Het meeste materiaal is gewoon best leuk. Alleen Witch Doctor is vooral niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:54 schreef Redefine het volgende:
Deze De Staat is nog wel redelijk te pruimen.
Een paar nummers van ze vind ik vrij goed. Maar ook veel van de andere nummers niet geweldig. Maar denk mijn antipathie deels ook wel komt omdat ze overhyped zijn binnen de Nederlandse alternatieve rock scene en zeker op Kink.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meeste materiaal is gewoon best leuk. Alleen Witch Doctor is vooral niet zo boeiend.
Die tweede plaat was een verschrikking.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:14 schreef Redefine het volgende:
Moke maakte prima muziek. Maar waren al snel weer verdwenen.
Daarom waren ze ook snel weer verdwenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tweede plaat was een verschrikking.
Ik weet dat U2 gehaat wordt, maar niet mee eens. De laatste achttien jaar was het dan wel weer vrij matig.quote:
80's>90's>21e eeuwquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat U2 gehaat wordt, maar niet mee eens. De laatste achttien jaar was het dan wel weer vrij matig.
Grotendeels wel.quote:
Op de T2000 keuzelijst?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
Hard times staat ook op de nominatie. Maar vorig jaar zijn die andere 2 toegevoegd zonder succes, dus daar hoeven we niet te veel van te verwachten.
Tis wel de beste. Van Nevermind dan, buiten die plaat 2 betere.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:29 schreef Tussle266 het volgende:
Lounge Act staat op de nominatie bij 2. Zou ik niet erg vinden, ook al hebben we er al heel veel.
Was je niet gewoon Weer Jaloers op die plaat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hard Times was een mooi moment om bufferproblemen in te lossen. Ik liep zwaar achter.
Niks mis meequote:
Ik hoor alleen maar ‘Regine is weer vrijgezel’.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah het vers gescheiden koppel
Wanneer komt de Silver Springs van Arcade Fire?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah het vers gescheiden koppel
Oeh wel een tijd een beetje verliefd geweest op Régine jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar ‘Regine is weer vrijgezel’.
Denk ik kansen, Gale!
Mensen met een gehoorbeschadiging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke SkyRadio stemmer stemt nou op Dreamer?
Jammer ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:43 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Bloc Party een beetje in de vergetelheid raakt. Buiten Kink hoor of zie je het nergens meer.
Na die eerste plaat was het ook wel matig natuurlijk. Maar Banquet zou niet misstaan in de Top 2000.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:43 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Bloc Party een beetje in de vergetelheid raakt. Buiten Kink hoor of zie je het nergens meer.
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na die eerste plaat was het ook wel matig natuurlijk. Maar Banquet zou niet misstaan in de Top 2000.
Verschrikkelijke rommel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:26 schreef Tussle266 het volgende:
Fall Out Boy is wel de Adam Levine van Kink hoor.
Ja ik heb echt een hekel aan FoB. Andere bands in het genre storen me minder, uitgezonderd All Time Low.quote:
Het is mijn genre sowieso niet echt, maar Fall Out Boy staat wel op eenzame hoogte in negatieve zin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een hekel aan FoB. Andere bands in het genre storen me minder, uitgezonderd All Time Low.
MCR bijv vind ik best leuk.
Dus Panic at the Disco! vind je wel weer prima?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een hekel aan FoB. Andere bands in het genre storen me minder, uitgezonderd All Time Low.
Nee.quote:
ze vergaten Kinder-quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Panic at the Disco! vind je wel weer prima?
Zo typisch Amerikaans ook. Toen ik in Amerika was hoorde ik constant FoB op de radio. Hier niet eens echt een hit gehad volgens mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
All Time Low en Fall Out Boy vallen voor mij allebei in de categorie Green Day: een aantal heel vette platen, maar ook een hele berg middelmatigheid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fietsen?quote:
Ja, maar dat komt ook omdat het tweede album niet echt meer pretpunk was en High Hopes is gewoon leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Panic at the Disco! vind je wel weer prima?
Je wil zeggen dat het ook muziek voor tussen de 2 en 4 is?quote:
Ik nam het letterljk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[2,4], niet <2,4>. Om het wiskundig te beschrijven.
Of doel je op iets anders?
Viva Las Vengeance met die achtergrondzang erbij is ook een stuk leuker dan Amigoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook omdat het tweede album niet echt meer pretpunk was en High Hopes is gewoon leuk
∈ ℕ dan ook nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[2,4], niet <2,4>. Om het wiskundig te beschrijven.
Of doel je op iets anders?
En het is ( ipv <quote:
Rechte haken voor inclusief, heb ik altijd geleerd. Alleen natuurlijke getallen is een terechte toevoeging jaquote:
Bedoelde juist de andere haken. [ is inclusief, ( is exclusief jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rechte haken voor inclusief, heb ik altijd geleerd. Alleen natuurlijke getallen is een terechte toevoeging ja
Supertramp, ELO, Derek en zijn steentjes, ongetwijfeld vanaf volgende week Knoflook? Of staan die niet bij 5, dacht van wel? En drumphil x2?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viva la Vida is jammer. Dat hoeft niet in zo’n lijst. Dat is een van de weinige die de Evergreen en de 1500 haalt, samen met wat Beatles/Stones/Doors en Back to Black toch?
Mjah. Dat blijft altijd wel arbitrair. Wanneer is het muziek die niet in deze lijst hoort en wanneer wel. Waar leg je de grens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viva la Vida is jammer. Dat hoeft niet in zo’n lijst.
In het geval van kink vooral bij het alternatief, anders hoef je er niet zo mee te pochen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mjah. Dat blijft altijd wel arbitrair. Wanneer is het muziek die niet in deze lijst hoort en wanneer wel. Waar leg je de grens?
Oh daar ben ik het mee eens hoor. Maar dan zouden er juist ook heel veel nummers niet in de lijst komen waar 'we' hier wel voor juichen. Sowieso is er relatief weinig alternative rock aan wat Kink draait (maakt het niet minder goed uiteraard).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In het geval van kink vooral bij het alternatief, anders hoef je er niet zo mee te pochen.
Queen ook wel. Maar tis wel de nieuwste denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Supertramp, ELO, Derek en zijn steentjes, ongetwijfeld vanaf volgende week Knoflook? Of staan die niet bij 5, dacht van wel? En drumphil x2?
Allebei mag ook best.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou me eigenlijk meer kunnen vinden in Rollin dan in Break Stuff over 8 weken.
Why not both?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou me eigenlijk meer kunnen vinden in Rollin dan in Break Stuff over 8 weken.
Rollin' is inderdaad iets minder slecht dan Break Stuff. Maar het beste is gewoon beiden niet in de lijst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
Het bos heb je ook nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queen ook wel. Maar tis wel de nieuwste denk ik
Komen nu wel wat puike songs nogquote:
Suburbs wel fijn nog jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komen nu wel wat puike songs nog
BRMC ook een geweldige plaat.quote:
Zeker. Mooi dat die erin staat, echt zo'n liedje wat ik steeds vergeet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BRMC ook een geweldige plaat.
Vind het buiten obladi nooit echt vervelend, maar ook zelden boeiendquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:37 schreef Tussle266 het volgende:
Heel soms kwam Offspring ineens met iets aardigs. Was maar heel soms, maar toch.
Dit is wel een goede omschrijving. Die van net en dat liedje over heel de buurt die aan de fentanyl is vind ik er bovenuitsteken en de rest is niet radio uit, maar ook niet meer dan voor kennisgeving aannemen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het buiten obladi nooit echt vervelend, maar ook zelden boeiend
Blackbird is een prima plaatquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
Je moet even drieënhalf uur Alter Bridge doorstaan, maar dan heb je ook wat.
Ik heb niks tegen Alter Bridge maar moest wel lachenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
Hoe kom je tot die conclusie. die Tool was de langste?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Sigur Ros er helemaal niet meer in dusFlopshow
Hij noemde IJslanders en zei dat sommige er niet in stonden. De rest had ik al gehoord, dus moest ik concluderen dat de beste IJslanders helaas verstek laten gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie. die Tool was de langste?
Edit: laat maar, ik was koffie halen bij Kaleo zie ik nu.
Daarvoor moeten we dan naar de V500 of de Snob.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees zelfs een beetje voor Untitled #8 in de V500. Die is de laatste jaren aan een daling bezig en scoorde heel slecht in de MuMeladder.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we dan naar de V500 of de Snob.
Ik ga er voor het eerst op stemmen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs een beetje voor Untitled #8 in de V500. Die is de laatste jaren aan een daling bezig en scoorde heel slecht in de MuMeladder.
Je kan er maar op tijd bij zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga er voor het eerst op stemmen!
Vanilla Sky genot Svefn-G-Englar had gemogen jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is zoveel meer moois, ook als je niet van opbouwgenot Popplagið houdt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vanilla Sky genot Svefn-G-Englar had gemogen ja
Deze scoort bij mij ook beter dan de moord op Willem van Oranje.quote:
Het blijft wel vervelend dat de leukste nummers zo'n lijst nooit halen. Angels en Jillian zijn bijvoorbeeld de prijsnummers bij deze LP.quote:
Fever toch ook heerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze scoort bij mij ook beter dan de moord op Willem van Oranje.
Balthazar is wel lekker voor tussendoor, zou het zelf niet snel opzetten. Al vind ik Fifteen Floors nog wel een mooi nummer.quote:
The Unforgiving vind ik de mooiste, ook mijn meest afgespeelde album ooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft wel vervelend dat de leukste nummers zo'n lijst nooit halen. Angels en Jillian zijn bijvoorbeeld de prijsnummers bij deze LP.
Ik moet overigens eerlijk toekennen dat dit wel zo'n beetje de laatste plaat is die ik van voor tot achter ken.
Bij jou was dit een van de laatste platen van oudejaarsavond jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het laatste nummer om 11:30 zaterdagochtend, vreemde tijd.
In de Mex komt deze wel weer iets vroeger denk ik, iets na tienen al. Er zijn twee platen flink gestegen (zo'n 50 plaatsen) en die gaan allebei boven The End uitkomen. En dat scheelt toch weer een minuut of 13.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij jou was dit een van de laatste platen van oudejaarsavond ja
Wel een lekker nummer hoor, Are You That Somebody?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:33 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Dirty South. Snel losllaten.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Ye West is the best
Er komt nog een nieuwkomer die aardig in de buurt komt, maar overtreffen denk ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt niet meer overtroffen vandaag, lijkt me.
Halen we het tot 706 vandaag? Dan is dat voor mij de beste van de dag denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roses en Midnight City zijn de enige platen die hoger staan in mijn lijst die realistisch gezien vandaag kunnen komen. Verder nog de 1, 3 en 4 van de countdown, maar dat drietal zal neem ik aan pas vrijdag aan de beurt zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er komt nog een nieuwkomer die aardig in de buurt komt, maar overtreffen denk ik niet.
Born Slippy zo laag?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Met 772 hebben we vandaag helaas ook de slechtste plaat uit de lijst voor de boeg.
Valt wel lekker in druilerige zaterdagochtend in ochtendjas jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is zowat de beste van vandaagquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Met 772 hebben we vandaag helaas ook de slechtste plaat uit de lijst voor de boeg.
Deze (niet Madness, maar de spoiler) stond ook vrij aardig in de 4851, staat me bij. Die is pas vrij recent besproken en stond (in ieder geval in de Venema-tijd) nooit in de 1500.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roses en Midnight City zijn de enige platen die hoger staan in mijn lijst die realistisch gezien vandaag kunnen komen. Verder nog de 1, 3 en 4 van de countdown, maar dat drietal zal neem ik aan pas vrijdag aan de beurt zijn.
Dan zou Halo of Flies niet eens de beste nieuwkomer zijn. Al hoopte ik nog een beetje op Messy.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze (niet Madness, maar de spoiler) stond ook vrij aardig in de 4851, staat me bij. Die is pas vrij recent besproken en stond (in ieder geval in de Venema-tijd) nooit in de 1500.
Die hype snap ik niet echt. Redelijk nummertje maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou Halo of Flies niet eens de beste nieuwkomer zijn. Al hoopte ik nog een beetje op Messy.
We danken Vodafone dat dit een hitje werdquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Warhols hebben ook wel leukere dan dit denk ik, maar dit blijft toch ook wel jeugdsentiment. Nietzsche is lekker, wel een beetje Souvlaki Space Station van de Aldi maar toch puik.
Deze stond volgens mij inderdaad hoger in de 4851, dan Coop. Dichter bij The End dan bij Halo denk ik. Het is ook een redelijk algemeen geaccepteerde in de reeks van de buren. Ik ga er niet meer over zeggen nu.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou Halo of Flies niet eens de beste nieuwkomer zijn. Al hoopte ik nog een beetje op Messy.
Ik heb wel een vermoeden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze stond volgens mij inderdaad hoger in de 4851, dan Coop. Dichter bij The End dan bij Halo denk ik. Het is ook een redelijk algemeen geaccepteerde in de reeks van de buren. Ik ga er niet meer over zeggen nu.
Durum-Phil?quote:
Deze vind ik nog wel aardig, maar tis wel een beetje overkill jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze hoor je ook in werkelijk alle lijstjes. Helaas
Dit is natuurlijk het probleem met alle ouwe knarren die nu binnenkomen. Je had ook voor 1 van die progplaatjes kunnen kiezen dan, maar je krijgt 3 inkoppers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze hoor je ook in werkelijk alle lijstjes. Helaas
Ja, ik vind die oudjes vooral leuk met nummers die andere lijstjes niet halen. Modern Love, Revolution, Helter Skelter. En natuurlijk persoonlijke favorietenquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk het probleem met alle ouwe knarren die nu binnenkomen. Je had ook voor 1 van die progplaatjes kunnen kiezen dan, maar je krijgt 3 inkoppers.
Leuke alternatieve pophit, hoeft niet per se in dit lijstjequote:
Je kunt er nog een . , of - bij zettenquote:Op zaterdag 1 november 2025 14:08 schreef Tussle266 het volgende:
Ik wil steeds jammer zeggen, maar ik heb maar 1 jammer beschikbaar per 300 posts. Dus jullie moeten hier even een paar keer achter elkaar jammer erbij denken.
We kunnen ook mensen dwingen beter te stemmen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:11 schreef maily het volgende:
[..]
Je kunt er nog een . , of - bij zetten
quote:Op zaterdag 1 november 2025 14:14 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
We kunnen ook mensen dwingen beter te stemmen.
Tis wel hun bestequote:Op zaterdag 1 november 2025 14:55 schreef DecoAoreste het volgende:
Overbodige Green Day is overbodig
Hun beste komt pas op 193. Duurt nog evenquote:
Desondanks doen ze Hurt beter dan Johannes Kleingeld.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
NIN heeft zoveel beters dan Hurt.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
NIN heeft zoveel beters dan Hurt.
Dat vond ik eerst ook wel. Maar de laatste jaren vind ik de Cash versie beter.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Desondanks doen ze Hurt beter dan Johannes Kleingeld.
Daar zijn wij het dan oneens.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:15 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Desondanks doen ze Hurt beter dan Johannes Kleingeld.
Dat weet ik, het was ook een beetje baldadigheid. Ik ben ook gewoon een beetje dwars over Johannes.quote:Op zaterdag 1 november 2025 16:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar zijn wij het dan oneens.
Pfff dat Kingfishr he.. pure aidsquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:43 schreef Tussle266 het volgende:
Wat een ellende dit zeg. Dit heb ik echt veel op de playlist gezien, dus dat zullen we vast nog 30 keer krijgen de komende twee maanden.
Vocalen zijn rukquote:Op zaterdag 1 november 2025 16:54 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Pfff dat Kingfishr he.. pure aids
Heb het gevoel dat ze allemaal een dagje zijn geweest jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:00 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Zijn al die Kink jocks mss samen naar Oasis geweest
Hoorde ook een stukje post-refrein van All Good Things (Come to an End) in de melodie maar dan versneldquote:Op zaterdag 1 november 2025 17:20 schreef Tussle266 het volgende:
Hebben jullie ook het gevoel dat je ineens naar P!nk zit te luisteren?
Blackbird is prima, maar Alter Bridge heeft veel betere. Niet dat die gedraaid worden of op de lijst stonden maar goed.quote:Op zaterdag 1 november 2025 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
Is dat de prijzengeit?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Ye West is the best
Wel A-Punk en Sunburn gemist. Goed blokje dit.quote:Op zondag 2 november 2025 08:41 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Op het goede moment ingeschakeld
Ook al een mooie Spinvis geweest zie ikquote:Op zondag 2 november 2025 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel A-Punk en Sunburn gemist. Goed blokje dit.
Zon begint hier zelfs te schijnen van dit nummerquote:
Jep, weet niet waar ze die gecensureerde versie vandaan hebben getoverd.quote:Op zondag 2 november 2025 10:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Bottles? Dit gaat over bombs toch
Jock heeft gister een Amerikaans feest gehad denk ik. Bring your own bottlesquote:Op zondag 2 november 2025 10:20 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Jep, weet niet waar ze die gecensureerde versie vandaan hebben getoverd.
Mwah, voor mij is dit juist een teleurstelling na het fenomenale opbouwgeweld en een van de mooiste teksten ooit in de vorm van (for the) Rosesquote:Op zondag 2 november 2025 10:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Het was dit uur nog niet zoveel maar Hallelujah maakt veel goed <3
Roses is ook top jaquote:Op zondag 2 november 2025 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, voor mij is dit juist een teleurstelling na het fenomenale opbouwgeweld en een van de mooiste teksten ooit in de vorm van (for the) Roses
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |