Deze moest ik nog even quotenquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:40 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind gevolgen voor mij persoonlijk niet zo boeiend voor mijn stem.
Niks is onmogelijk, maar men streeft altijd naar stabiele coalities (quote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dan, 1 extra zetel voor D66 is mooi, maar wanneer Volt van 2 naar 3 zou gaan hebben ze 3 zetels om mee te nemen naar een coalitie
Vind jij Volt een getuigenispartij?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Niks is onmogelijk, maar men streeft altijd naar stabiele coalities () door er geen splinterpartijtjes in op te nemen. Met 2 of met 3 zetels in de kamer in de coalitie komen is geen waarschijnlijk scenario, dus dat lijkt me echt geen goed argument om op een getuigenispartij te stemmen als je eigenlijk invloed wil hebben op de coalitievorming.
Surequote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(lefty loosye righty tighty, maar letterlijk ook 'rechts verdrukt links bevrijd')
Ligt er maar net aan welk schroefdraad je gebruiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(lefty loosye righty tighty, maar letterlijk ook 'rechts verdrukt links bevrijd')
Altijd ruzie met gasfles.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan welk schroefdraad je gebruikt
Ik moest opzoeken wat een getuigenispartij is, maar na de beschrijving gelezen te hebben ben ik hier nu ook wel benieuwd naar ja, en zo ja wat maakt dat je dat zo ziet. Ik herken ze daar zelf namelijk helemaal niet in eigenlijk, maar misschien heb ik wat gemist, want ik volg politiek met name rond verkiezingen en tussendoor zeer weinig.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 07:16 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Vind jij Volt een getuigenispartij?
Kun je een draaitabel op figuren maken?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen![]()
Een projectmanager die ZO weinig van Excel weet dat hij nog niet eens titels kan blokkeren (freeze panes). Heb ik weer.
Een actie markeren als gedaan? Niet de cel met groen vullen (wat ook al een kutidee is want op vulling kan je niet filteren etc maar okee). Nee. Menu > invoegen > figuur > rechthoek en DIE groen vullen. Godverdomme.
nee er staan nu allemaal ongeveer even grote rechthoekjes halfkwart schots en scheef naast en onder elkaar omdat hij niet kan vinden hoe je die moet uitlijnenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
Kun je een draaitabel op figuren maken?
Gebruikers vinden altijd wel een manier om systemen te gebruiken waarvoor het nooit bedoeld of ontworpen isquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee er staan nu allemaal ongeveer even grote rechthoekjes halfkwart schots en scheef naast en onder elkaar omdat hij niet kan vinden hoe je die moet uitlijnen![]()
Excel is geen tekenprogramma jongens. Word ook niet. En PowerPoint geen tekstverwerker. Je vraagt je echt af hoe mensen zo dom komen. Want NIEMAND leert je zoiets aan op een cursus.
KUTMENSENquote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Gebruikers vinden altijd wel een manier om systemen te gebruiken waarvoor het nooit bedoeld of ontworpen is.
Wees blij dat ze geen emoji's gebruiken.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier zit ik nu mee te werken. Om een idee te geven.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 09:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk hier zit ik nu mee te werken. Om een idee te geven.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |