Vind haar uitermate herkenbaar eigenlijk. Zag meteen wie het was.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:26 schreef DorothyGale het volgende:
Inge de Bruijn zou ik ook niet meer herkennen. Ik moest haar profiel echt even dubbelchecken.
[ afbeelding ]
Daar is ze véél jonger. En inderdaad (en logischerwijs) zonder make up.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:03 schreef DorothyGale het volgende:
Ik heb echt nog haar gezicht in mijn gedachten op deze manier:
[ afbeelding ]
Maar misschien heb ik het helemaal mis en zit ze lekker in de make-up 😊
Die is er na het beëindigen van haar sportcarrière eigenlijk alleen maar op vooruit gegaan.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:26 schreef DorothyGale het volgende:
Inge de Bruijn zou ik ook niet meer herkennen. Ik moest haar profiel echt even dubbelchecken.
[ afbeelding ]
Ze is ouder geworden , net als dat iedereen ouder wordt en daarmee ook op een bepaalde manier veranderd.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:40 schreef DorothyGale het volgende:
Ik vind haar compleet onherkenbaar, en meer dan dat. Maar ik ben in de minderheid zie ik 😊
Er is toch wel een heel verschil als je een foto maakt van iemand die net een sportprestatie heeft geleverd of van iemand die net uit de make-up komt ....quote:Op maandag 2 februari 2026 12:03 schreef DorothyGale het volgende:
Ik heb echt nog haar gezicht in mijn gedachten op deze manier:
[ afbeelding ]
Maar misschien heb ik het helemaal mis en zit ze lekker in de make-up 😊
En die sportprestatie was 25 jaar geleden.quote:Op maandag 2 februari 2026 16:44 schreef maily het volgende:
[..]
Er is toch wel een heel verschil als je een foto maakt van iemand die net een sportprestatie heeft geleverd of van iemand die net uit de make-up komt ....
Ja, de ergste misvormingen zijn redelijk geneutraliseerd. Normaal maken kon natuurlijk niet meer.quote:Op zondag 1 februari 2026 20:33 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Had Catwoman een vrij normaliserende operatie gekregen,? Heb ik iets gemist,
?
Dat geeft niks.quote:Op maandag 2 februari 2026 12:40 schreef DorothyGale het volgende:
Ik vind haar compleet onherkenbaar, en meer dan dat. Maar ik ben in de minderheid zie ik 😊
Zij was ook wel echt het boegbeeld van door plastische chirurgie verspookte mensen. Op latere leeftijd heeft ze een foto gedeeld van vroeger:quote:Op maandag 2 februari 2026 20:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Ja, de ergste misvormingen zijn redelijk geneutraliseerd. Normaal maken kon natuurlijk niet meer.
Echt zo'n ouderwetse filmsterrenfoto. Je ziet het hier niet meteen, maar ze trekt een mode-mondje. Deed mijn moeder als ze een feestgezicht opzette. Is wel veel beter dan die onbegrijpelijke eendensnavel waarmee velen zich belachelijk maakten. .quote:Op maandag 2 februari 2026 22:31 schreef Viv het volgende:
[..]
Zij was ook wel echt het boegbeeld van door plastische chirurgie verspookte mensen. Op latere leeftijd heeft ze een foto gedeeld van vroeger: [ afbeelding ]
![]()
FTFYquote:Op dinsdag 3 februari 2026 10:22 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Echt zo'n ouderwetse filmsterrenfoto. Je ziet het hier niet meteen, maar ze trekt een mode-mondje. Deed mijn moeder als ze een feestgezicht opzette. Is wel veel beter dan die onbegrijpelijke eendensnavel waarmee velen zich belachelijk maakten maken.
Ik noem haar niet verspookt hoor.quote:Op maandag 2 februari 2026 11:26 schreef DorothyGale het volgende:
[ afbeelding ]
Correct.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:35 schreef maily het volgende:
[..]
Ik denk moeder en dochter Osbourne (van Ozzy)
niemand die tegen die mensen zegt dat ze kierewiet zijn? er wordt nog geapplaudisseerd ook op de achtergrond.quote:
Wellicht omdat ze na hun verlies van Ozzy (voor het eerst na het afscheid?) weer in de publiciteit verschijnen?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 14:47 schreef maily het volgende:
[..]
niemand die tegen die mensen zegt dat ze kierewiet zijn? er wordt nog geapplaudisseerd ook op de achtergrond.
Nouja dat.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 15:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wellicht omdat ze na hun verlies van Ozzy (voor het eerst na het afscheid?) weer in de publiciteit verschijnen?
Als steun.![]()
Verder zien ze er ongezond en verschrikkelijk verbouwd uit. Zonde.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |