Jammer maar te verwachten en ook verstandig. Er moet nieuw bloed in en dan hopen dat er geen media aanval op komtquote:
Ik denk dat je jezelf heel hyper vond, maar dat niemand dat heeft gemerkt. Zo gaan die dingenquote:Op woensdag 29 oktober 2025 21:27 schreef Candaasje het volgende:
Bezigheidstherapie 2.0![]()
@:Isabeau : ik hoop vooral dat we de volgende keer een iets minder breed onderwerp kunnen behandelen en vooraf iets duidelijker in kaart kunnen krijgen wie onze doelgroep is. Dat laatste is wel lastig, want er is echt een enorme diversiteit in niveau en beschikbare faciliteiten binnen al die verschillende kleinere praktijken. Maar nu werd het wel heeeeul veeeeul van alles wat.
Voor mezelf: iets minder lang aan het woord zijn en mezelf vooraf niet zo druk maken (ik was echt irritant hyper), ik was op het einde wel echt moe waardoor ik soms niet meer op woorden kon komen. Maar dat was eigenlijk het enige wat minder ging, (ik kwam niet zenuwachtig over hoorde ik terug). Gelukkig heb ik veel complimenten gekregen en zien ze het op het werk wel wel zitten dat ik vaker lezingen ga geven. Dus dat was erg leuk om te horen (want ik presenteer eigenlijk verder nooit).
Oh en misschien zou ik, als ik dit verder wil zetten, eens wat lessen in didactische vaardigheden moeten volgen. Ik maakte wel gebruik van interactieve vragen en met de meeste kon ik wel een beetje een verhaal maken dat toepasbaar was in de praktijk, maar dat kan nog wel beter. Ik ben natuurlijk geen docent.
Ik heb de hoop dat de hbo opleiding er ooit wel eens gaat komen, en het lijkt me echt tof om dan ook onderwijs te gaan geven. (Tegen die tijd zijn mijn knieën en rug toch wel versleten en trek ik fulltime op de vloer niet meer. Bij voorkeur heb ik dan zelf ook al wat extra differentiatie trajecten anesthesie doorlopen om een beetje te weten waar ik over babbel)
Zojuist hoorde ik een interview met een jongere.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit naar wat exitpolls te kijken en dat ziet er aardig onverwacht uit. @:borisz hadden jullie dit verwacht?
Toen drie weken geleden de weg omhoog echt is ingezet Wisten we dat een goeie uitslag erin zat. Maar de grootstequote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:53 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit naar wat exitpolls te kijken en dat ziet er aardig onverwacht uit. @:borisz hadden jullie dit verwacht?
Met Tiktok is al eerder besloten If you cant beat them join them. Maar ik heb geen idee wat we op tiktok hebben uitgespookt. Ik zit daar niet opquote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist hoorde ik een interview met een jongere.
Blijkbaar deed Jetten het heel goed op tiktok = jongeren
Wat akelig. In welk bureau zat je?quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
Men zit inmiddels aan de jenever. Men mag zo naar huis.
Ik vind het uitstekend dat een stabiele middenpartij wint. Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.quote:Op woensdag 29 oktober 2025 23:41 schreef flipsen het volgende:
Ik vind het wel apart dat D66 als grootste partij in NL uit de bus komt. Niet echt mijn partij, maar ook niets op tegen. Wel leuk voor al die onderbuikjes hier op de Frontpage, met hun "D66 rechters" en zulks![]()
Jammer dat SP sinds het vertrek van Jan Marijnissen echt geen potten meer breekt
In ieder geval in Argentiniëquote:Op donderdag 30 oktober 2025 01:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Met Jetten kunnen we internationaal gezien ook voor de dag komen.
Waarom is dat "quote:Op woensdag 29 oktober 2025 22:57 schreef AnneX het volgende:
[..]
Zojuist hoorde ik een interview met een jongere.
Blijkbaar deed Jetten het heel goed op tiktok = jongeren
En jammer voor Volt en sp.
Kon je maar op meerdere partijen stemmen😎
Ja, kakzooi.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 04:39 schreef flipsen het volgende:
Kut, ik lees net op nu.nl dat het nek aan nek is met de PVV
Toekomstige man van Rob komt uit Argentinië 😉. Hij is ook een Argentijns tophockeyer.quote:
Weet ik. Maar ik vroeg me af in hoeverre men zich daar in Argentinië van bewust is.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 05:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Toekomstige man van Rob komt uit Argentinië 😉. Hij is ook een Argentijns tophockeyer.
Wat is er toch zo erg aan die man? Ik heb verder niet per se iets met m, maar wat is er zo mis mee?quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:01 schreef derLudolf het volgende:
In elk geval geen Timmerfrans als minister presidentmogguh
QFTquote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen. 7 zetels…. Dan ben je toch gewoon niet toerekeningsvatbaar hoor, stelletje wappies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Candaasje op 30-10-2025 06:51:36 ]
Boeren.quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:35 schreef Candaasje het volgende:
Ik verbaas me er ook over dat er nog zoveel mensen op FVD stemmen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op donderdag 30 oktober 2025 06:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Boeren.Dat is ongeveer 2% van de bevolking, daar 10% van levert geen 7 zetels op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |