abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219145705
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:01 schreef derLudolf het volgende:
In elk geval geen Timmerfrans als minister president *O* mogguh
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219145706
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen. 7 zetels…. Dan ben je toch gewoon niet toerekeningsvatbaar hoor, stelletje wappies. :X
QFT
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_219145712
Tijd voor ontbijt!

En omdat het zuurstof er bij ons de hele ochtend af gaat (komt een nieuwe generator) en ik verder toch niet zoveel kan, ga ik maar eens een motivatiebrief schrijven waarom ik geen ‘algemeen’ maar ‘senior’ paraveterinair ben.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 30-10-2025 06:51:36 ]
pi_219145766
quote:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen.
Boeren.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator donderdag 30 oktober 2025 @ 07:00:29 #180
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_219145778
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Boeren.
SPOILER
Dat is ongeveer 2% van de bevolking, daar 10% van levert geen 7 zetels op.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_219145780
Goedemorgen trouwens.

Kijk wat ik laatst tegenkwam; een vrolijke auto :D

SPOILER
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_219145797
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat is ongeveer 2% van de bevolking, daar 10% van levert geen 7 zetels op.
Nee, het zijn natuurlijk niet uitsluitend die boeren, maar in die groep zit dus een grote club die er bij zit, en dat zal natuurlijk minstens ook effect hebben op hun omgeving (die niet boer is). Plus natuurlijk ook nog de club die niks met boerenleven van doen heeft maar gewoon enge stadsfascist is.

[ Bericht 0% gewijzigd door sigme op 30-10-2025 07:36:43 ]
pi_219145849
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:

[..]
Boeren.
SPOILER
Ahw, stikstofbeleid is wel een goeie ja. Ik zie de posters ook veel hier in de omgeving.

@auto : is dat misschien een communistisch vlaggetje?
pi_219146092
quote:
7s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen trouwens.

Kijk wat ik laatst tegenkwam; een vrolijke auto :D
[ afbeelding ]
SPOILER
Antifa vlag.

La derecha oprime, la izquierda libera
pi_219146097
Kleuren verkeerd om, maar het is kameraad Nijn vergeven.
pi_219146104
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 06:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?
Degelijke politicus met vakkennis, motte ze nie op de boerderie.
pi_219146179
quote:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen. 7 zetels…. Dan ben je toch gewoon niet toerekeningsvatbaar hoor, stelletje wappies. :X

Ik weet van een paar mensen in onze omgeving dat ze FVD stemmen -O-

Ook genoeg PVV stemmers in onze omgeving maar dat snap ik ook net iets meer.
pi_219146195
Nazipartij 7 zetels ;(

D66 *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_219146206
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.

En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Wel wat zorgen over het gemak waarmee D66 met de partijen ver op rechts samen werkt.
pi_219146229
Oh even naar mijn eigen gemeente gekeken. Godsamme.
pi_219146230
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]
Wel wat zorgen over het gemak waarmee D66 met de partijen ver op rechts samen werkt.
Ja, maar al dat quasiprincipiële navelstaren hebben we geen tijd voor. Er moet ook nog een land bestuurd worden.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219146262
quote:
1s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.

En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Mwoah, nog steeds nèt geen 40% van de stemmers in mijn gemeente :'(
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219146285
quote:
2s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Oh even naar mijn eigen gemeente gekeken. Godsamme.
Net zo erg als die van mij?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_219146331
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Net zo erg als die van mij?
Een kwart. Maar toch
pi_219146345
Kan ik een blaren pleister op een open wond/was ooit blaar plakken?
pi_219146400
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ja, maar al dat quasiprincipiële navelstaren hebben we geen tijd voor. Er moet ook nog een land bestuurd worden.
Met bruinhemden stuur je het land hooguit de afgrond in.
pi_219146460
Ik ben wel redelijk blij met het stemgedrag in mijn stad. Meer dan de helft heeft D66 of GroenLinks/PvdA gestemd. En PVV als vierde partij maar 6.8% (VVD als derde 8.6%). Is nog steeds wel bijna 1 op de 15 mensen PVV, dus had nog beter gekund, maar had ook véél slechter gekund.
pi_219146465
quote:
0s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had me gedeprimeerder kunnen voelen...

(Veel)
:') bless my heart
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_219146485
In ander nieuws: PureSoap wax melt "fresh baked bread" ruikt naar zweetsokken.

Niet alleen in het kuipje maar ook op de brander.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_219146554
quote:
0s.gif Op donderdag 30 oktober 2025 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik een blaren pleister op een open wond/was ooit blaar plakken?
Ik doe het wel, maar ik bedek de wond dan wel. En ik doe 3 rollen tape over de blarenpleister. Anders gaat de blarenpleister krullen aan de randen en plakken aan de wond en dan wil je dood. Dus dan wil ik dat het gewoon x dagen muurvast blijft zitten. Dus ik knip een dunne tissue op maat, vouw dubbel, op open deel, blarenpleister, tape.

Nadat ik mn voet heb gekookt in heet sodawater, zoveel mogelijk huid huilend heb weggeknipt :'(

De blarenpleister heeft niet mn voorkeur, want als je alles openknipt en je een halve dag onbedekt laat gaat het eigenlijk wel weer, maar soms heb je die luxe van tijd niet
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')