Oh leukquote:Op zondag 2 november 2025 11:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga straks naar mijn zus om haar nog te feliciteren
Daar zijn zondagen voorquote:Op zondag 2 november 2025 11:13 schreef Haags het volgende:
Ik heb dus echt helemaal nergens zin in vandaag.
De vraag waar je op kon wachtenquote:
Moet jij eens oplettenquote:Op zondag 2 november 2025 11:15 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je kan niet eens door die helm blazen.
Het is een kat.quote:Op zondag 2 november 2025 11:16 schreef Ama het volgende:
Ik hou heel veel van dat beestje maar ze is wel heel goed in slechte timingen.
Dan komt ze weer naar binnen want slechte timingquote:Op zondag 2 november 2025 11:21 schreef Ama het volgende:
Nou ja dan moet het maar als ik vanmiddag weer terug ben. Dan wil ze vast ook wel weer naar buiten.
Nou ja ze is net gaan slapen dus als ik weg ga als ze nog binnen zit dan wil ze vast wel weer naar buiten tegen die tijd.quote:Op zondag 2 november 2025 11:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dan komt ze weer naar binnen want slechte timing
Kan je haar niet eerst even stofzuigen?quote:Op zondag 2 november 2025 11:15 schreef Ama het volgende:
Ik zet de stofzuiger klaar, ga nog heel even zitten en ja hoor daar is Hedwig weer.
Ze is bang voor de stofzuiger.quote:Op zondag 2 november 2025 11:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je haar niet eerst even stofzuigen?Met zo'n zachte borstel erop of zo
Zon doet het nog prima hier.quote:
Volgens mij wennen sommige katten er nooit aan.quote:Op zondag 2 november 2025 11:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja zal wel. Moet ze maar aan wennen
Ja ik dacht het even maar ze staan allemaal zo super droog helemaal stil aan de overkant.quote:
Beetje compenseren voor de luie mensen hier.quote:
Eens.quote:Op zondag 2 november 2025 11:04 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: of het nu rechts of links is, het blijft een puinhoop.
Die is gisteren allemaal al verbruikt.quote:Op zondag 2 november 2025 11:06 schreef Nattekat het volgende:
Het is verdacht licht buiten. Weinig grijze smurrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |