Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:01 schreef derLudolf het volgende:
In elk geval geen Timmerfrans als minister presidentmogguh
QFTquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen. 7 zetels…. Dan ben je toch gewoon niet toerekeningsvatbaar hoor, stelletje wappies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 30-10-2025 06:51:36 ]
Boeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Boeren.Dat is ongeveer 2% van de bevolking, daar 10% van levert geen 7 zetels op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Nee, het zijn natuurlijk niet uitsluitend die boeren, maar in die groep zit dus een grote club die er bij zit, en dat zal natuurlijk minstens ook effect hebben op hun omgeving (die niet boer is). Plus natuurlijk ook nog de club die niks met boerenleven van doen heeft maar gewoon enge stadsfascist is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 2% van de bevolking, daar 10% van levert geen 7 zetels op.
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Boeren.Ahw, stikstofbeleid is wel een goeie ja. Ik zie de posters ook veel hier in de omgeving.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@auto : is dat misschien een communistisch vlaggetje?
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 07:00 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Kijk wat ik laatst tegenkwam; een vrolijke auto
[ afbeelding ]Antifa vlag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
La derecha oprime, la izquierda libera
Degelijke politicus met vakkennis, motte ze nie op de boerderie.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?
Ik weet van een paar mensen in onze omgeving dat ze FVD stemmenquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen. 7 zetels…. Dan ben je toch gewoon niet toerekeningsvatbaar hoor, stelletje wappies.![]()
Wel wat zorgen over het gemak waarmee D66 met de partijen ver op rechts samen werkt.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.
En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Ja, maar al dat quasiprincipiële navelstaren hebben we geen tijd voor. Er moet ook nog een land bestuurd worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:21 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wel wat zorgen over het gemak waarmee D66 met de partijen ver op rechts samen werkt.
Mwoah, nog steeds nèt geen 40% van de stemmers in mijn gemeentequote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.
En ik vind het hoopgevend dat er toch echt wel veel Nederlanders geen xenofobe egoisten zij.
Net zo erg als die van mij?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef Lonaa het volgende:
Oh even naar mijn eigen gemeente gekeken. Godsamme.
Met bruinhemden stuur je het land hooguit de afgrond in.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, maar al dat quasiprincipiële navelstaren hebben we geen tijd voor. Er moet ook nog een land bestuurd worden.
quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik had me gedeprimeerder kunnen voelen...
(Veel)
Ik doe het wel, maar ik bedek de wond dan wel. En ik doe 3 rollen tape over de blarenpleister. Anders gaat de blarenpleister krullen aan de randen en plakken aan de wond en dan wil je dood. Dus dan wil ik dat het gewoon x dagen muurvast blijft zitten. Dus ik knip een dunne tissue op maat, vouw dubbel, op open deel, blarenpleister, tape.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Kan ik een blaren pleister op een open wond/was ooit blaar plakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |