Pohhh Dioontjequote:Op zaterdag 1 november 2025 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Dione is puur natuur genot
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ik nog. Is dat alweer een jaar geleden? Waar maak je je toch druk om?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:43 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt ook je jaarlijkse herhaalpost te zijn:
-Deluzion- in SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #38
Wel grappig te zien dat ik toen vrijwel identiek regaeerde
Laten we het inderdaad bij de recentere en nog altijd levende gevallen laten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:36 schreef Leandra het volgende:
Al bijna 11 jaar geleden overleden... we halen Joan Rivers toch ook niet iedere keer naar boven?
Op de onderste foto was er al aan gesleuteld.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:55 schreef Donna het volgende:
Met die panterbikini was er al aan gesleuteld? Dat is te zien ja, daar zijn de neusgaten helemaal scheef?
Het is schijnbaar moeilijk om dat een beetje recht te krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Op de onderste foto was er al aan gesleuteld.
Ik weet niet eens wie het isquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:14 schreef Ama het volgende:
Ik was haar bestaan alweer vergeten eigenlijk.
Ditquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is
Deze is gruwelijk erg. Al lijkt me een dagelijkse overdosis drugs en seks ook mee te helpen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:05 schreef -Deluzion- het volgende:
Deze zal vast ook wel tig keer voorbij zijn gekomen, maar dit is toch wel een van de zwaardere gevallen.. en hij is nog in leven hoor.
Mickey Rourke
[ link | afbeelding ]
Volgens mij word je niet lelijk van een overdosis seks, maar 'mannen-worden-mooier-oud' slaat deze plank wel heel erg mis...quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze is gruwelijk erg. Al lijkt me een dagelijkse overdosis drugs en seks ook mee te helpen.
Courtney Stodden is vooral beroemd omdat ze op 16-jarige leeftijd trouwde met de 50-jarige Dough Hutchinson (Percy uit The Green Mile).quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is
Ze blijft wel een lekker ding.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
Deze bedoel je zeker.
[ link | afbeelding ]
Valt wel mee met dat 'raar'.
Maar het gevoel dat er stiekem best wel aan haar (46 jaar oud) gesleuteld wordt heb ik al enige tijd; weliswaar door hele kundige mensen. Óf ze heeft hele goede genen. Beiden is ook mogelijk.
Dat heel opvallend doen zou niet stroken met het 'leuke normale buurvrouw'-beeld dat ze naar buiten probeert te brengen.
Alsof ze dat haar heel strak achterover hebben getrokken. En meteen haar gezicht.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
Deze bedoel je zeker.
[ link | afbeelding ]
Maar het gevoel dat er stiekem best wel aan haar (46 jaar oud) gesleuteld wordt heb ik al enige tijd; weliswaar door hele kundige mensen. Óf ze heeft hele goede genen. Beiden is ook mogelijk.
Dat heel opvallend doen zou niet stroken met het 'leuke normale buurvrouw'-beeld dat ze naar buiten probeert te brengen.
Aan Bridget Maasland (51) is ook veel niet echt meer. Wel netjes gedaan, dat wel.quote:Op zondag 16 november 2025 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het lijkt me heel vermoeiend om constant maar naar de drang te handelen om er zo lang mogelijk jong uit te blijven zien.
Ze lijkt hier (en in HGT) niet op hoe ze er uitziet in die serie met Lykele Muus. Al is dat hard daglicht en dit een studio, maar toch. Flink wat aan de fillers en botox gegaan.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
Deze bedoel je zeker.
[ link | afbeelding ]
Het is gewoon zielig. Niet meer, niet minder.quote:Op zondag 16 november 2025 14:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het lijkt me heel vermoeiend om constant maar naar de drang te handelen om er zo lang mogelijk jong uit te blijven zien.
Ik denk dat ze misschien de drang voelen mede omdat ze tv werk doen en bang zijn ingeruild te worden wanneer ze de natuur zijn gang laat gaan. Wat dat betreft de k ik dat de tv wereld eender waar ontzettend toxic is.quote:Op zondag 16 november 2025 17:13 schreef Wertha het volgende:
[..]
Het is gewoon zielig. Niet meer, niet minder.
Een bewezen formule. Bij de NPO valt het nog wel mee, maar bij de commerciëlen lig je er uit met een rimpeltje te veel.quote:Op zondag 16 november 2025 17:34 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze misschien de drang voelen mede omdat ze tv werk doen en bang zijn ingeruild te worden wanneer ze de natuur zijn gang laat gaan. Wat dat betreft de k ik dat de tv wereld eender waar ontzettend toxic is.
Ja dank je die bedoel ik , ik heb vandaag een aantal andere fotos van haar bekeken maar daar heeft zij hele andere ogen .quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
Deze bedoel je zeker.
[ link | afbeelding ]
Het is natuurlijk niet leuk maar je weet toch dat er een houdbaarheidsdatum op je tvwerk zit , waarom je dan ind kramachtig je gezicht gaat verbouwen snap ik dan niet, zij en wendy van dijk zijn niet meer zo in tel voor hen is Helene Hendriks in de plaats gekomen .quote:Op zondag 16 november 2025 17:45 schreef Wertha het volgende:
[..]
Een bewezen formule. Bij de NPO valt het nog wel mee, maar bij de commerciëlen lig je er uit met een rimpeltje te veel.
Je zal wel bedoelen dat botox heeft toegegeven dat er ook nog wat Sjantal Janzen in dat omhulsel zitquote:Op zondag 16 november 2025 21:31 schreef vencodark het volgende:
Ligt vast aan mij maar aan Chantal Janzen valt mij echt niets op.![]()
Ook Bridget Maasland is weinig veranderd.
Chantal heeft wel toegegeven een periode Botox te hebben gebruikt.
Even totaal iets anders he... die jurk was de gewraakte jurk die Trijntje O. niet aanwilde bij het songfestival van 2015:quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
Deze bedoel je zeker.
Dat was al opgemerkt:quote:Op maandag 17 november 2025 10:44 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Even totaal iets anders he... die jurk was de gewraakte jurk die Trijntje O. niet aanwilde bij het songfestival van 2015:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2025 14:18 schreef Eightyone het volgende:
Ze heeft die 'scheurjurk' toch maar niet zonder top aan gedaan.
Dat leek wel de oorspronkelijke bedoeling van Trijntje, destijds. Dit komt uit een 'Oh Wat Een Jaar'-aflevering die op 2015 terug blikt.
En voor zover ze visueel veroudert, halen de photoshoppers er voorop haar blad nog minstens 10 jaar vanaf.quote:Op maandag 17 november 2025 18:36 schreef Saboo het volgende:
Wat grappig dat mensen het bij Chantal Jansen er natuurlijk uit vinden zien. Ik had een poosje geen TV gekeken, en toen ik haar zag vond ik het juist behoorlijk opvallend en ontsierend hoe strak dat hoofd stond. Vooral bij haar ogen en voorhoofd zie je toch wel dat daar behoorlijk wat gaande is wat ik niet ken van een "natuurlijk verouderingsproces".
Hoewel het in bepaald licht meer opvalt dan in ander licht.
Ze is ook nog maar 31, dus verspookt zal zeker nog wel komen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:38 schreef Kim-Holland het volgende:
Nog niet echt verspookt [wat niet is kan nog komen..] maar weet niet waar ik het anders moet plaatsen.
Courtney Stoddens nieuwe neus; ze had het beter bij haar oude kunnen houden want ik vind het geen verbetering. [Is het zelden]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo was het, en daar was ook al aan gesleuteld..
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef Eightyone het volgende:
https://www.mediacourant.(...)efde-carlo-boszhard/
[ afbeelding ]
Dit oogt net even teveel.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]
Net of ze in Alien speelt zo ofzo, onder zo'n hele laag plakkerig slijm als ze net uit een buitenaards horrorvruchtvlies is gekropen, tot de troebele ogen aan toequote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]
Dat natte maakt het ook echt viezigquote:Op woensdag 19 november 2025 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of ze in Alien speelt zo ofzo, onder zo'n hele laag plakkerig slijm als ze net uit een buitenaards horrorvruchtvlies is gekropen, tot de troebele ogen aan toe![]()
Zonde man
Die Korean skincare glass skin look maar dan plakkerig natquote:Op woensdag 19 november 2025 16:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat natte maakt het ook echt viezig
quote:Op woensdag 19 november 2025 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Net of ze in Alien speelt zo ofzo, onder zo'n hele laag plakkerig slijm als ze net uit een buitenaards horrorvruchtvlies is gekropen, tot de troebele ogen aan toe![]()
Zonde man
Mwoah, voor 61 jaar vind ik haar er goed uitzien, ook als ze glimt met deze make-up. Ik heb het gevoel dat dit voornamelijk een onflatteuze still is.quote:Op woensdag 19 november 2025 16:35 schreef Eightyone het volgende:
[ afbeelding ]
Bij Lubach was het ook niet om aan te zien!Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 19 november 2025 21:39 schreef Deisyy het volgende:
Bewegend is Famke ook aardig alienerig.
[ tiktok ]
quote:
Verstookt. Zo oud is ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 20 november 2025 08:07 schreef William_Papadin het volgende:
Famke is wel hard richting verstookt aan het gaan ja.
Enge rimpelnek? Ze is 61 he, geen 81. Als je met 61 al een enge rimpelnek hebt, heb je hele slechte genen of niet zo goed voor jezelf gezorgd. Of beide.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:21 schreef vencodark het volgende:
Ik had trouwens geeeen idee dat Famke al 61 is!?
Ik dacht eigenlijk veel jonger maar mega strak getrokken.
Goed lichaam en, volgens mij, geen enge rimpelnek.
Dat strak getrokken is sowieso wel echt lelijk.
Als je 61 bent moet je niet meer proberen als een fruitige 30 jarige uit te zien.quote:Op donderdag 20 november 2025 07:21 schreef vencodark het volgende:
Ik had trouwens geeeen idee dat Famke al 61 is!?
Ik dacht eigenlijk veel jonger maar mega strak getrokken.
Goed lichaam en, volgens mij, geen enge rimpelnek.
Dat strak getrokken is sowieso wel echt lelijk.
Zat mensen die op hun 30e er ook al niet meer fruitig uit zienquote:Op donderdag 20 november 2025 09:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je 61 bent moet je niet meer proberen als een fruitige 30 jarige uit te zien.
Die hebben dan al jaren te veel in de zon gelegen, hebben er stevig op los gerookt, of een combinatie ervan.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:00 schreef Troel het volgende:
[..]
Zat mensen die op hun 30e er ook al niet meer fruitig uit zien
Of veel stress en een slechte jeugd. Kan ook.quote:Op donderdag 20 november 2025 11:45 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Die hebben dan al jaren te veel in de zon gelegen, hebben er stevig op los gerookt, of een combinatie ervan.
Kán.quote:Op donderdag 20 november 2025 12:23 schreef roos94 het volgende:
[..]
Of veel stress en een slechte jeugd. Kan ook.
En geen kinderen hebbenquote:Op donderdag 20 november 2025 12:31 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Twijfelachtige jeugd, überhaupt een leven met veel gedoe (cq. stress), waaronder het nodige gezondheidsgedoe. Maar nog steeds jonger geschat worden.
Misschien brengt niet roken en voorzichtig zijn met de zon het weer in evenwicht.
Dat vind ik nu ookquote:Op donderdag 20 november 2025 09:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je 61 bent moet je niet meer proberen als een fruitige 30 jarige uit te zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |