm kutwijf ben
2 gewetensvragen:quote:Op zondag 2 november 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die rode vlaggen bagatelliseer ik doordat ik dan tegen mezelf zeg ja jij denkt altijd zo negatief , ze zullen het vast niet zo bedoelen.
Heb je voorbeelden van waarvan je denkt dat iemand je toen een kutwijf vond?quote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon steeds vaker eerlijk nee zeg als ik iets niet wil
yes en yesquote:Op zondag 2 november 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 gewetensvragen:
1. Wil je graag aardig en leuk gevonden worden?
2. Wil je te graag vrienden omdat je bang bent eenzaam te worden?
Ja, maar het heeft me wel een vriendschap gekost want die vond het niet leuk dat ik steeds vaker nee zei volgens mijquote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan verbaasd als andere mensen dat niet vinden?
'Heb je zin om zaterdag een wandeling van 10 km te maken naar zus en zo?'quote:Op zondag 2 november 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van waarvan je denkt dat iemand je toen een kutwijf vond?
hmm ben je toch niet een kutwijf. Als ik weet dat je die hitte niets vind zou ik zoiets al niet voorstellen om te gaan doenquote:Op zondag 2 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Heb je zin om zaterdag een wandeling van 10 km te maken naar zus en zo?'
Ik: 'Nee want het is 25 graden dan wil ik niet meer bewegen, plus ik ben teringdruk geweest en wil een dagje vegeteren en lezen.'
'O stom.'
Misschien was die ander wel een soort Bal die zich afgewezen voelde.quote:Op zondag 2 november 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft me wel een vriendschap gekost want die vond het niet leuk dat ik steeds vaker nee zei volgens mij
Lekker people pleasen, dat ze je bijna onder een bus gooien en je nog sorry zegt ookquote:Op zondag 2 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes en yes
Ik ben heeeeeeeeeeel bang dat mensen mij niet aardig vinden
Begrijp mij niet verkeerd. In real life heb ik heus welles een aanvaring met iemand maar ik probeer dat eigenlijk altijd te voorkomen.
Niet om het een of ander maar deze antwoorden maakt het wel voor mij minder interessant om vrienden met je te zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes en yes
Ik ben heeeeeeeeeeel bang dat mensen mij niet aardig vinden
Begrijp mij niet verkeerd. In real life heb ik heus welles een aanvaring met iemand maar ik probeer dat eigenlijk altijd te voorkomen.
Ja elk verhaal heeft twee kanten natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was die ander wel een soort Bal die zich afgewezen voelde.
Ja, kan wel, dan krijgen vrouwen ook meer testosteron. Meestal hoort er ook de overgang naar een lekker pittig kapsel bij.quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was die ander wel een soort Bal die zich afgewezen voelde.
quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan wel, dan krijgen vrouwen ook meer testosteron. Meestal hoort er ook de overgang naar een lekker pittig kapsel bij.
quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker people pleasen, dat ze je bijna onder een bus gooien en je nog sorry zegt ook
Dit zou ik kunnen zijnquote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
ikging een keer naar de ah en toen stond er buiten zo'n goede doel verkoper dus hij sprak mij aan. ik zo van geen interesse. Kwam de ah uit begon die weer dus toen ben ik ook onaardig geweest dat ik hem al nee had gezegd.
maar na een paar meter heb ik mij omgedraaid en heb ik mijn excuses aangeboden
Doe dat eens nietquote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
ikging een keer naar de ah en toen stond er buiten zo'n goede doel verkoper dus hij sprak mij aan. ik zo van geen interesse. Kwam de ah uit begon die weer dus toen ben ik ook onaardig geweest dat ik hem al nee had gezegd.
maar na een paar meter heb ik mij omgedraaid en heb ik mijn excuses aangeboden
nou in de praktijk loopt het daar ook wel op uit.quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar deze antwoorden maakt het wel voor mij minder interessant om vrienden met je te zijn.
Wees jezelf er zijn al genoeg anderen.
Als mensen geen vrienden willen zijn om wie je daadwerkelijk bent dan zijn het geen vrienden.
oh god mijn orenquote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan wel, dan krijgen vrouwen ook meer testosteron. Meestal hoort er ook de overgang naar een lekker pittig kapsel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |