abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 oktober 2025 @ 09:53:56 #26
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219134740
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Dat betekent het nou eenmaal. En volgens Google wordt het inderdaad zo gebruikt in de schroeven-aandraai-bussiness.
Ik had het niet over de vertaling
  woensdag 29 oktober 2025 @ 09:54:10 #27
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219134743
Bij de vorige verkiezingen kon ik in het staatje van 'mijn' stembureau gewoon zo'n beetje onze stemmen aanwijzen.

Ik ben benieuwd of alle BBBers van toen nu PVV stemmen
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_219134970
Ik heb nog even getwijfeld of ik op BIJ1 zou stemmen, maar vond het vreemd dat al hun kandidaten uit de randstad komen. Het gaf me een beetje het gevoel alsof ze de rest van Nederland over het hoofd zien.
pi_219135001
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld of ik op BIJ1 zou stemmen, maar vond het vreemd dat al hun kandidaten uit de randstad komen. Het gaf me een beetje het gevoel alsof ze de rest van Nederland over het hoofd zien.
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:21:47 #30
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219135018
Is net een beetje als de FNP hier in Fryslan; die doen nu ook mee voor landelijk.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:22:24 #31
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219135023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]
dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Zoals de PVV :P ?
pi_219135091
quote:

[..]
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Pieter Omtzigt wilde dat eigenlijk ook voor zijn partij, maar dat liep toch even wat anders. Tja, dat krijg je als mensen geen vertrouwen hebben in de politiek, dan stemmen ze op wat nieuws. Wat dat betreft is het verfrissend dat er geen opvallende nieuwe partij is. Als Coenradie haar eigen partij begonnen was, had ze vast meer zetels gehad dan nu met JA21. Ik ben blij dat ze dat niet gedaan heeft.
pi_219135107
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:22 schreef fietsie het volgende:

[..]
Zoals de PVV :P ?
Geeft mij niet echt een gevoel van samenhang, maar moet ook eerlijk zeggen dat het voor mij, obv inhoud en steegclown, nooit interessant is geweest om verder te bekijken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219135108
quote:

[..]
Zoals NSC :P
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:33:57 #35
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219135123
Ik vind aan de andere kant 'ervaren beroepspolitici' ook een risico. Daarbij heb ik echt 0 illusie dat die ergens zitten voor hun achterban.

Die genieten een riant salaris, een exhorbitant onkostensysteem waarmee ze nog een paar anderen uit de wind houden, en bouwen aan hun carrière. En waaien met de wind mee die dat optimaal laat slagen.

Dan zijn onervaren nieuwelingen toch wel een frisse wind. Behalve dan die rampen waar die Limburger mee aan kwam zeulen.
pi_219135127
Net gestemd, kreeg de formulieren al amper meer in de kliko geprakt omdat die te vol was.
Er zijn iig genoeg stemmers hier.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219135134
quote:
15s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen :W

Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Een actie markeren als gedaan? Niet de cel met groen vullen (wat ook al een kutidee is want op vulling kan je niet filteren etc maar okee). Nee. Menu > invoegen > figuur > rechthoek en DIE groen vullen. Godverdomme.
Wij moeten het maar nooit samen over Excel gaan hebben _O-
Al is hokje groen maken via een figuur erin plakken zelfs voor mijn doen wel erg.... creatief :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 29 oktober 2025 @ 10:35:15 #38
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_219135135
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:34 schreef Vanyel het volgende:
Net gestemd, kreeg de formulieren al amper meer in de kliko geprakt omdat die te vol was.
Er zijn iig genoeg stemmers hier.
Ik zal vanavond eens goed luisteren; ik woon in een gehucht met +- 180 stemmers; wellicht hoor ik mijn biljet nog op t plastic vallen....
pi_219135138
Mogge!

Gisteravond brak zomaar een flink stuk van een kies af. Kan gelukkig nog terecht bij de tandarts, zo ongeveer als laatste patient voor zijn pensioen. -O-

Voor mij mogen er best wel kleine/nieuwe partijen in de kamer komen maar zou het misschien goed zijn dat ze, wanneer ze zich binnen x aantal jaar niet bewezen, hebben ermee moeten stoppen.
En afsplitsen is zetel terug naar de partij (tenzij je met voorkeurstemmen in de kamer bent gekomen).
We have far more in common than that which devides us..
pi_219135157
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!

Gisteravond brak zomaar een flink stuk van een kies af. Kan gelukkig nog terecht bij de tandarts, zo ongeveer als laatste patient voor zijn pensioen. -O-

Balen he.
Wij gaan ook in jan over, ze belden al vorige week voor een intake :P Hallo joh, ik plan zelf wel in als het mij uitkomt + ergens vlg jaar pas, niet nu 8)7
Het blijkt een chain (noem je dat zo?) te zijn, in de mail vd oude tandarts benoemde hij het ook nog eens, het leek een soort waarschuwing })
pi_219135160
Ik stem trouwens voor de stroopwafels van de Jumbo. Prima te hachelen :Y)

Kliko ga ik vanmiddag vullen. Als ik zat ben aan thuiswerken en mijn pakketjes binnen zijn.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_219135172
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef BillDauterive het volgende:
Blijf je nou dan ook gezellig bij ons?
Wij komen niet allemaal uit de Randstad
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219135202
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Blijf je nou dan ook gezellig bij ons?
Wij komen niet allemaal uit de Randstad
Ik blijf af en toe kijken, is dat ook goed?
En heel goed :D Al is er niets mis met de Randstad hoor. Ik kom er graag, want daar vinden veel mooie concerten plaats!
pi_219135217
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Balen he.
Wij gaan ook in jan over, ze belden al vorige week voor een intake :P Hallo joh, ik plan zelf wel in als het mij uitkomt + ergens vlg jaar pas, niet nu 8)7
Het blijkt een chain (noem je dat zo?) te zijn, in de mail vd oude tandarts benoemde hij het ook nog eens, het leek een soort waarschuwing })
De huidige heeft echt gezocht naar een éénpitter, nu zijn het er dan 2, namelijk een echtpaar, om de praktijk over te nemen.

Ik vind het jammer dat ze stoppen maar snap het wel, ruim 35 in deze praktijk, hij heeft heel veel heupproblemen. Maar ik ga de gezelligheid echt wel missen, zijn vrouw is de assistente
We have far more in common than that which devides us..
pi_219135234
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:

[..]
Ik blijf af en toe kijken, is dat ook goed?
En heel goed :D Al is er niets mis met de Randstad hoor. Ik kom er graag, want daar vinden veel mooie concerten plaats!
Wel een beetje karig, maar zo is het leven tegenwoordig :'(
  Moderator woensdag 29 oktober 2025 @ 10:51:24 #46
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219135252
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Balen he.
Keten
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219135318
Mijn peuter heeft gymles in een multifunctioneel wijkcentrum dus we konden meteen op weg daarheen een stem uitbrengen ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219135321
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Ik had het niet over de vertaling
Ok.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_219135590
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 08:04 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Altijd ruzie met gasfles.
Die komen hier met klik-aansluiting *)
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219135630
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 09:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
@:LHO, geen Bij1-stemmer?
Nee. In theorie wel, als het intern niet zo'n puinhoop was en als de tankies iets minder vingers in de pap hadden.
La derecha oprime, la izquierda libera
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')