Deze moest ik nog even quotenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind gevolgen voor mij persoonlijk niet zo boeiend voor mijn stem.
Niks is onmogelijk, maar men streeft altijd naar stabiele coalities (quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dan, 1 extra zetel voor D66 is mooi, maar wanneer Volt van 2 naar 3 zou gaan hebben ze 3 zetels om mee te nemen naar een coalitie
Vind jij Volt een getuigenispartij?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, maar men streeft altijd naar stabiele coalities () door er geen splinterpartijtjes in op te nemen. Met 2 of met 3 zetels in de kamer in de coalitie komen is geen waarschijnlijk scenario, dus dat lijkt me echt geen goed argument om op een getuigenispartij te stemmen als je eigenlijk invloed wil hebben op de coalitievorming.
Surequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(lefty loosye righty tighty, maar letterlijk ook 'rechts verdrukt links bevrijd')
Ligt er maar net aan welk schroefdraad je gebruiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(lefty loosye righty tighty, maar letterlijk ook 'rechts verdrukt links bevrijd')
Altijd ruzie met gasfles.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk schroefdraad je gebruikt
Ik moest opzoeken wat een getuigenispartij is, maar na de beschrijving gelezen te hebben ben ik hier nu ook wel benieuwd naar ja, en zo ja wat maakt dat je dat zo ziet. Ik herken ze daar zelf namelijk helemaal niet in eigenlijk, maar misschien heb ik wat gemist, want ik volg politiek met name rond verkiezingen en tussendoor zeer weinig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind jij Volt een getuigenispartij?
Kun je een draaitabel op figuren maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Een actie markeren als gedaan? Niet de cel met groen vullen (wat ook al een kutidee is want op vulling kan je niet filteren etc maar okee). Nee. Menu > invoegen > figuur > rechthoek en DIE groen vullen. Godverdomme.
nee er staan nu allemaal ongeveer even grote rechthoekjes halfkwart schots en scheef naast en onder elkaar omdat hij niet kan vinden hoe je die moet uitlijnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je een draaitabel op figuren maken?
Gebruikers vinden altijd wel een manier om systemen te gebruiken waarvoor het nooit bedoeld of ontworpen isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee er staan nu allemaal ongeveer even grote rechthoekjes halfkwart schots en scheef naast en onder elkaar omdat hij niet kan vinden hoe je die moet uitlijnen![]()
Excel is geen tekenprogramma jongens. Word ook niet. En PowerPoint geen tekstverwerker. Je vraagt je echt af hoe mensen zo dom komen. Want NIEMAND leert je zoiets aan op een cursus.
KUTMENSENquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebruikers vinden altijd wel een manier om systemen te gebruiken waarvoor het nooit bedoeld of ontworpen is.
Wees blij dat ze geen emoji's gebruiken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier zit ik nu mee te werken. Om een idee te geven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier zit ik nu mee te werken. Om een idee te geven.
[ afbeelding ]
Bestaat dat nog?quote:
Ik had het niet over de vertalingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Dat betekent het nou eenmaal. En volgens Google wordt het inderdaad zo gebruikt in de schroeven-aandraai-bussiness.
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld of ik op BIJ1 zou stemmen, maar vond het vreemd dat al hun kandidaten uit de randstad komen. Het gaf me een beetje het gevoel alsof ze de rest van Nederland over het hoofd zien.
Zoals de PVVquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Pieter Omtzigt wilde dat eigenlijk ook voor zijn partij, maar dat liep toch even wat anders. Tja, dat krijg je als mensen geen vertrouwen hebben in de politiek, dan stemmen ze op wat nieuws. Wat dat betreft is het verfrissend dat er geen opvallende nieuwe partij is. Als Coenradie haar eigen partij begonnen was, had ze vast meer zetels gehad dan nu met JA21. Ik ben blij dat ze dat niet gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Geeft mij niet echt een gevoel van samenhang, maar moet ook eerlijk zeggen dat het voor mij, obv inhoud en steegclown, nooit interessant is geweest om verder te bekijken.quote:
Zoals NSCquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Wij moeten het maar nooit samen over Excel gaan hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Een actie markeren als gedaan? Niet de cel met groen vullen (wat ook al een kutidee is want op vulling kan je niet filteren etc maar okee). Nee. Menu > invoegen > figuur > rechthoek en DIE groen vullen. Godverdomme.
Ik zal vanavond eens goed luisteren; ik woon in een gehucht met +- 180 stemmers; wellicht hoor ik mijn biljet nog op t plastic vallen....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:34 schreef Vanyel het volgende:
Net gestemd, kreeg de formulieren al amper meer in de kliko geprakt omdat die te vol was.
Er zijn iig genoeg stemmers hier.
Balen he.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gisteravond brak zomaar een flink stuk van een kies af. Kan gelukkig nog terecht bij de tandarts, zo ongeveer als laatste patient voor zijn pensioen.![]()
Blijf je nou dan ook gezellig bij ons?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld of ik op BIJ1 zou stemmen, maar vond het vreemd dat al hun kandidaten uit de randstad komen. Het gaf me een beetje het gevoel alsof ze de rest van Nederland over het hoofd zien.
Ik blijf af en toe kijken, is dat ook goed?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Blijf je nou dan ook gezellig bij ons?
Wij komen niet allemaal uit de Randstad
De huidige heeft echt gezocht naar een éénpitter, nu zijn het er dan 2, namelijk een echtpaar, om de praktijk over te nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Balen he.
Wij gaan ook in jan over, ze belden al vorige week voor een intakeHallo joh, ik plan zelf wel in als het mij uitkomt + ergens vlg jaar pas, niet nu
![]()
Het blijkt een chain (noem je dat zo?) te zijn, in de mail vd oude tandarts benoemde hij het ook nog eens, het leek een soort waarschuwing
Wel een beetje karig, maar zo is het leven tegenwoordigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik blijf af en toe kijken, is dat ook goed?
En heel goedAl is er niets mis met de Randstad hoor. Ik kom er graag, want daar vinden veel mooie concerten plaats!
Ketenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Balen he.
Wij gaan ook in jan over, ze belden al vorige week voor een intakeHallo joh, ik plan zelf wel in als het mij uitkomt + ergens vlg jaar pas, niet nu
![]()
Het blijkt een chain (noem je dat zo?) te zijn, in de mail vd oude tandarts benoemde hij het ook nog eens, het leek een soort waarschuwing
Ok.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik had het niet over de vertaling
Nee. In theorie wel, als het intern niet zo'n puinhoop was en als de tankies iets minder vingers in de pap hadden.quote:
Pro-russische communisten die vinden dat de holodomor geen genocide was.quote:
Ah dat klinkt echt als iets waar ik me enorm druk over zou maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pro-russische communisten die vinden dat de holodomor geen genocide was.
En vinden dat we niet Oekraïne in de oorlog moeten steunen want oorlog en dat kritiek op het Kremlin deels 'russenhaat' is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah dat klinkt echt als iets waar ik me enorm druk over zou maken.
Oud Tante Wilhelmina!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)eigenaar-niet-vinden
@:fietsie kwam deze mevrouw nog in je stamboom voor?
Zit toch wel aan de andere kant van het politieke spectrum en had tot drie jaar opzich wel sympathie voor Rusland, wellicht door m'n afkeer tegen de VS. De VS waar in de media veel aandacht voor is en door veel mensen opgehemeld wordt. Ik dacht eigenlijk ook niet dat de Rusland Oekraïne zou binnenvallen, dat het gewoon een propaganda praatje van de VS was om hun schaliegas kwijt te kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En vinden dat we niet Oekraïne in de oorlog moeten steunen want oorlog en dat kritiek op het Kremlin deels 'russenhaat' is.
Ook familie van Danny denk ik. Hij heeft het forum naar dr genoemdquote:
Nee, de lui in mijn stamboom komen uit de Stadsdriehoek, niet van Zuid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)eigenaar-niet-vinden
@:fietsie kwam deze mevrouw nog in je stamboom voor?
Net als PVV en BBB deed NSC klaarblijkelijk erg hun best voor mensen die problemen hebben met de toegang tot de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:33 schreef fietsie het volgende:
Volgens mijn collega's zou ik op Aant Jelle Soepboer kunnen stemmen. "voor de belangen van Fryslan".
Niet echt een goed gevoel bij.
Gelukkig is de FNP dan weer een zelfstandige club, voor wat de provinciale staten betreft.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net
[..]
Net als PVV en BBB deed NSC klaarblijkelijk erg hun best voor mensen die problemen hebben met de toegang tot de arbeidsmarkt.
Toen was rusland toch al zeker een jaar of zeven daarvoor de Krim binnengevallen. En de MH17 vloog ook al niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit toch wel aan de andere kant van het politieke spectrum en had tot drie jaar opzich wel sympathie voor Rusland, wellicht door m'n afkeer tegen de VS. De VS waar in de media veel aandacht voor is en door veel mensen opgehemeld wordt. Ik dacht eigenlijk ook niet dat de Rusland Oekraïne zou binnenvallen, dat het gewoon een propaganda praatje van de VS was om hun schaliegas kwijt te kunnen![]()
Inmiddels wel m'n mening herzien, voor wat Rusland betreft. Afkeer voor VS is niet minder geworden.
Toch zou ik zodra het kan graag es maar Sint Petersburg. En een keer de Trans-Siberie express doen
Als jij dit mobiel zo even oplepelt zegt iets me dat de Gemeente Rotterdam hier ook al wel geweest isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef fietsie het volgende:
Wilhelmina Fokkolina Meppelder, geboren 10 september 1852
Overleden 23 februari 1951, in Den Haag.
Getrouwd met: Arie Schaaij
Kinderen:
Wilhelmina Fokkolina Schaaij
Hendrik Schaaij
Johannes Schaaij
Elisabeth Gezina Catherina Schaaij
Johannes Schaaij
Folkert Schaaij
Helena Schaaij
Talgje Schaaij
Folkert Schaaij
Woulter Scaaij
Best Schaaij
Johanna Schaaij
Riek Schaaij
Gebke Schaaij
Arie Schaaij
Johannes Schaaij
Je weet wel gelijk wat hun hobby was, en dat Johannes niet een voornaam met een beste levensverwachting is...
Zo mobiel kom ik bij de kinderen niet heel veel verder, omdat je dan in de buurt van de 'moet minimaal 50 jaar geleden overleden zijn' grens komt
Ik haal het uit een berg in de USA , ik weet niet of Rotterdam daar ook een accountje heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dit mobiel zo even oplepelt zegt iets me dat de Gemeente Rotterdam hier ook al wel geweest is
Wel!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Wij hebben dus serieus processen die daarover struikelen omdat ambtenaren emoji's in vrije teksten proppenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen emoji's gebruiken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:55 schreef Candaasje het volgende:
Verhuurd![]()
Ik zei al dat ik moe was hè?
Ik vond het ook nogal een verrassing maar het ís toch handigquote:
Vroeger had ik een manager en de manager daarvan die allebei al hun teksten schreven in Excel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee er staan nu allemaal ongeveer even grote rechthoekjes halfkwart schots en scheef naast en onder elkaar omdat hij niet kan vinden hoe je die moet uitlijnen![]()
Excel is geen tekenprogramma jongens. Word ook niet. En PowerPoint geen tekstverwerker. Je vraagt je echt af hoe mensen zo dom komen. Want NIEMAND leert je zoiets aan op een cursus.
Deze en meer namen staan ook in de oproep van de gemeente.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dit mobiel zo even oplepelt zegt iets me dat de Gemeente Rotterdam hier ook al wel geweest is
Ik zie er ook nog wel wat meer, maar dan kom ik binnen die 50 jaar dus die ga ik nie knippen-plakken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze en meer namen staan ook in de oproep van de gemeente.
Serieusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger had ik een manager en de manager daarvan die allebei al hun teksten schreven in Excel.
Op die afdeling opende iedereen alle bestanden dan ook vanuit Excel en iedereen raakte dus volledig van de kaart als iets dat gelezen moest worden geen .xls-bestand was.
WTFquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger had ik een manager en de manager daarvan die allebei al hun teksten schreven in Excel.
Op die afdeling opende iedereen alle bestanden dan ook vanuit Excel en iedereen raakte dus volledig van de kaart als iets dat gelezen moest worden geen .xls-bestand was.
Een Burger met Friet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu wil ik dat het vijf uur is. Dan ga ik lopen en thuisbezorgd bestellen en bier drinken.
Als je een pdf wilt, uitprinten en inscannen met de multifunctionalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij ook. Maar dan in aangiftes van burgers of bedrijven. 😅. Dat vind de verwerking niet heel tof.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hebben dus serieus processen die daarover struikelen omdat ambtenaren emoji's in vrije teksten proppen
Jeneejanee herkenbaarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. In theorie wel, als het intern niet zo'n puinhoop was en als de tankies iets minder vingers in de pap hadden.
Dit zijn klusjes waar ik, afgekaderd, heel erg lekker op kan gaan... 2 jaar zou echter wel voelen als de hel op aarde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin heeft een jaar of twee als scanner-operator gewerkt.
Brief openen - document eruit halen - scannen - opslaan - papier bij het afval
Ze bleef er verbazend blijmoedig onder. Ik denk dat ik een langzame dood door papercuts was gestorven.
@:dr_Flash nog zes minuten
Ik had vroegah een collega wiens taak het was processen te stroomlijnen en dat om te schrijven in een software ontwerp. Die had eerder processen in kaart gebracht bij de gemeente Amsterdam.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze bleef er verbazend blijmoedig onder. Ik denk dat ik een langzame dood door papercuts was gestorven.
@:dr_Flash nog zes minuten
Als je mazzel hebt wordt die scan dus enige tijd later geprint.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wij maken een paar rapporten met data vanaf 2012. Af en toe vragen we of ze nog steeds willen dat we ieder nieuw jaar opnieuw dezelfde data over de jaren 2012 t/m vorig jaar aanleveren (met als verse data dan die van dit jaar).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had vroegah een collega wiens taak het was processen te stroomlijnen en dat om te schrijven in een software ontwerp. Die had eerder processen in kaart gebracht bij de gemeente Amsterdam.
Daar was een afdeling die elk jaar een rapport opmaakte. Dat was wat die mensen deden; data verzamelen, rapportje bouwen.
'wat doen jullie met dat rapport?'
- 'dat gaat naar afdeling X'.
Hij naar afdeling X, vragen naar dat rapport.
"Oh ja geen idee, dat krijgen we elk jaar in januari en stoppen we maar in het archief"
Een bezorgde burger is best lastig vandaagquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iets ongecompliceerds ja
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dan die dreaded mailtjes met een extra regel "think about the environment before printing this email"
Die er dan als enige regel voor zorgt dat je twee blaadjes nodig hebt
Ja, als ze daar een projectontwikkelaar op los willen laten en je gaat een beetje met de hakken in het zand...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel mooi hoe de gemeente voorsorteert op "rijk zul je er niet van worden"
Ligt er met net aan hoe graag ze het hebben willen lijkt me...
[ afbeelding ]
Als hij scheef ligt en ze moeten een stuk kaakbot mee weg zagen kan je er best last van hebben ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zit hij zo vast dat je er last van gaat hebben? Tandarts heeft bij mij twee keer getrokken maar kan me niet herinneren dat ik uitgeschakeld was. Para erin, voorzichtig met eten en gaan.
Zó bekend. In ieder geval zijn brieven van de overheid al enige tijd tweezijdig bedrukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dan die dreaded mailtjes met een extra regel "think about the environment before printing this email"
Die er dan als enige regel voor zorgt dat je twee blaadjes nodig hebt
Oh help....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef sigme het volgende:
We hadden ook ooit een overijverige automatiseerder die zich opwond over het feit dat alle opdrachten per *fax* binnenkwamen. Die heeft dat gemoderniseerd, toen kwamen alle opdrachten per e-mail binnen.
Elke opdracht in 1 e-mail. Als bijlage.
De werkverdeling ging door de faxen over de medewerkers te verdelen.
Daarna was er dus 1 fte extra nodig voor "e-mail-open bestand-openen printen" - dienst die heeeeeeel slecht was voor mentale welzijn.
Mijn moeder ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder stemt al zolang ik me herinner altijd CDA. Zonder zich in wat dan ook te verdiepen. Hup: CDA. Wat lijkt me dat makkelijk
Sinds ik dit zinnetje ken heb ik hem al zó vaak gebruiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ja, dat was exact waarom ik vorige verkiezingen ook wel steeds Volt heb gestemd. Maar dit keer toch wel strategisch gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Gut, wat een boel mensen eigenlijk die wel op Volt zouden stemmen, maar.... Ook ik vind Volt het beste bij mij passen en toch stem ik er niet op omdat ze zo klein zijn. Maar zo worden ze natuurlijk nooit groter
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte met je ontkiezing Kaatje!
Zou wat zijn, op verkiezingsdag je kies kwijt
Zit hij zo vast dat je er last van gaat hebben? Tandarts heeft bij mij twee keer getrokken maar kan me niet herinneren dat ik uitgeschakeld was. Para erin, voorzichtig met eten en gaan.
Verstandskiezen eruit was wel… ruk
Tov twee jaar geleden is er wel weer een vaste CDA-zetel 'overleden'. PVDA trouwens ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Gut, wat een boel mensen eigenlijk die wel op Volt zouden stemmen, maar.... Ook ik vind Volt het beste bij mij passen en toch stem ik er niet op omdat ze zo klein zijn. Maar zo worden ze natuurlijk nooit groter
En VVD de partij met de meest trouwe kiezers? Ik dacht altijd dat dat het CDA was. Mijn moeder stemt al zolang ik me herinner altijd CDA. Zonder zich in wat dan ook te verdiepen. Hup: CDA. Wat lijkt me dat makkelijk
Druk. Continue rij van een man of 20. En een van mijn leden was een domme mainsplainende boomer die alleen het kleinste taakje wilde doen. En daarbij constant oude jongens krentenbroodpraatjes aan het doen was met alle bekenden die hij zag. Hij gooide ook constant de processen in de war. Hij rouleerde niet mee met de rest dus hij was de enige die de benen af en toe kon strekken, naar het toilet kon of wat kon eten. Het was 12.15 voor ik kon ontbijten en plassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:36 schreef Blues het volgende:
Hoe gaat t met @:Lucky_Strike op het stembureau?
Kun je ook nog een soort van aangeven dat iemand ongeschikt is voor een eventuele volgende keer?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Druk. Continue rij van een man of 20. En een van mijn leden was een domme mainsplainende boomer die alleen het kleinste taakje wilde doen. En daarbij constant oude jongens krentenbroodpraatjes aan het doen was met alle bekenden die hij zag. Hij gooide ook constant de processen in de war. Hij rouleerde niet mee met de rest dus hij was de enige die de benen af en toe kon strekken, naar het toilet kon of wat kon eten. Het was 12.15 voor ik kon ontbijten en plassen.
Ik heb die kerel niet gewurgd, wel trots daar op. Ben wel bij vlagen enorm onaardig geweest maar na elke correctie, lette hij 2 minuten op en dan was het weer klaar. Wat een kleuter.
En dat is dus mijn verantwoordelijkheid. Maar door zijn gedrag heb ik geen tijd om bem er op aan te spreken
Ja en dat ga ik ook zeker doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je ook nog een soort van aangeven dat iemand ongeschikt is voor een eventuele volgende keer?
O god, het komt nog terug ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja en dat ga ik ook zeker doen.
Deze kerel wilde overigens in alle drukte een half uur eerder weg om te gaan bridgen. Dat werden er 45. Blij dat hij weg was, konden we tenminste doorwerken. Het ging gelijk soepeler.
Straks mag ik hem gaan vertellen dat hij toch echt moet tellen hoe ik zeg dat hij moet tellen. Joy.
Ja. En een irritant persoon kan ik negeren. Maar een irritant en dom persoon moet ik in de gaten houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god, het komt nog terug ook
Woon je in het buitenland, stem je op de 'weg met de buutnlander' partijquote:GL-PvdA waarschijnlijk grootste onder buitenlandstemmers
GroenLinks-PvdA is volgens een prognose van kiezersbuitennederland.nl de grootste partij onder Nederlanders in het buitenland. De prognose is gebaseerd op een peiling onder twaalfduizend Nederlandse kiezers in het buitenland. Van de ondervraagden koos 20,7 procent voor GroenLinks-PvdA, terwijl 18,5 procent voor PVV ging. D66 behaalde 17,2 procent van de stemmen, gevolgd door VVD (9,8 procent) en CDA (8,2 procent).
Mopperen is levenquote:
De onnavolgbare logica van de PVV-stemmerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Woon je in het buitenland, stem je op de 'weg met de buutnlander' partij
Pisvlek heeft wel gelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
Hier was een of andere pisvlek die zei dat m'n ma afstand moest houden van m'n pa in het stemhokje. Op het moment dat pisvlek er iets van zei was ze overigens nog 5m van het hokje af
Er zijn slechtere opties....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat lijkt dus premier Jetten te worden
Tja ik ging gewoon voor mn beste keus en leverde ook niks opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Nu voel ik me toch schuldig naar Volt.
Ik mag hopen van niet. En dat niet alleen vwb partijprogramma maar Eerdmans en Nanningaquote:
Bezigheidstherapie 2.0quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef sigme het volgende:
We hadden ook ooit een overijverige automatiseerder die zich opwond over het feit dat alle opdrachten per *fax* binnenkwamen. Die heeft dat gemoderniseerd, toen kwamen alle opdrachten per e-mail binnen.
Elke opdracht in 1 e-mail. Als bijlage.
De werkverdeling ging door de faxen over de medewerkers te verdelen.
Daarna was er dus 1 fte extra nodig voor "e-mail-open bestand-openen printen" - dienst die heeeeeeel slecht was voor mentale welzijn.
Jammer maar te verwachten en ook verstandig. Er moet nieuw bloed in en dan hopen dat er geen media aanval op komtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |