Balthazar is wel lekker voor tussendoor, zou het zelf niet snel opzetten. Al vind ik Fifteen Floors nog wel een mooi nummer.quote:
The Unforgiving vind ik de mooiste, ook mijn meest afgespeelde album ooit.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het blijft wel vervelend dat de leukste nummers zo'n lijst nooit halen. Angels en Jillian zijn bijvoorbeeld de prijsnummers bij deze LP.
Ik moet overigens eerlijk toekennen dat dit wel zo'n beetje de laatste plaat is die ik van voor tot achter ken.
Bij jou was dit een van de laatste platen van oudejaarsavond jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het laatste nummer om 11:30 zaterdagochtend, vreemde tijd.
In de Mex komt deze wel weer iets vroeger denk ik, iets na tienen al. Er zijn twee platen flink gestegen (zo'n 50 plaatsen) en die gaan allebei boven The End uitkomen. En dat scheelt toch weer een minuut of 13.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:32 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Bij jou was dit een van de laatste platen van oudejaarsavond ja
Wel een lekker nummer hoor, Are You That Somebody?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:33 schreef Tussle266 het volgende:
Stukje Dirty South. Snel losllaten.
quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:36 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[ afbeelding ]
Ye West is the best
Er komt nog een nieuwkomer die aardig in de buurt komt, maar overtreffen denk ik niet.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt niet meer overtroffen vandaag, lijkt me.
Halen we het tot 706 vandaag? Dan is dat voor mij de beste van de dag denk ik.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roses en Midnight City zijn de enige platen die hoger staan in mijn lijst die realistisch gezien vandaag kunnen komen. Verder nog de 1, 3 en 4 van de countdown, maar dat drietal zal neem ik aan pas vrijdag aan de beurt zijn.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:43 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Er komt nog een nieuwkomer die aardig in de buurt komt, maar overtreffen denk ik niet.
Born Slippy zo laag?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Met 772 hebben we vandaag helaas ook de slechtste plaat uit de lijst voor de boeg.
Valt wel lekker in druilerige zaterdagochtend in ochtendjas jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat is zowat de beste van vandaagquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef DecoAoreste het volgende:
Met 772 hebben we vandaag helaas ook de slechtste plaat uit de lijst voor de boeg.
Deze (niet Madness, maar de spoiler) stond ook vrij aardig in de 4851, staat me bij. Die is pas vrij recent besproken en stond (in ieder geval in de Venema-tijd) nooit in de 1500.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Roses en Midnight City zijn de enige platen die hoger staan in mijn lijst die realistisch gezien vandaag kunnen komen. Verder nog de 1, 3 en 4 van de countdown, maar dat drietal zal neem ik aan pas vrijdag aan de beurt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |