Allebei mag ook best.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou me eigenlijk meer kunnen vinden in Rollin dan in Break Stuff over 8 weken.
Why not both?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
Ik zou me eigenlijk meer kunnen vinden in Rollin dan in Break Stuff over 8 weken.
Rollin' is inderdaad iets minder slecht dan Break Stuff. Maar het beste is gewoon beiden niet in de lijst.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:40 schreef Tussle266 het volgende:
Het bos heb je ook nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Queen ook wel. Maar tis wel de nieuwste denk ik
Komen nu wel wat puike songs nogquote:
Suburbs wel fijn nog jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Komen nu wel wat puike songs nog
BRMC ook een geweldige plaat.quote:
Zeker. Mooi dat die erin staat, echt zo'n liedje wat ik steeds vergeet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
BRMC ook een geweldige plaat.
Vind het buiten obladi nooit echt vervelend, maar ook zelden boeiendquote:Op zaterdag 1 november 2025 08:37 schreef Tussle266 het volgende:
Heel soms kwam Offspring ineens met iets aardigs. Was maar heel soms, maar toch.
Dit is wel een goede omschrijving. Die van net en dat liedje over heel de buurt die aan de fentanyl is vind ik er bovenuitsteken en de rest is niet radio uit, maar ook niet meer dan voor kennisgeving aannemen.quote:Op zaterdag 1 november 2025 08:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het buiten obladi nooit echt vervelend, maar ook zelden boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |