Pohhh Dioontjequote:Op zaterdag 1 november 2025 16:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Dione is puur natuur genot
[ afbeelding ]
Ja, dat weet ik nog. Is dat alweer een jaar geleden? Waar maak je je toch druk om?quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:43 schreef Leandra het volgende:
Het lijkt ook je jaarlijkse herhaalpost te zijn:
-Deluzion- in SHO / Door plastische chirurgie verspookte celebs #38
Wel grappig te zien dat ik toen vrijwel identiek regaeerde
Laten we het inderdaad bij de recentere en nog altijd levende gevallen laten.quote:Op zaterdag 1 november 2025 18:36 schreef Leandra het volgende:
Al bijna 11 jaar geleden overleden... we halen Joan Rivers toch ook niet iedere keer naar boven?
Op de onderste foto was er al aan gesleuteld.quote:Op vrijdag 14 november 2025 08:55 schreef Donna het volgende:
Met die panterbikini was er al aan gesleuteld? Dat is te zien ja, daar zijn de neusgaten helemaal scheef?
Het is schijnbaar moeilijk om dat een beetje recht te krijgen.quote:Op vrijdag 14 november 2025 09:09 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
Op de onderste foto was er al aan gesleuteld.
Ik weet niet eens wie het isquote:Op vrijdag 14 november 2025 09:14 schreef Ama het volgende:
Ik was haar bestaan alweer vergeten eigenlijk.
Ditquote:Op vrijdag 14 november 2025 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is
Deze is gruwelijk erg. Al lijkt me een dagelijkse overdosis drugs en seks ook mee te helpen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 19:05 schreef -Deluzion- het volgende:
Deze zal vast ook wel tig keer voorbij zijn gekomen, maar dit is toch wel een van de zwaardere gevallen.. en hij is nog in leven hoor.
Mickey Rourke
[ link | afbeelding ]
Volgens mij word je niet lelijk van een overdosis seks, maar 'mannen-worden-mooier-oud' slaat deze plank wel heel erg mis...quote:Op vrijdag 14 november 2025 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Deze is gruwelijk erg. Al lijkt me een dagelijkse overdosis drugs en seks ook mee te helpen.
Courtney Stodden is vooral beroemd omdat ze op 16-jarige leeftijd trouwde met de 50-jarige Dough Hutchinson (Percy uit The Green Mile).quote:Op vrijdag 14 november 2025 10:51 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie het is
Ze blijft wel een lekker ding.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
Deze bedoel je zeker.
[ link | afbeelding ]
Valt wel mee met dat 'raar'.
Maar het gevoel dat er stiekem best wel aan haar (46 jaar oud) gesleuteld wordt heb ik al enige tijd; weliswaar door hele kundige mensen. Óf ze heeft hele goede genen. Beiden is ook mogelijk.
Dat heel opvallend doen zou niet stroken met het 'leuke normale buurvrouw'-beeld dat ze naar buiten probeert te brengen.
Alsof ze dat haar heel strak achterover hebben getrokken. En meteen haar gezicht.quote:Op zondag 16 november 2025 14:12 schreef Eightyone het volgende:
Deze bedoel je zeker.
[ link | afbeelding ]
Valt wel mee met dat 'raar'.
Maar het gevoel dat er stiekem best wel aan haar (46 jaar oud) gesleuteld wordt heb ik al enige tijd; weliswaar door hele kundige mensen. Óf ze heeft hele goede genen. Beiden is ook mogelijk.
Dat heel opvallend doen zou niet stroken met het 'leuke normale buurvrouw'-beeld dat ze naar buiten probeert te brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |