Dan zou Halo of Flies niet eens de beste nieuwkomer zijn. Al hoopte ik nog een beetje op Messy.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:48 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze (niet Madness, maar de spoiler) stond ook vrij aardig in de 4851, staat me bij. Die is pas vrij recent besproken en stond (in ieder geval in de Venema-tijd) nooit in de 1500.
Die hype snap ik niet echt. Redelijk nummertje maar niet meer dan dat.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou Halo of Flies niet eens de beste nieuwkomer zijn. Al hoopte ik nog een beetje op Messy.
We danken Vodafone dat dit een hitje werdquote:Op zaterdag 1 november 2025 11:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Warhols hebben ook wel leukere dan dit denk ik, maar dit blijft toch ook wel jeugdsentiment. Nietzsche is lekker, wel een beetje Souvlaki Space Station van de Aldi maar toch puik.
Deze stond volgens mij inderdaad hoger in de 4851, dan Coop. Dichter bij The End dan bij Halo denk ik. Het is ook een redelijk algemeen geaccepteerde in de reeks van de buren. Ik ga er niet meer over zeggen nu.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan zou Halo of Flies niet eens de beste nieuwkomer zijn. Al hoopte ik nog een beetje op Messy.
Ik heb wel een vermoeden.quote:Op zaterdag 1 november 2025 11:54 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze stond volgens mij inderdaad hoger in de 4851, dan Coop. Dichter bij The End dan bij Halo denk ik. Het is ook een redelijk algemeen geaccepteerde in de reeks van de buren. Ik ga er niet meer over zeggen nu.
Durum-Phil?quote:
Deze vind ik nog wel aardig, maar tis wel een beetje overkill jaquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze hoor je ook in werkelijk alle lijstjes. Helaas
Dit is natuurlijk het probleem met alle ouwe knarren die nu binnenkomen. Je had ook voor 1 van die progplaatjes kunnen kiezen dan, maar je krijgt 3 inkoppers.quote:Op zaterdag 1 november 2025 12:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Deze hoor je ook in werkelijk alle lijstjes. Helaas
Ja, ik vind die oudjes vooral leuk met nummers die andere lijstjes niet halen. Modern Love, Revolution, Helter Skelter. En natuurlijk persoonlijke favorietenquote:Op zaterdag 1 november 2025 12:18 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk het probleem met alle ouwe knarren die nu binnenkomen. Je had ook voor 1 van die progplaatjes kunnen kiezen dan, maar je krijgt 3 inkoppers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |