Dit zijn klusjes waar ik, afgekaderd, heel erg lekker op kan gaan... 2 jaar zou echter wel voelen als de hel op aarde.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vriendin heeft een jaar of twee als scanner-operator gewerkt.
Brief openen - document eruit halen - scannen - opslaan - papier bij het afval
Ze bleef er verbazend blijmoedig onder. Ik denk dat ik een langzame dood door papercuts was gestorven.
@:dr_Flash nog zes minuten
Ik had vroegah een collega wiens taak het was processen te stroomlijnen en dat om te schrijven in een software ontwerp. Die had eerder processen in kaart gebracht bij de gemeente Amsterdam.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ze bleef er verbazend blijmoedig onder. Ik denk dat ik een langzame dood door papercuts was gestorven.
@:dr_Flash nog zes minuten
Als je mazzel hebt wordt die scan dus enige tijd later geprint.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wij maken een paar rapporten met data vanaf 2012. Af en toe vragen we of ze nog steeds willen dat we ieder nieuw jaar opnieuw dezelfde data over de jaren 2012 t/m vorig jaar aanleveren (met als verse data dan die van dit jaar).quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:59 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik had vroegah een collega wiens taak het was processen te stroomlijnen en dat om te schrijven in een software ontwerp. Die had eerder processen in kaart gebracht bij de gemeente Amsterdam.
Daar was een afdeling die elk jaar een rapport opmaakte. Dat was wat die mensen deden; data verzamelen, rapportje bouwen.
'wat doen jullie met dat rapport?'
- 'dat gaat naar afdeling X'.
Hij naar afdeling X, vragen naar dat rapport.
"Oh ja geen idee, dat krijgen we elk jaar in januari en stoppen we maar in het archief"
Een bezorgde burger is best lastig vandaagquote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik veel. Iets ongecompliceerds ja
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dan die dreaded mailtjes met een extra regel "think about the environment before printing this email"
Die er dan als enige regel voor zorgt dat je twee blaadjes nodig hebt
Ja, als ze daar een projectontwikkelaar op los willen laten en je gaat een beetje met de hakken in het zand...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel mooi hoe de gemeente voorsorteert op "rijk zul je er niet van worden"
Ligt er met net aan hoe graag ze het hebben willen lijkt me...
[ afbeelding ]
Als hij scheef ligt en ze moeten een stuk kaakbot mee weg zagen kan je er best last van hebben ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zit hij zo vast dat je er last van gaat hebben? Tandarts heeft bij mij twee keer getrokken maar kan me niet herinneren dat ik uitgeschakeld was. Para erin, voorzichtig met eten en gaan.
Zó bekend. In ieder geval zijn brieven van de overheid al enige tijd tweezijdig bedrukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dan die dreaded mailtjes met een extra regel "think about the environment before printing this email"
Die er dan als enige regel voor zorgt dat je twee blaadjes nodig hebt
Oh help....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef sigme het volgende:
We hadden ook ooit een overijverige automatiseerder die zich opwond over het feit dat alle opdrachten per *fax* binnenkwamen. Die heeft dat gemoderniseerd, toen kwamen alle opdrachten per e-mail binnen.
Elke opdracht in 1 e-mail. Als bijlage.
De werkverdeling ging door de faxen over de medewerkers te verdelen.
Daarna was er dus 1 fte extra nodig voor "e-mail-open bestand-openen printen" - dienst die heeeeeeel slecht was voor mentale welzijn.
Mijn moeder ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder stemt al zolang ik me herinner altijd CDA. Zonder zich in wat dan ook te verdiepen. Hup: CDA. Wat lijkt me dat makkelijk
Sinds ik dit zinnetje ken heb ik hem al zó vaak gebruiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(lefty loosye righty tighty, maar letterlijk ook 'rechts verdrukt links bevrijd')
Ja, dat was exact waarom ik vorige verkiezingen ook wel steeds Volt heb gestemd. Maar dit keer toch wel strategisch gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Gut, wat een boel mensen eigenlijk die wel op Volt zouden stemmen, maar.... Ook ik vind Volt het beste bij mij passen en toch stem ik er niet op omdat ze zo klein zijn. Maar zo worden ze natuurlijk nooit groter
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte met je ontkiezing Kaatje!
Zou wat zijn, op verkiezingsdag je kies kwijt
Zit hij zo vast dat je er last van gaat hebben? Tandarts heeft bij mij twee keer getrokken maar kan me niet herinneren dat ik uitgeschakeld was. Para erin, voorzichtig met eten en gaan.
Verstandskiezen eruit was wel… ruk
Tov twee jaar geleden is er wel weer een vaste CDA-zetel 'overleden'. PVDA trouwens ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Gut, wat een boel mensen eigenlijk die wel op Volt zouden stemmen, maar.... Ook ik vind Volt het beste bij mij passen en toch stem ik er niet op omdat ze zo klein zijn. Maar zo worden ze natuurlijk nooit groter
En VVD de partij met de meest trouwe kiezers? Ik dacht altijd dat dat het CDA was. Mijn moeder stemt al zolang ik me herinner altijd CDA. Zonder zich in wat dan ook te verdiepen. Hup: CDA. Wat lijkt me dat makkelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |