quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:haags wat vind je van dit idee?
Vergeet denk niet!quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Dan valt het weer binnen twee jaarquote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nah, doe maar niet hequote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
4,95 voor een kilo is goedkoopquote:Op zondag 2 november 2025 09:23 schreef LTVDK het volgende:
@:Cherrylips https://www.denotenshop.nl/chocolade-pinda-s-melk.html
Ja daarom post ik het ookquote:
Dat zou ondemocratisch zijn!quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde quote gekkie. 2 kilo besteld. En wat andere dingen in de sale zodat ik gratis verzending hebquote:
quote:Hoi, ik ben Sanne! Kan ik je helpen met vragen over onze webshop of met een productadvies?
In ieder geval de juiste persoonquote:Op zondag 2 november 2025 09:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Verkeerde quote gekkie. 2 kilo besteld. En wat andere dingen in de sale zodat ik gratis verzending heb
Immer positief ik.quote:
Als dat geen daten wordtquote:Op zondag 2 november 2025 09:37 schreef Recce het volgende:
Direct sjans daar! En dat op zondagochtend.
[..]
Same.quote:Op zondag 2 november 2025 10:40 schreef Ama het volgende:
Ik heb best wel lang geslapen en dat was wel lekker maar nu heb ik een beetje moeite met wakker worden.
Succes ermee.quote:Op zondag 2 november 2025 09:16 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |