2 gewetensvragen:quote:Op zondag 2 november 2025 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die rode vlaggen bagatelliseer ik doordat ik dan tegen mezelf zeg ja jij denkt altijd zo negatief , ze zullen het vast niet zo bedoelen.
Heb je voorbeelden van waarvan je denkt dat iemand je toen een kutwijf vond?quote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ik gewoon steeds vaker eerlijk nee zeg als ik iets niet wil
yes en yesquote:Op zondag 2 november 2025 13:23 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
2 gewetensvragen:
1. Wil je graag aardig en leuk gevonden worden?
2. Wil je te graag vrienden omdat je bang bent eenzaam te worden?
Ja, maar het heeft me wel een vriendschap gekost want die vond het niet leuk dat ik steeds vaker nee zei volgens mijquote:Op zondag 2 november 2025 13:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Ben je dan verbaasd als andere mensen dat niet vinden?
'Heb je zin om zaterdag een wandeling van 10 km te maken naar zus en zo?'quote:Op zondag 2 november 2025 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je voorbeelden van waarvan je denkt dat iemand je toen een kutwijf vond?
hmm ben je toch niet een kutwijf. Als ik weet dat je die hitte niets vind zou ik zoiets al niet voorstellen om te gaan doenquote:Op zondag 2 november 2025 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'Heb je zin om zaterdag een wandeling van 10 km te maken naar zus en zo?'
Ik: 'Nee want het is 25 graden dan wil ik niet meer bewegen, plus ik ben teringdruk geweest en wil een dagje vegeteren en lezen.'
'O stom.'
Misschien was die ander wel een soort Bal die zich afgewezen voelde.quote:Op zondag 2 november 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar het heeft me wel een vriendschap gekost want die vond het niet leuk dat ik steeds vaker nee zei volgens mij
Lekker people pleasen, dat ze je bijna onder een bus gooien en je nog sorry zegt ookquote:Op zondag 2 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes en yes
Ik ben heeeeeeeeeeel bang dat mensen mij niet aardig vinden
Begrijp mij niet verkeerd. In real life heb ik heus welles een aanvaring met iemand maar ik probeer dat eigenlijk altijd te voorkomen.
Niet om het een of ander maar deze antwoorden maakt het wel voor mij minder interessant om vrienden met je te zijn.quote:Op zondag 2 november 2025 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
yes en yes
Ik ben heeeeeeeeeeel bang dat mensen mij niet aardig vinden
Begrijp mij niet verkeerd. In real life heb ik heus welles een aanvaring met iemand maar ik probeer dat eigenlijk altijd te voorkomen.
Ja elk verhaal heeft twee kanten natuurlijk.quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was die ander wel een soort Bal die zich afgewezen voelde.
Ja, kan wel, dan krijgen vrouwen ook meer testosteron. Meestal hoort er ook de overgang naar een lekker pittig kapsel bij.quote:
quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien was die ander wel een soort Bal die zich afgewezen voelde.
quote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan wel, dan krijgen vrouwen ook meer testosteron. Meestal hoort er ook de overgang naar een lekker pittig kapsel bij.
quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker people pleasen, dat ze je bijna onder een bus gooien en je nog sorry zegt ook
Dit zou ik kunnen zijnquote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
ikging een keer naar de ah en toen stond er buiten zo'n goede doel verkoper dus hij sprak mij aan. ik zo van geen interesse. Kwam de ah uit begon die weer dus toen ben ik ook onaardig geweest dat ik hem al nee had gezegd.
maar na een paar meter heb ik mij omgedraaid en heb ik mijn excuses aangeboden
Doe dat eens nietquote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef bitterbal het volgende:
ikging een keer naar de ah en toen stond er buiten zo'n goede doel verkoper dus hij sprak mij aan. ik zo van geen interesse. Kwam de ah uit begon die weer dus toen ben ik ook onaardig geweest dat ik hem al nee had gezegd.
maar na een paar meter heb ik mij omgedraaid en heb ik mijn excuses aangeboden
nou in de praktijk loopt het daar ook wel op uit.quote:Op zondag 2 november 2025 13:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet om het een of ander maar deze antwoorden maakt het wel voor mij minder interessant om vrienden met je te zijn.
Wees jezelf er zijn al genoeg anderen.
Als mensen geen vrienden willen zijn om wie je daadwerkelijk bent dan zijn het geen vrienden.
oh god mijn orenquote:Op zondag 2 november 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, kan wel, dan krijgen vrouwen ook meer testosteron. Meestal hoort er ook de overgang naar een lekker pittig kapsel bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |