Doen ze carbied schieten bij jou? Uit melkbussen? Hier doen ze Cobra'squote:Op zaterdag 1 november 2025 20:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Als het een klein beetje is vind ik het nog niet eens zo erg maar het klinkt hier op den duur weer gewoon echt als een soort oorlogsgebied terwijl het gewoon nog geen oud en nieuw is.
Ja natuurlijk woon in Drenthe.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:06 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Doen ze carbied schieten bij jou? Uit melkbussen? Hier doen ze Cobra's
ik zo klaar zitten voor WIE IS DE MOL en daarna Even tot Hierquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu de deur uit? Maar het is bijna slaaptijd
Ik ga het van de week terugkijkenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:09 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
ik zo klaar zitten voor WIE IS DE MOL en daarna Even tot Hier
Een soort bejaardenstadium?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb het stadium van mijn leven bereikt waar ik na het avondeten niet meer wegga.
Gekkigheid
Morgen ook weer HHB, dat moet ik ook terug gaan kijken, want morgenavond weer naar "Je bent er"quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het van de week terugkijken
Oh begint dat ook weer?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen ook weer HHB, dat moet ik ook terug gaan kijken, want morgenavond weer naar "Je bent er"
Bij deze dusquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh begint dat ook weer?
Dat jad ik nog niet meegekregen
iedereen weggejaagd door wat debielen die zelf ook weg zijnquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
KLB is aardig dood. Alleen ik met m'n weerbericht, Sebbe, Chevy, Ama en Capuchon af en toe. Ik mis DIMM wel.
Nou ik zit er ook bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
KLB is aardig dood. Alleen ik met m'n weerbericht, Sebbe, Chevy, Ama en Capuchon af en toe. Ik mis DIMM wel.
Ik heb de SC in MyAt staan, maar ik kom er echt zeldenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Het iszo fucking irrrrrrritant. Als het zou kunnen zou ik mijzelf knock-out out tegen de muur rennen
Ik mis dimmy hier ook, plus wat anderen. Heel af en toe is er bij uitzondering nog eens een goed gesprek, of een echt leuk half uurtje.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Heb je je airfryer wel uitgezet?quote:
Ik ga Talk to Me kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n vinger stom gestoten en nu heb ik au.
The drama ...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
IK!quote:
*Geeft kusje d'ropquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ja ik zag hem ineens weer staan en toen dacht ik oh ja die werd ook aangeraden door jou. Dus ik ben benieuwd. Weapons was iig een goede tip.quote:
Ik was de was uit de machine aan het halen maar door mijn gebrekkige coördinatie ramde ik met m'n vingers vol tegen de rand van het deurtje ipv dat ik in de trommel reiktequote:
Ugh, dat soort dingen heb ik ook wel eens. Meestal ook een paar achter elkaar. Waarschijnlijk heb ik dan gewoon een TIA gehad of zo.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was de was uit de machine aan het halen maar door mijn gebrekkige coördinatie ramde ik met m'n vingers vol tegen de rand van het deurtje ipv dat ik in de trommel reikte
Amazon jullie kunnen ook overdrijven met alle waarschuwingen hoor.quote:Knipperende lichten, naakt, geweld, angstaanjagende scènes, drugsgebruik, alcoholgebruik, roken, grof taalgebruik, seksuele inhoud
M'n vinger klapte lekker dubbelquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ugh, dat soort dingen heb ik ook wel eens. Meestal ook een paar achter elkaar. Waarschijnlijk heb ik dan gewoon een TIA gehad of zo.
Oh heerlie de peerlie.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vinger klapte lekker dubbel
Vooral een horrorfilm kijken wanneer je overal door getriggerd wordt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Amazon jullie kunnen ook overdrijven met alle waarschuwingen hoor.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vooral een horrorfilm kijken wanneer je overal door getriggerd wordt.
auw...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n vinger klapte lekker dubbel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |