Ik had het niet over de vertalingquote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:25 schreef Clubsoda het volgende:
Dat betekent het nou eenmaal. En volgens Google wordt het inderdaad zo gebruikt in de schroeven-aandraai-bussiness.
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld of ik op BIJ1 zou stemmen, maar vond het vreemd dat al hun kandidaten uit de randstad komen. Het gaf me een beetje het gevoel alsof ze de rest van Nederland over het hoofd zien.
Zoals de PVVquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Pieter Omtzigt wilde dat eigenlijk ook voor zijn partij, maar dat liep toch even wat anders. Tja, dat krijg je als mensen geen vertrouwen hebben in de politiek, dan stemmen ze op wat nieuws. Wat dat betreft is het verfrissend dat er geen opvallende nieuwe partij is. Als Coenradie haar eigen partij begonnen was, had ze vast meer zetels gehad dan nu met JA21. Ik ben blij dat ze dat niet gedaan heeft.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Geeft mij niet echt een gevoel van samenhang, maar moet ook eerlijk zeggen dat het voor mij, obv inhoud en steegclown, nooit interessant is geweest om verder te bekijken.quote:
Zoals NSCquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Klopt denk ik ook wel als je kijkt naar waar ze lokaal actief zijn. Ik heb los van de inhoud. liever een groeiende partij met een soort olievlekeffect, die langzaam groeit, dan een partij die er ineens is en megapopulair wordt uit het niets die niemand in huis heeft en overal "kundige" (en ik gebruik dit woord heeeel losjes) bestuurders vandaan moet halen en min of meer gelijk implodeert omdat er geen samenhang is.
Wij moeten het maar nooit samen over Excel gaan hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Een actie markeren als gedaan? Niet de cel met groen vullen (wat ook al een kutidee is want op vulling kan je niet filteren etc maar okee). Nee. Menu > invoegen > figuur > rechthoek en DIE groen vullen. Godverdomme.
Ik zal vanavond eens goed luisteren; ik woon in een gehucht met +- 180 stemmers; wellicht hoor ik mijn biljet nog op t plastic vallen....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:34 schreef Vanyel het volgende:
Net gestemd, kreeg de formulieren al amper meer in de kliko geprakt omdat die te vol was.
Er zijn iig genoeg stemmers hier.
Balen he.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gisteravond brak zomaar een flink stuk van een kies af. Kan gelukkig nog terecht bij de tandarts, zo ongeveer als laatste patient voor zijn pensioen.![]()
Blijf je nou dan ook gezellig bij ons?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:16 schreef BillDauterive het volgende:
Ik heb nog even getwijfeld of ik op BIJ1 zou stemmen, maar vond het vreemd dat al hun kandidaten uit de randstad komen. Het gaf me een beetje het gevoel alsof ze de rest van Nederland over het hoofd zien.
Ik blijf af en toe kijken, is dat ook goed?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Blijf je nou dan ook gezellig bij ons?
Wij komen niet allemaal uit de Randstad
De huidige heeft echt gezocht naar een éénpitter, nu zijn het er dan 2, namelijk een echtpaar, om de praktijk over te nemen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Balen he.
Wij gaan ook in jan over, ze belden al vorige week voor een intakeHallo joh, ik plan zelf wel in als het mij uitkomt + ergens vlg jaar pas, niet nu
![]()
Het blijkt een chain (noem je dat zo?) te zijn, in de mail vd oude tandarts benoemde hij het ook nog eens, het leek een soort waarschuwing
Wel een beetje karig, maar zo is het leven tegenwoordigquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:45 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik blijf af en toe kijken, is dat ook goed?
En heel goedAl is er niets mis met de Randstad hoor. Ik kom er graag, want daar vinden veel mooie concerten plaats!
Ketenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 10:39 schreef Blues het volgende:
[..]
Balen he.
Wij gaan ook in jan over, ze belden al vorige week voor een intakeHallo joh, ik plan zelf wel in als het mij uitkomt + ergens vlg jaar pas, niet nu
![]()
Het blijkt een chain (noem je dat zo?) te zijn, in de mail vd oude tandarts benoemde hij het ook nog eens, het leek een soort waarschuwing
Ok.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:53 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ik had het niet over de vertaling
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |