quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dan die dreaded mailtjes met een extra regel "think about the environment before printing this email"
Die er dan als enige regel voor zorgt dat je twee blaadjes nodig hebt
Ja, als ze daar een projectontwikkelaar op los willen laten en je gaat een beetje met de hakken in het zand...quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wel mooi hoe de gemeente voorsorteert op "rijk zul je er niet van worden"
Ligt er met net aan hoe graag ze het hebben willen lijkt me...
[ afbeelding ]
Als hij scheef ligt en ze moeten een stuk kaakbot mee weg zagen kan je er best last van hebben ja.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Zit hij zo vast dat je er last van gaat hebben? Tandarts heeft bij mij twee keer getrokken maar kan me niet herinneren dat ik uitgeschakeld was. Para erin, voorzichtig met eten en gaan.
Zó bekend. In ieder geval zijn brieven van de overheid al enige tijd tweezijdig bedrukt.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 17:37 schreef Dr_Flash het volgende:
EN dan die dreaded mailtjes met een extra regel "think about the environment before printing this email"
Die er dan als enige regel voor zorgt dat je twee blaadjes nodig hebt
Oh help....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef sigme het volgende:
We hadden ook ooit een overijverige automatiseerder die zich opwond over het feit dat alle opdrachten per *fax* binnenkwamen. Die heeft dat gemoderniseerd, toen kwamen alle opdrachten per e-mail binnen.
Elke opdracht in 1 e-mail. Als bijlage.
De werkverdeling ging door de faxen over de medewerkers te verdelen.
Daarna was er dus 1 fte extra nodig voor "e-mail-open bestand-openen printen" - dienst die heeeeeeel slecht was voor mentale welzijn.
Mijn moeder ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Mijn moeder stemt al zolang ik me herinner altijd CDA. Zonder zich in wat dan ook te verdiepen. Hup: CDA. Wat lijkt me dat makkelijk
Sinds ik dit zinnetje ken heb ik hem al zó vaak gebruiktquote:Op dinsdag 28 oktober 2025 22:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
(lefty loosye righty tighty, maar letterlijk ook 'rechts verdrukt links bevrijd')
Ja, dat was exact waarom ik vorige verkiezingen ook wel steeds Volt heb gestemd. Maar dit keer toch wel strategisch gestemd.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Gut, wat een boel mensen eigenlijk die wel op Volt zouden stemmen, maar.... Ook ik vind Volt het beste bij mij passen en toch stem ik er niet op omdat ze zo klein zijn. Maar zo worden ze natuurlijk nooit groter
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte met je ontkiezing Kaatje!
Zou wat zijn, op verkiezingsdag je kies kwijt
Zit hij zo vast dat je er last van gaat hebben? Tandarts heeft bij mij twee keer getrokken maar kan me niet herinneren dat ik uitgeschakeld was. Para erin, voorzichtig met eten en gaan.
Verstandskiezen eruit was wel… ruk
Tov twee jaar geleden is er wel weer een vaste CDA-zetel 'overleden'. PVDA trouwens ook.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:27 schreef Isabeau het volgende:
Gut, wat een boel mensen eigenlijk die wel op Volt zouden stemmen, maar.... Ook ik vind Volt het beste bij mij passen en toch stem ik er niet op omdat ze zo klein zijn. Maar zo worden ze natuurlijk nooit groter
En VVD de partij met de meest trouwe kiezers? Ik dacht altijd dat dat het CDA was. Mijn moeder stemt al zolang ik me herinner altijd CDA. Zonder zich in wat dan ook te verdiepen. Hup: CDA. Wat lijkt me dat makkelijk
Druk. Continue rij van een man of 20. En een van mijn leden was een domme mainsplainende boomer die alleen het kleinste taakje wilde doen. En daarbij constant oude jongens krentenbroodpraatjes aan het doen was met alle bekenden die hij zag. Hij gooide ook constant de processen in de war. Hij rouleerde niet mee met de rest dus hij was de enige die de benen af en toe kon strekken, naar het toilet kon of wat kon eten. Het was 12.15 voor ik kon ontbijten en plassen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 18:36 schreef Blues het volgende:
Hoe gaat t met @:Lucky_Strike op het stembureau?
Kun je ook nog een soort van aangeven dat iemand ongeschikt is voor een eventuele volgende keer?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Druk. Continue rij van een man of 20. En een van mijn leden was een domme mainsplainende boomer die alleen het kleinste taakje wilde doen. En daarbij constant oude jongens krentenbroodpraatjes aan het doen was met alle bekenden die hij zag. Hij gooide ook constant de processen in de war. Hij rouleerde niet mee met de rest dus hij was de enige die de benen af en toe kon strekken, naar het toilet kon of wat kon eten. Het was 12.15 voor ik kon ontbijten en plassen.
Ik heb die kerel niet gewurgd, wel trots daar op. Ben wel bij vlagen enorm onaardig geweest maar na elke correctie, lette hij 2 minuten op en dan was het weer klaar. Wat een kleuter.
En dat is dus mijn verantwoordelijkheid. Maar door zijn gedrag heb ik geen tijd om bem er op aan te spreken
Ja en dat ga ik ook zeker doen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je ook nog een soort van aangeven dat iemand ongeschikt is voor een eventuele volgende keer?
O god, het komt nog terug ookquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja en dat ga ik ook zeker doen.
Deze kerel wilde overigens in alle drukte een half uur eerder weg om te gaan bridgen. Dat werden er 45. Blij dat hij weg was, konden we tenminste doorwerken. Het ging gelijk soepeler.
Straks mag ik hem gaan vertellen dat hij toch echt moet tellen hoe ik zeg dat hij moet tellen. Joy.
Ja. En een irritant persoon kan ik negeren. Maar een irritant en dom persoon moet ik in de gaten houden.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
O god, het komt nog terug ook
Woon je in het buitenland, stem je op de 'weg met de buutnlander' partijquote:GL-PvdA waarschijnlijk grootste onder buitenlandstemmers
GroenLinks-PvdA is volgens een prognose van kiezersbuitennederland.nl de grootste partij onder Nederlanders in het buitenland. De prognose is gebaseerd op een peiling onder twaalfduizend Nederlandse kiezers in het buitenland. Van de ondervraagden koos 20,7 procent voor GroenLinks-PvdA, terwijl 18,5 procent voor PVV ging. D66 behaalde 17,2 procent van de stemmen, gevolgd door VVD (9,8 procent) en CDA (8,2 procent).
Mopperen is levenquote:
De onnavolgbare logica van de PVV-stemmerquote:Op woensdag 29 oktober 2025 19:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Woon je in het buitenland, stem je op de 'weg met de buutnlander' partij
Pisvlek heeft wel gelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2025 20:27 schreef derLudolf het volgende:
Hier was een of andere pisvlek die zei dat m'n ma afstand moest houden van m'n pa in het stemhokje. Op het moment dat pisvlek er iets van zei was ze overigens nog 5m van het hokje af
Er zijn slechtere opties....quote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:03 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat lijkt dus premier Jetten te worden
Tja ik ging gewoon voor mn beste keus en leverde ook niks opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Nu voel ik me toch schuldig naar Volt.
Ik mag hopen van niet. En dat niet alleen vwb partijprogramma maar Eerdmans en Nanningaquote:
Bezigheidstherapie 2.0quote:Op woensdag 29 oktober 2025 16:44 schreef sigme het volgende:
We hadden ook ooit een overijverige automatiseerder die zich opwond over het feit dat alle opdrachten per *fax* binnenkwamen. Die heeft dat gemoderniseerd, toen kwamen alle opdrachten per e-mail binnen.
Elke opdracht in 1 e-mail. Als bijlage.
De werkverdeling ging door de faxen over de medewerkers te verdelen.
Daarna was er dus 1 fte extra nodig voor "e-mail-open bestand-openen printen" - dienst die heeeeeeel slecht was voor mentale welzijn.
Jammer maar te verwachten en ook verstandig. Er moet nieuw bloed in en dan hopen dat er geen media aanval op komtquote:
Ik denk dat je jezelf heel hyper vond, maar dat niemand dat heeft gemerkt. Zo gaan die dingenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Candaasje het volgende:
Bezigheidstherapie 2.0![]()
@:Isabeau : ik hoop vooral dat we de volgende keer een iets minder breed onderwerp kunnen behandelen en vooraf iets duidelijker in kaart kunnen krijgen wie onze doelgroep is. Dat laatste is wel lastig, want er is echt een enorme diversiteit in niveau en beschikbare faciliteiten binnen al die verschillende kleinere praktijken. Maar nu werd het wel heeeeul veeeeul van alles wat.
Voor mezelf: iets minder lang aan het woord zijn en mezelf vooraf niet zo druk maken (ik was echt irritant hyper), ik was op het einde wel echt moe waardoor ik soms niet meer op woorden kon komen. Maar dat was eigenlijk het enige wat minder ging, (ik kwam niet zenuwachtig over hoorde ik terug). Gelukkig heb ik veel complimenten gekregen en zien ze het op het werk wel wel zitten dat ik vaker lezingen ga geven. Dus dat was erg leuk om te horen (want ik presenteer eigenlijk verder nooit).
Oh en misschien zou ik, als ik dit verder wil zetten, eens wat lessen in didactische vaardigheden moeten volgen. Ik maakte wel gebruik van interactieve vragen en met de meeste kon ik wel een beetje een verhaal maken dat toepasbaar was in de praktijk, maar dat kan nog wel beter. Ik ben natuurlijk geen docent.
Ik heb de hoop dat de hbo opleiding er ooit wel eens gaat komen, en het lijkt me echt tof om dan ook onderwijs te gaan geven. (Tegen die tijd zijn mijn knieën en rug toch wel versleten en trek ik fulltime op de vloer niet meer. Bij voorkeur heb ik dan zelf ook al wat extra differentiatie trajecten anesthesie doorlopen om een beetje te weten waar ik over babbel)
Zojuist hoorde ik een interview met een jongere.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit naar wat exitpolls te kijken en dat ziet er aardig onverwacht uit. @:borisz hadden jullie dit verwacht?
Toen drie weken geleden de weg omhoog echt is ingezet Wisten we dat een goeie uitslag erin zat. Maar de grootstequote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit naar wat exitpolls te kijken en dat ziet er aardig onverwacht uit. @:borisz hadden jullie dit verwacht?
Met Tiktok is al eerder besloten If you cant beat them join them. Maar ik heb geen idee wat we op tiktok hebben uitgespookt. Ik zit daar niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist hoorde ik een interview met een jongere.
Blijkbaar deed Jetten het heel goed op tiktok = jongeren
Wat akelig. In welk bureau zat je?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men zit inmiddels aan de jenever. Men mag zo naar huis.
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:41 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het wel apart dat D66 als grootste partij in NL uit de bus komt. Niet echt mijn partij, maar ook niets op tegen. Wel leuk voor al die onderbuikjes hier op de Frontpage, met hun "D66 rechters" en zulks![]()
Jammer dat SP sinds het vertrek van Jan Marijnissen echt geen potten meer breekt
In ieder geval in Argentiniëquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.
Waarom is dat "quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist hoorde ik een interview met een jongere.
Blijkbaar deed Jetten het heel goed op tiktok = jongeren
En jammer voor Volt en sp.
Kon je maar op meerdere partijen stemmen😎
Ja, kakzooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 04:39 schreef flipsen het volgende:
Kut, ik lees net op nu.nl dat het nek aan nek is met de PVV
Toekomstige man van Rob komt uit Argentinië 😉. Hij is ook een Argentijns tophockeyer.quote:
Weet ik. Maar ik vroeg me af in hoeverre men zich daar in Argentinië van bewust is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Toekomstige man van Rob komt uit Argentinië 😉. Hij is ook een Argentijns tophockeyer.
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:01 schreef derLudolf het volgende:
In elk geval geen Timmerfrans als minister presidentmogguh
QFTquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen. 7 zetels…. Dan ben je toch gewoon niet toerekeningsvatbaar hoor, stelletje wappies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 30-10-2025 06:51:36 ]
Boeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Boeren.Dat is ongeveer 2% van de bevolking, daar 10% van levert geen 7 zetels op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, het zijn natuurlijk niet uitsluitend die boeren, maar in die groep zit dus een grote club die er bij zit, en dat zal natuurlijk minstens ook effect hebben op hun omgeving (die niet boer is). Plus natuurlijk ook nog de club die niks met boerenleven van doen heeft maar gewoon enge stadsfascist is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 2% van de bevolking, daar 10% van levert geen 7 zetels op.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Boeren.Ahw, stikstofbeleid is wel een goeie ja. Ik zie de posters ook veel hier in de omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@auto : is dat misschien een communistisch vlaggetje?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Kijk wat ik laatst tegenkwam; een vrolijke auto
[ afbeelding ]Antifa vlag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Degelijke politicus met vakkennis, motte ze nie op de boerderie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?
Ik weet van een paar mensen in onze omgeving dat ze FVD stemmenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen. 7 zetels…. Dan ben je toch gewoon niet toerekeningsvatbaar hoor, stelletje wappies.![]()
Wel wat zorgen over het gemak waarmee D66 met de partijen ver op rechts samen werkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.
En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Ja, maar al dat quasiprincipiële navelstaren hebben we geen tijd voor. Er moet ook nog een land bestuurd worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel wat zorgen over het gemak waarmee D66 met de partijen ver op rechts samen werkt.
Mwoah, nog steeds nèt geen 40% van de stemmers in mijn gemeentequote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.
En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Net zo erg als die van mij?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Oh even naar mijn eigen gemeente gekeken. Godsamme.
Met bruinhemden stuur je het land hooguit de afgrond in.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar al dat quasiprincipiële navelstaren hebben we geen tijd voor. Er moet ook nog een land bestuurd worden.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had me gedeprimeerder kunnen voelen...
(Veel)
Ik doe het wel, maar ik bedek de wond dan wel. En ik doe 3 rollen tape over de blarenpleister. Anders gaat de blarenpleister krullen aan de randen en plakken aan de wond en dan wil je dood. Dus dan wil ik dat het gewoon x dagen muurvast blijft zitten. Dus ik knip een dunne tissue op maat, vouw dubbel, op open deel, blarenpleister, tape.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik een blaren pleister op een open wond/was ooit blaar plakken?
Nevermind. Was leeg doosje.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik een blaren pleister op een open wond/was ooit blaar plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |