Blackbird is een prima plaatquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
Je moet even drieënhalf uur Alter Bridge doorstaan, maar dan heb je ook wat.
Ik heb niks tegen Alter Bridge maar moest wel lachenquote:Op zaterdag 1 november 2025 09:25 schreef Tussle266 het volgende:
Je moet even drieënhalf uur Alter Bridge doorstaan, maar dan heb je ook wat.
Hoe kom je tot die conclusie. die Tool was de langste?quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh Sigur Ros er helemaal niet meer in dusFlopshow
Hij noemde IJslanders en zei dat sommige er niet in stonden. De rest had ik al gehoord, dus moest ik concluderen dat de beste IJslanders helaas verstek laten gaan.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:11 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Hoe kom je tot die conclusie. die Tool was de langste?
Edit: laat maar, ik was koffie halen bij Kaleo zie ik nu.
Daarvoor moeten we dan naar de V500 of de Snob.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vrees zelfs een beetje voor Untitled #8 in de V500. Die is de laatste jaren aan een daling bezig en scoorde heel slecht in de MuMeladder.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Daarvoor moeten we dan naar de V500 of de Snob.
Ik ga er voor het eerst op stemmen!quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vrees zelfs een beetje voor Untitled #8 in de V500. Die is de laatste jaren aan een daling bezig en scoorde heel slecht in de MuMeladder.
Je kan er maar op tijd bij zijn, natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:15 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ga er voor het eerst op stemmen!
Vanilla Sky genot Svefn-G-Englar had gemogen jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is zoveel meer moois, ook als je niet van opbouwgenot Popplagið houdt.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Vanilla Sky genot Svefn-G-Englar had gemogen ja
Deze scoort bij mij ook beter dan de moord op Willem van Oranje.quote:
Het blijft wel vervelend dat de leukste nummers zo'n lijst nooit halen. Angels en Jillian zijn bijvoorbeeld de prijsnummers bij deze LP.quote:
Fever toch ook heerlijkquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze scoort bij mij ook beter dan de moord op Willem van Oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |