Morgen ook weer HHB, dat moet ik ook terug gaan kijken, want morgenavond weer naar "Je bent er"quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ga het van de week terugkijken
Oh begint dat ook weer?quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Morgen ook weer HHB, dat moet ik ook terug gaan kijken, want morgenavond weer naar "Je bent er"
Bij deze dusquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh begint dat ook weer?
Dat jad ik nog niet meegekregen
iedereen weggejaagd door wat debielen die zelf ook weg zijnquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
KLB is aardig dood. Alleen ik met m'n weerbericht, Sebbe, Chevy, Ama en Capuchon af en toe. Ik mis DIMM wel.
Nou ik zit er ook bijna nooit meer.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
KLB is aardig dood. Alleen ik met m'n weerbericht, Sebbe, Chevy, Ama en Capuchon af en toe. Ik mis DIMM wel.
Ik heb de SC in MyAt staan, maar ik kom er echt zeldenquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:20 schreef bitterbal het volgende:
Het iszo fucking irrrrrrritant. Als het zou kunnen zou ik mijzelf knock-out out tegen de muur rennen
Ik mis dimmy hier ook, plus wat anderen. Heel af en toe is er bij uitzondering nog eens een goed gesprek, of een echt leuk half uurtje.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:21 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Heb je je airfryer wel uitgezet?quote:
Ik ga Talk to Me kijken.quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb m'n vinger stom gestoten en nu heb ik au.
The drama ...quote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
IK!quote:
*Geeft kusje d'ropquote:Op zaterdag 1 november 2025 20:37 schreef CherryLips het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |