Ik nam het letterljk.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[2,4], niet <2,4>. Om het wiskundig te beschrijven.
Of doel je op iets anders?
Viva Las Vengeance met die achtergrondzang erbij is ook een stuk leuker dan Amigoquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt ook omdat het tweede album niet echt meer pretpunk was en High Hopes is gewoon leuk
∈ ℕ dan ook nogquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
[2,4], niet <2,4>. Om het wiskundig te beschrijven.
Of doel je op iets anders?
En het is ( ipv <quote:
Rechte haken voor inclusief, heb ik altijd geleerd. Alleen natuurlijke getallen is een terechte toevoeging jaquote:
Bedoelde juist de andere haken. [ is inclusief, ( is exclusief jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:47 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Rechte haken voor inclusief, heb ik altijd geleerd. Alleen natuurlijke getallen is een terechte toevoeging ja
Supertramp, ELO, Derek en zijn steentjes, ongetwijfeld vanaf volgende week Knoflook? Of staan die niet bij 5, dacht van wel? En drumphil x2?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viva la Vida is jammer. Dat hoeft niet in zo’n lijst. Dat is een van de weinige die de Evergreen en de 1500 haalt, samen met wat Beatles/Stones/Doors en Back to Black toch?
Mjah. Dat blijft altijd wel arbitrair. Wanneer is het muziek die niet in deze lijst hoort en wanneer wel. Waar leg je de grens?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Viva la Vida is jammer. Dat hoeft niet in zo’n lijst.
In het geval van kink vooral bij het alternatief, anders hoef je er niet zo mee te pochen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Mjah. Dat blijft altijd wel arbitrair. Wanneer is het muziek die niet in deze lijst hoort en wanneer wel. Waar leg je de grens?
Oh daar ben ik het mee eens hoor. Maar dan zouden er juist ook heel veel nummers niet in de lijst komen waar 'we' hier wel voor juichen. Sowieso is er relatief weinig alternative rock aan wat Kink draait (maakt het niet minder goed uiteraard).quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:26 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
In het geval van kink vooral bij het alternatief, anders hoef je er niet zo mee te pochen.
Queen ook wel. Maar tis wel de nieuwste denk ikquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 17:22 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Supertramp, ELO, Derek en zijn steentjes, ongetwijfeld vanaf volgende week Knoflook? Of staan die niet bij 5, dacht van wel? En drumphil x2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |