Dan kan ik vertrekken naar mijn wedstrijd.quote:
Dan hebtie een wedstrijd waar die al de hele dag naar aan het aftellen isquote:
Ik woon ook in een dorp, al is het op papier een stadquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:54 schreef essnhills het volgende:
Ik woon ook in een keurig dorp, grenzend aan een wat mindere wijk van de stad.
same herequote:Op zaterdag 1 november 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
als ik hier vuurwerk zie, komt het vaak juist uit het nettere/duurdere deel van de wijk (laagbouw, eengezinswoningen met tuinen; ik woon in het flatgedeelte)
Hier hoor ik het ook vaak. Ik woon ook heel dichtbij een zogeheten probleemwijk en ik kan ook niet zeggen dat dit de beste buurt is van Eindhoven.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dageljiks vuurwerk hier. Tokkiedorp Rotterdam.
Van die sociale rijtjeshuizen waar de fatbikes in de voortuin liggen zeker?quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:56 schreef mschol het volgende:
als ik hier vuurwerk zie, komt het vaak juist uit het nettere/duurdere deel van de wijk (laagbouw, eengezinswoningen met tuinen; ik woon in het flatgedeelte)
Dat zouden mensen ook sowieso zeggen over de wijk waar ik woon.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik woon in een keurig dorp maar er zijn wel wat wijken waar ik niet zou gaan wonen.
Nog 5280 secondenquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan hebtie een wedstrijd waar die al de hele dag naar aan het aftellen is
Je bent zelf niet storendquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
ik vind het eigenlijk niet echt storend, vuurwerk...
Ik ga over 2 minuten al weg, uitwedstrijd enzo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon alvast gaan, ben je lekker optijd
Het is een ruis geworden bij mij. Dagelijkse kost.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Als het een klein beetje is vind ik het nog niet eens zo erg maar het klinkt hier op den duur weer gewoon echt als een soort oorlogsgebied terwijl het gewoon nog geen oud en nieuw is.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef mschol het volgende:
Ook niet echt 'uit' dan als je nu pas weg hoeftquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ga over 2 minuten al weg, uitwedstrijd enzo.
Doen ze carbied schieten bij jou? Uit melkbussen? Hier doen ze Cobra'squote:Op zaterdag 1 november 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het een klein beetje is vind ik het nog niet eens zo erg maar het klinkt hier op den duur weer gewoon echt als een soort oorlogsgebied terwijl het gewoon nog geen oud en nieuw is.
Ja natuurlijk woon in Drenthe.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doen ze carbied schieten bij jou? Uit melkbussen? Hier doen ze Cobra's
ik zo klaar zitten voor WIE IS DE MOL en daarna Even tot Hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu de deur uit? Maar het is bijna slaaptijd
Ik ga het van de week terugkijkenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zo klaar zitten voor WIE IS DE MOL en daarna Even tot Hier
Een soort bejaardenstadium?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het stadium van mijn leven bereikt waar ik na het avondeten niet meer wegga.
Gekkigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |