abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219139696
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ja en dat ga ik ook zeker doen.

Deze kerel wilde overigens in alle drukte een half uur eerder weg om te gaan bridgen. Dat werden er 45. Blij dat hij weg was, konden we tenminste doorwerken. Het ging gelijk soepeler.

Straks mag ik hem gaan vertellen dat hij toch echt moet tellen hoe ik zeg dat hij moet tellen. Joy.
O god, het komt nog terug ook :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219139720
Ik ben tegen de twee andere leden ook heel duidelijk geweest dat ik dit geen acceptabel gedrag vind en dat hij niet meer welkom is. En vooral dat zij het wel heel goed doen, dat ik daar juist vandaag extra blij mee ben. Ik wil zeker niet dat zij afhaken om hem.
Spoilers!
pi_219139735
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
O god, het komt nog terug ook :')
Ja. En een irritant persoon kan ik negeren. Maar een irritant en dom persoon moet ik in de gaten houden.
Spoilers!
pi_219139770
Mopperen helpt wel O+
Spoilers!
pi_219139772
quote:
GL-PvdA waarschijnlijk grootste onder buitenlandstemmers
GroenLinks-PvdA is volgens een prognose van kiezersbuitennederland.nl de grootste partij onder Nederlanders in het buitenland. De prognose is gebaseerd op een peiling onder twaalfduizend Nederlandse kiezers in het buitenland. Van de ondervraagden koos 20,7 procent voor GroenLinks-PvdA, terwijl 18,5 procent voor PVV ging. D66 behaalde 17,2 procent van de stemmen, gevolgd door VVD (9,8 procent) en CDA (8,2 procent).
Woon je in het buitenland, stem je op de 'weg met de buutnlander' partij :')
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219139794
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mopperen helpt wel O+
Altijd.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219139806
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mopperen helpt wel O+
Mopperen is leven O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_219140078
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Woon je in het buitenland, stem je op de 'weg met de buutnlander' partij :')
De onnavolgbare logica van de PVV-stemmer :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219140238
Ik verdenk mijn moeder er al jaren van PVV te stemmen, die koketteerde nogal regelmatig wat met Wilders goeie uitspraken vinden hebben, maar bleef wel altijd vaag en 'ik stem wat ik wil dat hoef ik met jullie niet te overleggen'.
Flapte ze er van de week uit dat ze nog nooit PVV had gestemd en dat ook nooit zou doen.
Mens heeft gewoon als een sneaky puber haar armen kinderen al jaren in de zeik genomen met die opmerkingen }:|
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 20:27:38 #135
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219140291
Hier was een of andere pisvlek die zei dat m'n ma afstand moest houden van m'n pa in het stemhokje. Op het moment dat pisvlek er iets van zei was ze overigens nog 5m van het hokje af :')
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219140345
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
Hier was een of andere pisvlek die zei dat m'n ma afstand moest houden van m'n pa in het stemhokje. Op het moment dat pisvlek er iets van zei was ze overigens nog 5m van het hokje af :')
Pisvlek heeft wel gelijk
pi_219141074
Dat lijkt dus premier Jetten te worden
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 21:04:09 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219141130
In elk geval geen premier Timmerfrans positief blijven.
pi_219141173
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat lijkt dus premier Jetten te worden
Er zijn slechtere opties....
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 21:05:27 #140
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219141191
Wil D66 met Ja21?
pi_219141497
Nu voel ik me toch schuldig naar Volt.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219141586
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Nu voel ik me toch schuldig naar Volt.
Tja ik ging gewoon voor mn beste keus en leverde ook niks op :')
pi_219141818
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 21:05 schreef derLudolf het volgende:
Wil D66 met Ja21?
Ik mag hopen van niet. En dat niet alleen vwb partijprogramma maar Eerdmans en Nanninga
pi_219141879
quote:
7s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef sigme het volgende:
We hadden ook ooit een overijverige automatiseerder die zich opwond over het feit dat alle opdrachten per *fax* binnenkwamen. Die heeft dat gemoderniseerd, toen kwamen alle opdrachten per e-mail binnen.

Elke opdracht in 1 e-mail. Als bijlage.

De werkverdeling ging door de faxen over de medewerkers te verdelen.

Daarna was er dus 1 fte extra nodig voor "e-mail-open bestand-openen printen" - dienst die heeeeeeel slecht was voor mentale welzijn.
Bezigheidstherapie 2.0 :')

@Isabeau : ik hoop vooral dat we de volgende keer een iets minder breed onderwerp kunnen behandelen en vooraf iets duidelijker in kaart kunnen krijgen wie onze doelgroep is. Dat laatste is wel lastig, want er is echt een enorme diversiteit in niveau en beschikbare faciliteiten binnen al die verschillende kleinere praktijken. Maar nu werd het wel heeeeul veeeeul van alles wat.

Voor mezelf: iets minder lang aan het woord zijn en mezelf vooraf niet zo druk maken (ik was echt irritant hyper), ik was op het einde wel echt moe waardoor ik soms niet meer op woorden kon komen. Maar dat was eigenlijk het enige wat minder ging, (ik kwam niet zenuwachtig over hoorde ik terug). Gelukkig heb ik veel complimenten gekregen en zien ze het op het werk wel wel zitten dat ik vaker lezingen ga geven. Dus dat was erg leuk om te horen (want ik presenteer eigenlijk verder nooit).

Oh en misschien zou ik, als ik dit verder wil zetten, eens wat lessen in didactische vaardigheden moeten volgen. Ik maakte wel gebruik van interactieve vragen en met de meeste kon ik wel een beetje een verhaal maken dat toepasbaar was in de praktijk, maar dat kan nog wel beter. Ik ben natuurlijk geen docent.

Ik heb de hoop dat de hbo opleiding er ooit wel eens gaat komen, en het lijkt me echt tof om dan ook onderwijs te gaan geven. (Tegen die tijd zijn mijn knieën en rug toch wel versleten en trek ik fulltime op de vloer niet meer. Bij voorkeur heb ik dan zelf ook al wat extra differentiatie trajecten anesthesie doorlopen om een beetje te weten waar ik over babbel 8-) )
pi_219141953
* DancingPhoebe steekt kaarsje op voor unLuckyStrike
pi_219142082
Ik zag een filmpje op fb @Candaasje en omdat ik jou niet in de zaal zag en zag wat het onderwerp was dacht ik al dat jij het was.
pi_219142387
Gefeliciteerd @borisz
  Moderator / Redactie Sport woensdag 29 oktober 2025 @ 22:00:04 #148
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_219142748
Whoohoo.
Telstar in de Eredivisie. Jetten als leider van een nieuw kabinet* . Het kan wel!
*hopelijk ook nog van goeie samenstelling :P
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_219142793
Timmermans weg -O-
pi_219142846
Ach Timmermans. Had Wilders maar het lef.

Wij zongen voor niemand. De andere keren stonden er tientallen mensen in Efteling rijen om te stemmen. Nu: niemand. Af en toe liep er iemand binnen.
Misschien omdat het regende?
Affijn, lekker gezongen in een geweldige acoustiek. 🎶
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')