Na die eerste plaat was het ook wel matig natuurlijk. Maar Banquet zou niet misstaan in de Top 2000.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:43 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Bloc Party een beetje in de vergetelheid raakt. Buiten Kink hoor of zie je het nergens meer.
Dat is ook waar.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na die eerste plaat was het ook wel matig natuurlijk. Maar Banquet zou niet misstaan in de Top 2000.
Verschrikkelijke rommel.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:26 schreef Tussle266 het volgende:
Fall Out Boy is wel de Adam Levine van Kink hoor.
Ja ik heb echt een hekel aan FoB. Andere bands in het genre storen me minder, uitgezonderd All Time Low.quote:
Het is mijn genre sowieso niet echt, maar Fall Out Boy staat wel op eenzame hoogte in negatieve zin.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een hekel aan FoB. Andere bands in het genre storen me minder, uitgezonderd All Time Low.
MCR bijv vind ik best leuk.
Dus Panic at the Disco! vind je wel weer prima?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja ik heb echt een hekel aan FoB. Andere bands in het genre storen me minder, uitgezonderd All Time Low.
Nee.quote:
ze vergaten Kinder-quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Panic at the Disco! vind je wel weer prima?
Zo typisch Amerikaans ook. Toen ik in Amerika was hoorde ik constant FoB op de radio. Hier niet eens echt een hit gehad volgens mijquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
All Time Low en Fall Out Boy vallen voor mij allebei in de categorie Green Day: een aantal heel vette platen, maar ook een hele berg middelmatigheid.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fietsen?quote:
Ja, maar dat komt ook omdat het tweede album niet echt meer pretpunk was en High Hopes is gewoon leukquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 15:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dus Panic at the Disco! vind je wel weer prima?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |