Het meeste materiaal is gewoon best leuk. Alleen Witch Doctor is vooral niet zo boeiend.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 12:54 schreef Redefine het volgende:
Deze De Staat is nog wel redelijk te pruimen.
Een paar nummers van ze vind ik vrij goed. Maar ook veel van de andere nummers niet geweldig. Maar denk mijn antipathie deels ook wel komt omdat ze overhyped zijn binnen de Nederlandse alternatieve rock scene en zeker op Kink.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het meeste materiaal is gewoon best leuk. Alleen Witch Doctor is vooral niet zo boeiend.
Die tweede plaat was een verschrikking.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:14 schreef Redefine het volgende:
Moke maakte prima muziek. Maar waren al snel weer verdwenen.
Daarom waren ze ook snel weer verdwenenquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die tweede plaat was een verschrikking.
Ik weet dat U2 gehaat wordt, maar niet mee eens. De laatste achttien jaar was het dan wel weer vrij matig.quote:
80's>90's>21e eeuwquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat U2 gehaat wordt, maar niet mee eens. De laatste achttien jaar was het dan wel weer vrij matig.
Grotendeels wel.quote:
Op de T2000 keuzelijst?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
Hard times staat ook op de nominatie. Maar vorig jaar zijn die andere 2 toegevoegd zonder succes, dus daar hoeven we niet te veel van te verwachten.
Tis wel de beste. Van Nevermind dan, buiten die plaat 2 betere.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:29 schreef Tussle266 het volgende:
Lounge Act staat op de nominatie bij 2. Zou ik niet erg vinden, ook al hebben we er al heel veel.
Was je niet gewoon Weer Jaloers op die plaat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hard Times was een mooi moment om bufferproblemen in te lossen. Ik liep zwaar achter.
Niks mis meequote:
Ik hoor alleen maar ‘Regine is weer vrijgezel’.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah het vers gescheiden koppel
Wanneer komt de Silver Springs van Arcade Fire?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah het vers gescheiden koppel
Oeh wel een tijd een beetje verliefd geweest op Régine jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar ‘Regine is weer vrijgezel’.
Denk ik kansen, Gale!
Mensen met een gehoorbeschadiging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke SkyRadio stemmer stemt nou op Dreamer?
Jammer ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:43 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Bloc Party een beetje in de vergetelheid raakt. Buiten Kink hoor of zie je het nergens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |