chocolademelk?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
Maar eerst even wat melk en chocolade erbij pakken.
Heerlie de Peerlie. Hopelijk wordt-ie niet dik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vinger klapte lekker dubbel
Ik stoot nooit tegen dingen aanquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ugh, dat soort dingen heb ik ook wel eens. Meestal ook een paar achter elkaar. Waarschijnlijk heb ik dan gewoon een TIA gehad of zo.
Ik had net T en een decadente chocolade bananenbroodmuffinquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef Ama het volgende:
Maar eerst even wat melk en chocolade erbij pakken.
ik ben afgelopen week meerdere keren met mn jas naar de koelkast gelopen ipv waar ik mn jas op moet hangenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stoot nooit tegen dingen aan
En ook zeker niet meerdere keren
Of dat ik de vaatwasser open doe, tegen mezelf zeg dat ik niet met mijn schenen tegen de open klep moet knallen, een beker in de kast zet, en vervolgens vol met mijn schenen tegen die klep aanknal.
Dat gebeurt mij echt nooit
Ja, daarom heb ik ook geen vaatwasser.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik stoot nooit tegen dingen aan
En ook zeker niet meerdere keren
Of dat ik de vaatwasser open doe, tegen mezelf zeg dat ik niet met mijn schenen tegen de open klep moet knallen, een beker in de kast zet, en vervolgens vol met mijn schenen tegen die klep aanknal.
Dat gebeurt mij echt nooit
oh fijnquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
Godsamme, ze zijn hier ergens aan het klussen.
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 1 november 2025 20:57 schreef Recce het volgende:
Godsamme, ze zijn hier ergens aan het klussen.
Ja, gehamer en ik hoor ook vaag een stofzuiger. Dat hameren komt heel agressief over, alsof ze binnen willen komen.quote:
Straks ineens een gat in je muurquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:59 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, gehamer en ik hoor ook vaag een stofzuiger. Dat hameren komt heel agressief over, alsof ze binnen willen komen.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga de elektrische deken aan zetten
quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Straks ineens een gat in je muur
quote:Op zaterdag 1 november 2025 21:07 schreef Recce het volgende:
[..]Misschien breken ze op zolder door. Zo klinkt het tenminste.
Ik heb nog niet gezien wie er meedoenquote:Op zaterdag 1 november 2025 21:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo dat was weer een leuke aftrap van WIDM
Leuke mix van oud-mollen en oud-deelnemers
Ja bedankt voor je bijdrage weer Modiquote:
Past bij de rest.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:45 schreef Recce het volgende:
[..]
Heerlie de Peerlie. Hopelijk wordt-ie niet dik.
in de winkel?quote:Op zaterdag 1 november 2025 22:06 schreef Ama het volgende:
Duurt wel lang voordat ik kerstkransjes kan vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |