ahquote:Op zondag 2 november 2025 12:23 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
dan kan ik een actie doen in mijn spelletje
en ik heb een excuus nodig om het niet nu te doen
ben het immers als sinds 830 aan het uitstellen
zijn we dubbel geweestquote:Op zondag 2 november 2025 12:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goed dat ik vanmorgen naar de sportschool ben geweest, anders zou het wel een heel erg luie dag zijn.
ik ben gisteren ook geweestquote:Op zondag 2 november 2025 12:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
als compensatie voor gisteren.
quote:Op zondag 2 november 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de laatste tijd echt het idee dat ik mensen altijd beter behandel dat ze mij behandelen. Das zo'n vermoeiende gedachte. Lijkt alsof ik zo emotioneel ben over alles
*knuffelquote:Op zondag 2 november 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ik heb de laatste tijd echt het idee dat ik mensen altijd beter behandel dat ze mij behandelen. Das zo'n vermoeiende gedachte. Lijkt alsof ik zo emotioneel ben over alles
Dat is meestal zo. Heb ook bekenden die niet of nauwelijks interesse tonen als je een gesprek met ze hebt. Veel eenrichtingsverkeer.quote:Op zondag 2 november 2025 12:59 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom mensen zo harteloos kunnen zijn. Het maakt niet uit of je iemand altijd met respect hebt behandeld, je krijgt het gewoon niet terug
Dit is toch niet wat het volk wil? Zo zet je miljoenen mensen buitenspel.quote:Op zondag 2 november 2025 10:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Op basis waarvan zou dat ondemocratisch zijn?
Dit iedereen weet dat Geert heeft gewonnen met een duidelijke meerderheid en de regering isquote:Op zondag 2 november 2025 13:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is toch niet wat het volk wil? Zo zet je miljoenen mensen buitenspel.
Kijken of je op tijd wat rode vlaggen kunt ontdekken. Soms is bepaald oppervlakkig contact ook prima, maar voor jezelf moetje bepalen wat voor soort contact je hebt en wil hebben.quote:Op zondag 2 november 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
En ik weet niet hoe ik kritischer moet zijn. Laat het dus zover komen omdat ik mezelf zeg dat ik dingen niet zie zoals ze zijn en ik iedereen wantrouw maar blijkbaar heb ik het dan wel goed gezien en laten gebeuren
Ik weet niet precies wat hier staat, maar ik ben het er mee eens.quote:Op zondag 2 november 2025 13:04 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit iedereen weet dat Geert heeft gewonnen met een duidelijke meerderheid en de regering is
Was in de schrijfstijl die Geert goedkeurt onder zijn onderdanenquote:Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat hier staat, maar ik ben het er mee eens.
Ik heb juist het idee dat ik een enorm kutwijf benquote:Op zondag 2 november 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
ja maar die rode vlaggen bagatelliseer ik doordat ik dan tegen mezelf zeg ja jij denkt altijd zo negatief , ze zullen het vast niet zo bedoelen.quote:Op zondag 2 november 2025 13:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijken of je op tijd wat rode vlaggen kunt ontdekken. Soms is bepaald oppervlakkig contact ook prima, maar voor jezelf moetje bepalen wat voor soort contact je hebt en wil hebben.
Joh hoezo dat?quote:Op zondag 2 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik een enorm kutwijf ben
het is bijna balliaansquote:Op zondag 2 november 2025 13:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik weet niet precies wat hier staat, maar ik ben het er mee eens.
Ben je dan verbaasd als andere mensen dat niet vinden?quote:Op zondag 2 november 2025 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ik een enorm kutwijf ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |