Ja weet ik niet, ik vind haar er iin elk geval verspookt, ze lijkt op die tweede foto wel echt overleden.quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:19 schreef APK het volgende:
Jezus, wat erg.
Dat is toch gewoon uitgehongerd en niet verspookt door operaties?![]()
Of onflatteus, ik heb wel eens dunnere armpjes gezien.
dat donkere overhemd met die ketting helpt ook niet .....quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:08 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne
Klopt en die eerste foto doet me denken aan foto’s van vrouwen van vroeger uit de jaren 70 of zo,quote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:29 schreef maily het volgende:
[..]
dat donkere overhemd met die ketting helpt ook niet .....
die cadeautasjes op de achtergrond ook niet trouwens
Dit lijkt wel een kereltje met make-upquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:08 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne
Ik ben nog steeds niet over de schrik van John Ewbank heen, sorry. Wat erg. ( dit was nog voor, ja)quote:
Op zijn insta zie je bij z’n laatste post op foto 8/13 zijn “oude” haar en ziet het er volgens mij prima uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 07:19 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds niet over de schrik van John Ewbank heen, sorry. Wat erg. ( dit was nog voor, ja)
[ afbeelding ]
Dat kapsel is van kakker naar tokkie, inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 18:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op zijn insta zie je bij z’n laatste post op foto 8/13 zijn “oude” haar en ziet het er volgens mij prima uit.
Dit kapsel is het gewoon niet. (En die glimlach op die foto is ook wat apart.)
Damnquote:Op dinsdag 27 januari 2026 22:08 schreef Marsenal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kelly Osbourne
quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Damn![]()
Hoe meer ze afvalt, hoe ouder ze lijkt.
Zie ook hieronder, lijkt wel 20 jaar tussen te zitten:
[ afbeelding ]
Misschien kunnen we de TT van deze reeks uitbreiden naar chirurgie en ozempic.
Lijkt wel erg op haar moeder zoquote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Damn![]()
[ afbeelding ]
Zet er voor de lol eens een foto van haar moeder bij ...........quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Damn![]()
[ afbeelding ]
Vraag is, vind je haar eruit zien als iemand van 41? Al geef ik toe, links had ik haar absoluut geen 40 geschat. Rechts komt het in de buurt. Maar voor iemand van 41 denk ik nog steeds, doet ze best goed. Kapsel rechts helpt trouwens niet bepaald.quote:Op zaterdag 31 januari 2026 21:59 schreef Viv het volgende:
[..]
Damn![]()
[ afbeelding ]
Ik schat haar op 140.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vraag is, vind je haar eruit zien als iemand van 41? Al geef ik toe, links had ik haar absoluut geen 40 geschat. Rechts komt het in de buurt. Maar voor iemand van 41 denk ik nog steeds, doet ze best goed. Kapsel rechts helpt trouwens niet bepaald.
Op de foto die @Marsenal deelde (zie hieronder) vind ik haar oprecht 55+ ogen. Wel 55+ in Hollywood, dus dat er alles aan gedaan is om er jonger uit te zien. Links zag ze er inderdaad heel goed uit voor haar leeftijd, daarom is dit ook zo zonde. Kapsel moet denk ik compenseren voor de verdwenen wangen.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Vraag is, vind je haar eruit zien als iemand van 41? Al geef ik toe, links had ik haar absoluut geen 40 geschat. Rechts komt het in de buurt. Maar voor iemand van 41 denk ik nog steeds, doet ze best goed. Kapsel rechts helpt trouwens niet bepaald.
Kapsel benadrukt het juist dat haar gezicht erg smal en lang is. .quote:Op zondag 1 februari 2026 02:45 schreef Viv het volgende:
[..]
Op de foto die @:marsenal deelde (zie hieronder) vind ik haar oprecht 55+ ogen. Wel 55+ in Hollywood, dus dat er alles aan gedaan is om er jonger uit te zien. Links zag ze er inderdaad heel goed uit voor haar leeftijd, daarom is dit ook zo zonde. Kapsel moet denk ik compenseren voor de verdwenen wangen.![]()
[ afbeelding ]
Caty Price doet aan Michal Jackson denken. Ja, dan ben je al te ver heen.quote:
Links is een truttebol. Recht maken het kapsel en die merkwaardige kleuren haar oud. Ik zou haar zo 60 en best energiek jeugdig geven.quote:Op zondag 1 februari 2026 00:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Katie Price.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:39 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Caty Price doet aan Michal Jackson denken. Ja, dan ben je al te ver heen.
Het schijnt verslavend te zijn. Als je eenmaal wat hebt laten veranderen, dan zie je andere "kleinigheidjes" die ook aangepast moeten worden.
Maar catwoman Jocelyn Wildenstein heeft op haar oude dag een vrij goede normaliserende operatie gekregen.
[..]
Links is een truttebol. Recht maken het kapsel en die merkwaardige kleuren haar oud. Ik zou haar zo 60 en best energiek jeugdig geven.
Jaren geleden kon ik m'n ogen niet geloven toen een buurvrouw haar haar wit had laten kleuren. Paste niet bij haar. Was achteraf bezien wsl wegens game of the thrones. Maar in Nederland is het niet logisch om als sneeuwkoningin rond te lopen. Daarvoor moeten er langere tijd in niet verwarmde kamers ijsbloemen op de ramen staan.
Ja Catie was een schrijffout, Michal een pc-ergeneris van letters die verdwijnen oid. Tegenwoordig komen er ook veel ongevraagde spaties bij.quote:Op zondag 1 februari 2026 17:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Katie Price.
En Michael Jackson trouwens.
Had Catwoman een vrij normaliserende operatie gekregen,quote:Op zondag 1 februari 2026 17:39 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Caty Price doet aan Michal Jackson denken. Ja, dan ben je al te ver heen.
Het schijnt verslavend te zijn. Als je eenmaal wat hebt laten veranderen, dan zie je andere "kleinigheidjes" die ook aangepast moeten worden.
Maar catwoman Jocelyn Wildenstein heeft op haar oude dag een vrij goede normaliserende operatie gekregen.
[..]
Links is een truttebol. Recht maken het kapsel en die merkwaardige kleuren haar oud. Ik zou haar zo 60 en best energiek jeugdig geven.
Jaren geleden kon ik m'n ogen niet geloven toen een buurvrouw haar haar wit had laten kleuren. Paste niet bij haar. Was achteraf bezien wsl wegens game of the thrones. Maar in Nederland is het niet logisch om als sneeuwkoningin rond te lopen. Daarvoor moeten er langere tijd in niet verwarmde kamers ijsbloemen op de ramen staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |