Op de T2000 keuzelijst?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:31 schreef Tussle266 het volgende:
Hard times staat ook op de nominatie. Maar vorig jaar zijn die andere 2 toegevoegd zonder succes, dus daar hoeven we niet te veel van te verwachten.
Tis wel de beste. Van Nevermind dan, buiten die plaat 2 betere.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:29 schreef Tussle266 het volgende:
Lounge Act staat op de nominatie bij 2. Zou ik niet erg vinden, ook al hebben we er al heel veel.
Was je niet gewoon Weer Jaloers op die plaat?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 13:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hard Times was een mooi moment om bufferproblemen in te lossen. Ik liep zwaar achter.
Niks mis meequote:
Ik hoor alleen maar ‘Regine is weer vrijgezel’.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah het vers gescheiden koppel
Wanneer komt de Silver Springs van Arcade Fire?quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Aah het vers gescheiden koppel
Oeh wel een tijd een beetje verliefd geweest op Régine jaquote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:11 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar ‘Regine is weer vrijgezel’.
Denk ik kansen, Gale!
Mensen met een gehoorbeschadiging.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welke SkyRadio stemmer stemt nou op Dreamer?
Jammer ja.quote:Op vrijdag 31 oktober 2025 14:43 schreef Tussle266 het volgende:
Mijn gevoel zegt dat Bloc Party een beetje in de vergetelheid raakt. Buiten Kink hoor of zie je het nergens meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |