Pro-russische communisten die vinden dat de holodomor geen genocide was.quote:
Ah dat klinkt echt als iets waar ik me enorm druk over zou maken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pro-russische communisten die vinden dat de holodomor geen genocide was.
En vinden dat we niet Oekraīne in de oorlog moeten steunen want oorlog en dat kritiek op het Kremlin deels 'russenhaat' is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah dat klinkt echt als iets waar ik me enorm druk over zou maken.
Oud Tante Wilhelmina!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)eigenaar-niet-vinden
@:fietsie kwam deze mevrouw nog in je stamboom voor?
Zit toch wel aan de andere kant van het politieke spectrum en had tot drie jaar opzich wel sympathie voor Rusland, wellicht door m'n afkeer tegen de VS. De VS waar in de media veel aandacht voor is en door veel mensen opgehemeld wordt. Ik dacht eigenlijk ook niet dat de Rusland Oekraīne zou binnenvallen, dat het gewoon een propaganda praatje van de VS was om hun schaliegas kwijt te kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En vinden dat we niet Oekraīne in de oorlog moeten steunen want oorlog en dat kritiek op het Kremlin deels 'russenhaat' is.
Ook familie van Danny denk ik. Hij heeft het forum naar dr genoemdquote:
Nee, de lui in mijn stamboom komen uit de Stadsdriehoek, niet van Zuid.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:45 schreef derLudolf het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)eigenaar-niet-vinden
@:fietsie kwam deze mevrouw nog in je stamboom voor?
Net als PVV en BBB deed NSC klaarblijkelijk erg hun best voor mensen die problemen hebben met de toegang tot de arbeidsmarkt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:33 schreef fietsie het volgende:
Volgens mijn collega's zou ik op Aant Jelle Soepboer kunnen stemmen. "voor de belangen van Fryslan".
Niet echt een goed gevoel bij.
Gelukkig is de FNP dan weer een zelfstandige club, voor wat de provinciale staten betreft.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:20 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Net
[..]
Net als PVV en BBB deed NSC klaarblijkelijk erg hun best voor mensen die problemen hebben met de toegang tot de arbeidsmarkt.
Toen was rusland toch al zeker een jaar of zeven daarvoor de Krim binnengevallen. En de MH17 vloog ook al niet meerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 12:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Zit toch wel aan de andere kant van het politieke spectrum en had tot drie jaar opzich wel sympathie voor Rusland, wellicht door m'n afkeer tegen de VS. De VS waar in de media veel aandacht voor is en door veel mensen opgehemeld wordt. Ik dacht eigenlijk ook niet dat de Rusland Oekraīne zou binnenvallen, dat het gewoon een propaganda praatje van de VS was om hun schaliegas kwijt te kunnen![]()
Inmiddels wel m'n mening herzien, voor wat Rusland betreft. Afkeer voor VS is niet minder geworden.
Toch zou ik zodra het kan graag es maar Sint Petersburg. En een keer de Trans-Siberie express doen
Als jij dit mobiel zo even oplepelt zegt iets me dat de Gemeente Rotterdam hier ook al wel geweest isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 13:18 schreef fietsie het volgende:
Wilhelmina Fokkolina Meppelder, geboren 10 september 1852
Overleden 23 februari 1951, in Den Haag.
Getrouwd met: Arie Schaaij
Kinderen:
Wilhelmina Fokkolina Schaaij
Hendrik Schaaij
Johannes Schaaij
Elisabeth Gezina Catherina Schaaij
Johannes Schaaij
Folkert Schaaij
Helena Schaaij
Talgje Schaaij
Folkert Schaaij
Woulter Scaaij
Best Schaaij
Johanna Schaaij
Riek Schaaij
Gebke Schaaij
Arie Schaaij
Johannes Schaaij
Je weet wel gelijk wat hun hobby was, en dat Johannes niet een voornaam met een beste levensverwachting is...
Zo mobiel kom ik bij de kinderen niet heel veel verder, omdat je dan in de buurt van de 'moet minimaal 50 jaar geleden overleden zijn' grens komt
Ik haal het uit een berg in de USA , ik weet niet of Rotterdam daar ook een accountje heeftquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dit mobiel zo even oplepelt zegt iets me dat de Gemeente Rotterdam hier ook al wel geweest is
Wel!quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Een actie markeren als gedaan? Niet de cel met groen vullen (wat ook al een kutidee is want op vulling kan je niet filteren etc maar okee). Nee. Menu > invoegen > figuur > rechthoek en DIE groen vullen. Godverdomme.
Wij hebben dus serieus processen die daarover struikelen omdat ambtenaren emoji's in vrije teksten proppenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:44 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wees blij dat ze geen emoji's gebruiken.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 14:55 schreef Candaasje het volgende:
Verhuurd![]()
Ik zei al dat ik moe was hč?
Ik vond het ook nogal een verrassing maar het ís toch handigquote:
Vroeger had ik een manager en de manager daarvan die allebei al hun teksten schreven in Excel.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee er staan nu allemaal ongeveer even grote rechthoekjes halfkwart schots en scheef naast en onder elkaar omdat hij niet kan vinden hoe je die moet uitlijnen![]()
Excel is geen tekenprogramma jongens. Word ook niet. En PowerPoint geen tekstverwerker. Je vraagt je echt af hoe mensen zo dom komen. Want NIEMAND leert je zoiets aan op een cursus.
Deze en meer namen staan ook in de oproep van de gemeente.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als jij dit mobiel zo even oplepelt zegt iets me dat de Gemeente Rotterdam hier ook al wel geweest is
Ik zie er ook nog wel wat meer, maar dan kom ik binnen die 50 jaar dus die ga ik nie knippen-plakken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Deze en meer namen staan ook in de oproep van de gemeente.
Serieusquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger had ik een manager en de manager daarvan die allebei al hun teksten schreven in Excel.
Op die afdeling opende iedereen alle bestanden dan ook vanuit Excel en iedereen raakte dus volledig van de kaart als iets dat gelezen moest worden geen .xls-bestand was.
WTFquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Vroeger had ik een manager en de manager daarvan die allebei al hun teksten schreven in Excel.
Op die afdeling opende iedereen alle bestanden dan ook vanuit Excel en iedereen raakte dus volledig van de kaart als iets dat gelezen moest worden geen .xls-bestand was.
Een Burger met Friet?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:25 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu wil ik dat het vijf uur is. Dan ga ik lopen en thuisbezorgd bestellen en bier drinken.
Als je een pdf wilt, uitprinten en inscannen met de multifunctionalquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij ook. Maar dan in aangiftes van burgers of bedrijven. 😅. Dat vind de verwerking niet heel tof.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Wij hebben dus serieus processen die daarover struikelen omdat ambtenaren emoji's in vrije teksten proppen
Jeneejanee herkenbaarquote:Op woensdag 29 oktober 2025 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee. In theorie wel, als het intern niet zo'n puinhoop was en als de tankies iets minder vingers in de pap hadden.
Dit zijn klusjes waar ik, afgekaderd, heel erg lekker op kan gaan... 2 jaar zou echter wel voelen als de hel op aarde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin heeft een jaar of twee als scanner-operator gewerkt.
Brief openen - document eruit halen - scannen - opslaan - papier bij het afval
Ze bleef er verbazend blijmoedig onder. Ik denk dat ik een langzame dood door papercuts was gestorven.
@:dr_Flash nog zes minuten
Ik had vroegah een collega wiens taak het was processen te stroomlijnen en dat om te schrijven in een software ontwerp. Die had eerder processen in kaart gebracht bij de gemeente Amsterdam.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze bleef er verbazend blijmoedig onder. Ik denk dat ik een langzame dood door papercuts was gestorven.
@:dr_Flash nog zes minuten
Als je mazzel hebt wordt die scan dus enige tijd later geprint.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wij maken een paar rapporten met data vanaf 2012. Af en toe vragen we of ze nog steeds willen dat we ieder nieuw jaar opnieuw dezelfde data over de jaren 2012 t/m vorig jaar aanleveren (met als verse data dan die van dit jaar).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had vroegah een collega wiens taak het was processen te stroomlijnen en dat om te schrijven in een software ontwerp. Die had eerder processen in kaart gebracht bij de gemeente Amsterdam.
Daar was een afdeling die elk jaar een rapport opmaakte. Dat was wat die mensen deden; data verzamelen, rapportje bouwen.
'wat doen jullie met dat rapport?'
- 'dat gaat naar afdeling X'.
Hij naar afdeling X, vragen naar dat rapport.
"Oh ja geen idee, dat krijgen we elk jaar in januari en stoppen we maar in het archief"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |