SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wordt een lange lijst hoorquote:
Even het boekje pakken.quote:
Allesquote:
Terug duwen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond bij de Etos, eerst bij de shampoos: er gaat iemand recht voor me staan, gewoon in m'n aura.
Ga ik maar naar de deo want die moest ik ook, kon die van mij niet zo snel vinden dus doe een stapje naar achter, komen er moeder en dochter gewoon weer recht voor me staan waardoor ik bijna in het rek achter me geduwd word.
Ik voel me ongewenst buiten.
Main person syndrome!quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:38 schreef CherryLips het volgende:
Ik stond bij de Etos, eerst bij de shampoos: er gaat iemand recht voor me staan, gewoon in m'n aura.
Ga ik maar naar de deo want die moest ik ook, kon die van mij niet zo snel vinden dus doe een stapje naar achter, komen er moeder en dochter gewoon weer recht voor me staan waardoor ik bijna in het rek achter me geduwd word.
Ik voel me ongewenst buiten.
heb je wel een zaklamp mee?quote:
Ik had een licht halsband mee voor Ambarquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je wel een zaklamp mee?
het is hartstikke donker op die foto.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*zet verwarming wat hoger
quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:42 schreef Bomenverzameling het volgende:
* Bomenverzameling gooit nog een dekentje over @:essnhills
Hier ook al voor de tweede dag op rij, maar dit is geen tokkiedorpquote:Op zaterdag 1 november 2025 19:48 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Dageljiks vuurwerk hier. Tokkiedorp Rotterdam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |