Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Werktopic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel plezier Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voetbalsequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
whah niet zo, maar wss wat meeste denken na vakantie en weer aan het werk moeten.quote:
Ik doe altijd die TT ff van wat ik denk op moment.
Do what you love, love what you do!![]()
Mutti morgen weer boos.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij gaat saufen en de stad op stelten zettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik voel me niet ziek genoeg om me ziek te melden as maandag.
mss is het wel corona, maargoed die hype is wel overgevlogen en mag je gewoon werken.Do what you love, love what you do!![]()
morgen pas als hij door de popo thuis wordt gebrachtquote:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij gaat saufen en de stad op stelten zetten![]()
Het is nog geen maandagquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:00 schreef kree het volgende:
ik voel me niet ziek genoeg om me ziek te melden as maandag.
mss is het wel corona, maargoed die hype is wel overgevlogen en mag je gewoon werken.![]()
![]()
daarom maar voel me nu oke genoeg om wel te werken, ondanks lijkt op corona.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dit kan je dus heel dubbel opvatten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kan je dus heel dubbel opvatten.![]()
![]()
Maar heb je direct contact met mensen, anders kan je beter thuisblijven ivm besmettingquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar voel me nu oke genoeg om wel te werken, ondanks lijkt op corona.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik zal ff test setje opzoeken. LOL. hoewel ik niet weet hoe er dan mee om te gaan erna als ie positief is.
Maar denk valt wel mee en is het gewoon dikke verkoudheid alleen.Do what you love, love what you do!![]()
nouja dat afweging wel. maarre als je geen heftige verschijnselen hebt dan wordt geacht wel te werken hier iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar heb je direct contact met mensen, anders kan je beter thuisblijven ivm besmettingDo what you love, love what you do!![]()
Wat maakt het uit of het corona is of griep of een dikke verkoudheid?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:03 schreef kree het volgende:
ik zal ff test setje opzoeken. LOL. hoewel ik niet weet hoe er dan mee om te gaan erna als ie positief is.
Maar denk valt wel mee en is het gewoon dikke verkoudheid alleen.
Je wil met alle drie geen mensen aansteken.![]()
Hoevaak ben je wel niet ziek in een jaar man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook even testen op een eventuele Soa.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:03 schreef kree het volgende:
Maar denk valt wel mee en is het gewoon dikke verkoudheid alleen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nog steeds 'not done' om thuis te blijven met een verkoudheid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het corona is of griep of een dikke verkoudheid?
Je wil met alle drie geen mensen aansteken.
En dan raar opkijken als je 2 weken ziek thuis ligtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dat een verkoudheid wss niet zo erg is voor anderen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het corona is of griep of een dikke verkoudheid?
En corona wss wel voor sommigen. Hoewel ik denk valt allemaal wel mee.
Mijn leidingevenden zeggen niet meer thuis te blijven iig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik durf al mijn geld wel op 'Negatief' te zettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook even testen op een eventuele Soa.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lol no seks op deze vakantiequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook even testen op een eventuele Soa.
Ik blijf wel thuis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is nog steeds 'not done' om thuis te blijven met een verkoudheid.
En dan raar opkijken als je 2 weken ziek thuis ligt
Mensen zitten daar niet op te wachten.![]()
denk het ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik durf al mijn geld wel op 'Negatief' te zetten
ik ben best vaak ziek geweest wel dit jaar. enne weet niet. Had het met me zusje erover. En toch mss wat tekort vitamine D, dus ff wat ik erover ga uitzoeken. hele corona ben ik niet heel bang voor.Do what you love, love what you do!![]()
Better safe than sorry“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eensquote:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis.
Mensen zitten daar niet op te wachten.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Yquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:07 schreef kree het volgende:
ik ben best vaak ziek geweest wel dit jaar. enne weet niet. Had het met me zusje erover. En toch mss wat tekort vitamine D, dus ff wat ik erover ga uitzoeken. hele corona ben ik niet heel bang voor.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt een test. Doe die dan. Iss zo klaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar voel me nu oke genoeg om wel te werken, ondanks lijkt op corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hop is zowel een groente als een deel van een plant die als fruit wordt beschouwd, afhankelijk van hoe het wordt gebruikt. De jonge scheuten worden culinair gebruikt als groente, terwijl de hopbellen botanisch gezien de vruchten van de plant zijn en worden gebruikt voor het brouwen van bier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Y“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En niet teveel thuisbezorgd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Y
En geen chinees van drie dagen.![]()
Nog niet over de datum?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Kreeg ze als uitkeringstrekker gratis toen.![]()
lol ja dat is ook puntje voor mij wel. doe dat te vaakquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
En niet teveel thuisbezorgd.
En geen chinees van drie dagen.
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Kreeg ze als uitkeringstrekker gratis toen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O echt. Nooit geweten dat ze die gratis gavenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Kreeg ze als uitkeringstrekker gratis toen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Spuit 11.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Denk je dat dat uitmaakt als het iets over datum is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Melk bijv. Of vis.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Minder betrouwbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat dat uitmaakt als het iets over datum is?![]()
Helpt dat voor maandag ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
Multivitaminen slikken als je zo slecht eet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
oke instructies hergelezen. ff in me neus porren eerst met dat staafje.Do what you love, love what you do!![]()
Kans is groot op een vals negatieve uitslag als het zo ver over de datum isUw ADH vitamine Worst
Duhquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Kans is groot op een vals negatieve uitslag als het zo ver over de datum is![]()
![]()
Ik slik wel braaf mijn B complex.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik denk op de lange termijn
zou ie aan moeten geven dan als ik de instructies lees.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Kans is groot op een vals negatieve uitslag als het zo ver over de datum is
anyway ding zit in dat buisje met swizzle enzo waarvan ik zo wat moet druppelen op de test strip.Do what you love, love what you do!![]()
ja denk moet dat doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
Multivitaminen slikken als je zo slecht eet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik slik wel braaf mijn B complex.
Uw ADH vitamine Worst
Bij 2 streepjes ben je zwanger.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
zou ie aan moeten geven dan als ik de instructies lees.
anyway ding zit in dat buisje met swizzle enzo waarvan ik zo wat moet druppelen op de test strip.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2025 14:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
nu controle streepje is er, dus nog niks aan de hand, moet ff wachten nog denk.Do what you love, love what you do!![]()
Lekker binnenblijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
dag vrouw hoe maakt u het op deze druilerige herfstdag?
Jij ook?![]()
Nee ik heb een uur in het bos gewandeld met de honden door de regen. Heerlijk los kunnen lopen want er was natuurlijk niemand. Die zijn de rest van de dag wel muntquote:![]()
nou kan beetje concluderen heb geen coronaalthans niet volgens de verlopen test.
Nou dan maandag weer werkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:39 schreef kree het volgende:
nou kan beetje concluderen heb geen coronaalthans niet volgens de verlopen test.
![]()
![]()
Hey Koekie 😘quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
zolang niet meer gedronken dat ik het niet eens meer weet. LOLquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
ik heb fristi gekocht had daar zo'n zin inDo what you love, love what you do!![]()
mss als het koud is? want vroeger wel?quote:
hmmms weet niet eens hoe ik het moet beschrijven dat.
Beetje melk achtig met 100 andere smaakstoffen. ?Do what you love, love what you do!![]()
KOEKIEIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Roze met mega veel suiker.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:54 schreef kree het volgende:
[..]
mss als het koud is? want vroeger wel?
hmmms weet niet eens hoe ik het moet beschrijven dat.
Beetje melk achtig met 100 andere smaakstoffen. ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja nouja toch was het wel lekker eigenlijk. toen ik dat dronk nog dus.quote:
Hey Monsterbabe.quote:
Slechte mensen gaat het altijd goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
meneerfruitje hoe maakt u het
En hoe was uw week ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
wel goed opzich. Sinds ik ontslag genomen heb is er echt een last van mijn schouders. Geen rugpijn en nekpijn enz meer..quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte mensen gaat het altijd goed.
En hoe was uw week ?![]()
ik denk mss moet je altijd niet te snel oordelen. enne dat geld voor hoop hier in de ontvangende en genen die zich aangevallen voelen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Slechte mensen gaat het altijd goed.
En hoe was uw week ?Do what you love, love what you do!![]()
_UserMeet_ 40 jaar
Zaterdag 30 mei 2026 in Zwolle (Piano aanwezig in stationshal)
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
Aankomst 14:00-14:30 Station Zwolle,
12 min lopen >
Cafe 1 - 15:00 Cafe de hete brij https://www.cafedehetebrij.nl/
3 min lopen >
Cafe 2 - 17:00 Cafe de Gezelligheid https://www.cafedegezelligheid.nl/
4 min lopen >
Eten 1 - 19:00 Eetcafe Blij https://www.blijzwolle.nl/
3 min lopen >
Cafe 3 - 21:00 Jacks music bar https://www.jacksmusicbar.nl/
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
1. _UserName_ (als gids van de club)
2. FreshFuit (gaat daarna nog naar Angels)
3. Sally (neemt iemand mee)
4. _Mazi_ (wordt door Sally meegenomen)
5. Shii (misschien, ze volgt het)
6. Grrrrrrrr (gaat strippen en deelt cocktails uit)
7. hemarookworst
8. MizzezAmy (dirigeert al zingend de meeters naar de eerste kroeg)
9. Monsterkoekie (al duurt het nog wel erg lang)
10. kree (eigenlijk te ver weg maar ja..)
11. Pinnenmutske (misschien, vermomd als goudvis (blub))Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
neem het nog in overweging. je weet ik vind het ver. maarja wie weet `;pquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
_UserMeet_ 40 jaar
Een meet, georganiseerd door _UserName_ ter ere van zijn 40e verjaardag op zaterdag 30 mei in Zwolle.
Waarom Zwolle? Het is de stad van de reserve 2e kamer, de stad van PEC Zwolle en er staat een piano in de stationshal, en dat laatste is het belangrijkste. We beginnen met wat gepingel tot we worden weggespeeld en beginnen te voet de lange, 12 minuten durende wandeltocht naar het centrum. Je waant je in Boutagne door zijn stergracht, maar zal dit al snel vergeten bij de eerste aankomst, en ik draai niet om de hete brij heen, we gaan er naar binnen. Het eerste rondje is van mij
Cafe "De Hete Brij" is een van de 100 beste cafe's die ons land telt door hun gastvrijheid waar de bezoekers het decor af maken, dat moet ons wel gaan lukken. Mocht je van je oude theelepels af willen; kan gewoon! Ze schenken diverse bieren waaronder hun eigen Brijbier.
We hebben elkaar wat leren en de smaak te pakken dus het is tijd voor gezelligheid. Daar gaan we dan ook heen. Met hun 16 tapbieren en 120 flesbieren is er voor ieder wat wils. Zelfs voor wie Fristi of kindercola wil. Op https://www.cafedegezelligheid.nl/bieren-ciders/ kan je vast een voorproefje nemen wat er zoal te krijgen is.
Van drinken krijg je trek en is het dus tijd voor een hapje eten. Dat kan, dus gaan we met een grote blij naar jawel: Stadscafe Blij. Een scala aan diner en borrelgerechten, fris, bieren, wijnen en cocktails. Zie hiervoor https://www.blijzwolle.nl(...)-blij-nederlands.pdf Volgens mij komt dat dus wel goed!
Als laatste gaan we naar Jacks Music bar, waar de danskelder open gaat met de niet te missen DJ's Kabelbreuk Drum and Bass, Operation Anthropoid, Rave Cave Classics en Basement Jacks. Daarnaast is Jacks Music Bar ook gewoon een gezellig Tennessee style rockcafé met een uitgebreid assortiment whisky en moonshine , een gratis te gebruiken pooltafel en een groot terras waar we onze avond afsluiten om vervolgens naar huis of het hotel te gaan. Of naar Angels...
Het programma:
12 min lopen >
3 min lopen >
4 min lopen >
3 min lopen >
Daarna is het de keus aan een ieder om naar huis, hotel of een andere plek te gaan.
Wie gaan er mee:
3. Sally
4. _Mazi_
7. hemarookworst
9. Monsterkoekie (al duur het nog wel erg lang)
mss deze voor mij.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb er wat van meegekregen leave. Echt zo mooi voor je dat je deze beslissing genomen hebt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:02 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
wel goed opzich. Sinds ik ontslag genomen heb is er echt een last van mijn schouders. Geen rugpijn en nekpijn enz meer..
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:08 schreef _UserName_ het volgende:
_UserMeet_ 40 jaar
Het programma:
12 min lopen >
3 min lopen >
4 min lopen >
3 min lopen >
Wie gaan er mee:
3. Sally
4. _Mazi_
7. hemarookworst
9. Monsterkoekie (al duur het nog wel erg lang)![]()
![]()
nou ik zie een plan? en kan dat altijd waarderen, lijkt me best leuk?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind het oprecht heel spannend en het is echt een hele grote stap. Daarnaast laat ik mensen achter die ik liefheb en dat vind ik wel moeilijk. Maar ik ga er vanuit dat mijn nieuwe baan ook voldoende mensen bevat die ik ga waarderen en als alles werkelijk uitloopt zoals gehoopt dan geeft die baan mij zoveel meer voldoening waardering en bovenal rust...quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb er wat van meegekregen leave. Echt zo mooi voor je dat je deze beslissing genomen hebt.![]()
Nieuwe TT: 💤💤💤💤💤💤💤
Compleet lege batterij
1 week vakantie is wat weinig denk ikWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025![]()
Even bijgewerkt, vind het oprecht tof dat je het overweegt @kreeTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Eerste pakketje is binnen. Wat een geniaal luchtje.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:19 schreef FreshFruit het volgende:
Eerste pakketje is binnen. Wat een geniaal luchtje.
Ik laat mijn pakketjes via bpost leveren in een pakketautomaat.
Er worden nog steeds pakketjes gepikt in mijn gebouw.Werewolf
Smart thinking.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik laat mijn pakketjes via bpost leveren in een pakketautomaat.
Er worden vele pakketjes gepikt in mijn gebouw.
Poppenstront.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:23 schreef maily het volgende:
Somber in de wintertijd? Schep eens een lichtje!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Helpt misschien wel met mijn rouwprocesquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:23 schreef maily het volgende:
Somber in de wintertijd? Schep eens een lichtje!
Dikke knuffel voor iedereen 😘Werewolf
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helpt misschien wel met mijn rouwproces
Dikke knuffel voor iedereen 😘![]()
![]()
![]()
Dat heeft tijd nodig. Knuffel terug.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor iedereen 😘“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Te ver weg? Je reserveert toch gewoon de dag voor de meet? Dan doet het er niet toe of de reis 1 uur is of 2 uur.Lack of common cents![]()
Knuffel terug.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor iedereen 😘
Lack of common cents![]()
Katwijk rules.
Het valt niet mee he. Heel begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Dikke knuffel voor iedereen 😘
Dikke knuffel voor jou.![]()
![]()
moet keertje komen wel. maarja hou het ff aan jullie nog voor nuquote:
Hier ook 1 pakketje binnen, was te zwaar om bij de automaat te laten leveren.
Ander pakketje gaat naar de automaat, omdat ik nooit zin heb in bezorgers aan de deur, maar helaas, de buren doen dat niet, dus kreeg ik net alsnog pakketje voor de buren en moet mn eigen ophalen bij de automaat
You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Google Maps beweert dat het vanaf Roosendaal ook 2 uur en 44 minuten is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik reis vanuit Roosendaal ongeveer 2uLack of common cents![]()
ennteurg dus, ik vind het lang.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met NS is het 2 uur en 40 minuten vanaf Katwijk naar Zwolle.
en laat staan nacht net, want denk kom niet eens meer terug na 11 uurDo what you love, love what you do!![]()
Ggrrrrquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Ander pakketje gaat naar de automaat, omdat ik nooit zin heb in bezorgers aan de deur, maar helaas, de buren doen dat niet, dus kreeg ik net alsnog pakketje voor de buren en moet mn eigen ophalen bij de automaat
Ik laat t altijd elders bezorgen.
Hoef ik t niet bij buren op te halen.![]()
Ja, de laatste terug is 22:47 uur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
ennteurg dus, ik vind het lang.
en laat staan nacht net, want denk kom niet eens meer terug na 11 uurLack of common cents![]()
Ik heb nog de optie om ze te laten leveren bij de mama aangezien zij aan de overkant woont.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Dicht bijeen is warm zeggen ze toch. Mijn broer woont naast de mama.
Mama doet het btw supergoedWerewolf
Dat kan ook. Ik ga niet in strijd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Google Maps beweert dat het vanaf Roosendaal ook 2 uur en 44 minuten is.Werewolf
vanaf daar maar ik moet nog terug dan van Leiden CS. en rijden er geen bussen meer voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de laatste terug is 22:47 uur.Do what you love, love what you do!![]()
Ja ik heb standaard de automaten ingesteld staan als aflever-voorkeur. Hoef ik mn buren niet lastig te vallen en kun je 24h/dag je pakketjes ophalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ggrrrr
Ik laat t altijd elders bezorgen.
Hoef ik t niet bij buren op te halen.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Leiden? Rijnsburg toch? Ik deed terug van Zwolle naar Rijnsburg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
vanaf daar maar ik moet nog terug dan van Leiden CS. en rijden er geen bussen meer voor zover ik weet.
Oh pardon, ik heb een fout gemaakt. even opnieuw.Lack of common cents![]()
dus 4 uur rijstend. en dan moet ik terug of met taxi wat duur is. bussen in de nacht rijden niet hier.Do what you love, love what you do!![]()
Oh jullie wonen dus allemaal bij elkaar in de buurt? Dan kunnen jullie elkaar steunenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb nog de optie om ze te laten leveren bij de mama aangezien zij aan de overkant woont.
Mama doet het btw supergoed![]()
Fijn dat de mama het supergoed doet, moet voor haar ook een zware tijd zijnYou're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Hotelquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:45 schreef kree het volgende:
dus 4 uur rijstend. en dan moet ik terug of met taxi wat duur is. bussen in de nacht rijden niet hier.
Mooie uitspraak dit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb nog de optie om ze te laten leveren bij de mama aangezien zij aan de overkant woont.
Mama doet het btw supergoed“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik heb standaard de automaten ingesteld staan als aflever-voorkeur. Hoef ik mn buren niet lastig te vallen en kun je 24h/dag je pakketjes ophalen.![]()
Ja behalve mijn zus, die woont in Sint Lenaarts (Brecht)quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jullie wonen dus allemaal bij elkaar in de buurt? Dan kunnen jullie elkaar steunen![]()
Fijn dat de mama het supergoed doet, moet voor haar ook een zware tijd zijnWerewolf
er zijn bussen. maar voorzover ik weet stoppen ze rond middernacht. en dan moet ik van leiden nog terug, niet heel ver. maar ga het niet lopen enzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leiden? Rijnsburg toch? Ik deed terug van Zwolle naar Rijnsburg.
Oh pardon, ik heb een fout gemaakt. even opnieuw.Do what you love, love what you do!![]()
Ik zie het. Ja, 22:45 uur ongeveer is wel dat je uiterlijk terug moet, wil je diezelfde nacht nog thuis komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn bussen. maar voorzover ik weet stoppen ze rond middernacht. en dan moet ik van leiden nog terug, niet heel ver. maar ga het niet lopen enzo.Lack of common cents![]()
Had ik al Dame Shiiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.![]()
gepost ?
Ben een paar keer op kantoor in Zwolle geweest, was wel lange treinrit maar aan de andere kant ook best doenUw ADH vitamine Worst
HoteHotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Jawel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een paar keer op kantoor in Zwolle geweest, was wel lange treinrit maar aan de andere kant ook best doenLack of common cents![]()
En ik ga naar Angels.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
Hote
[..]
Hotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.
nadeel van katwijk. Leiden sluit nog aan, OV van daar niet echt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het. Ja, 22:45 uur ongeveer is wel dat je uiterlijk terug moet, wil je diezelfde nacht nog thuis komen.Do what you love, love what you do!![]()
Ja, van de postnl is het pickup point naast de automaat, heb ook wel eens gehad dat ik het daar moest ophalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.
Van de DHL is pickuppoint ook stuk verder, zou wel fijn zijn als ze dan automaat - huis - pickup zouden aanhouden, maar ja, dat is geen optie geloof ik.You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Ik denk dat als je woonplaatsen van alle aanwezigen plot, Zwolle het meest centraal gaat zijnquote:You're making me laugh, but your jokes ain't funny 🎶![]()
Iemand kwam met Lunteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je woonplaatsen van alle aanwezigen plot, Zwolle het meest centraal gaat zijn“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
optie nog wel, maar vind het wel duur. LOLquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
Hote
[..]
Hotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.
Naja andere ochtend terug pas is wel goed idee, als ik dit wil. Maar snap ff mijn probleem
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je woonplaatsen van alle aanwezigen plot, Zwolle het meest centraal gaat zijnTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Maar ik geloof dat dat niet echt een stripclub is? Meer een seksclub?quote:
Ik verheug me op de cocktails en @Grrrrrrrr@Monsterkoekie doe je ook mee met de cocktails?
Ik zit nou ja ergens in the middle of nowhere hihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westenWerewolf
Dan zou Ede een betere plaats zijn.. maar daar ga ik wellicht mensen tegenkomen die ik niet wil zienquote:
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Auto naar Leiden CS en dan overnachten in Zwolle en dan terug een optie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
nadeel van katwijk. Leiden sluit nog aan, OV van daar niet echt.Uw ADH vitamine Worst
Je hebt 40K op de spaar dus denk dat je dan weinig reden tot klagen hebtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
optie nog wel, maar vind het wel duur. LOL
Naja andere ochtend terug pas is wel goed idee, als ik dit wil. Maar snap ff mijn probleem
Zondag om 6:46 gaat de eerste trein weer. Ben je rond 9 uur thuisquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
optie nog wel, maar vind het wel duur. LOL
waarom denk je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zou Ede een betere plaats zijn.. maar daar ga ik wellicht mensen tegenkomen die ik niet wil zienDo what you love, love what you do!![]()
En @Paul woont daar ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westen
lol oke maar moet ik ff overnacht hebben. en ga geen 100 euro voor hotel betalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zondag om 6:46 gaat de eerste trein weer. Ben je rond 9 uur thuisDo what you love, love what you do!![]()
Lunteren zou voor mij wel dichterbij zijn, maar geen idee of dat een treinstation heeft of meer dan 1 kroegquote:
en zo erg dat je niet wil andere meemaken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
Om
[..]
Omdat ik daar 20 jaar heb gewoond...Do what you love, love what you do!![]()
hoe oost is oost?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westen![]()
![]()
Was echt een mooie dag voor jou. Iedereen in de COS vond het ook mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ach ja, ik heb ooit 3 uur in de trein gezeten he Fruitje
echt mij lijkt me het wel leuk, maar zit ook beetje met hoever het is en wat kost enzo. en hoe terug te komen enzo?Do what you love, love what you do!![]()
Treinstation ja, maar kroegen? Denk hooguit de stamkroeg gerund door de 64 jarige Thea en Peter, die al 5 jaar met pensioen zou moeten zijn en waar stamgasten Karel, Jaap en Klaas zich vanaf 2 uur al aan het bezatten zijn om daarna weer terug te keren naar de knorrig vrouw.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lunteren zou voor mij wel dichterbij zijn, maar geen idee of dat een treinstation heeft of meer dan 1 kroegTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Als het je leuk lijkt dan heb je er iets voor over. En anders stoppen met miepen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:57 schreef kree het volgende:
echt mij lijkt me het wel leuk, maar zit ook beetje met hoever het is en wat kost enzo. en hoe terug te komen enzo?
Ik heb ook meets in Den Haag bijgewoond en daar toen ook een hotelovernachting bijgeboekt.![]()
Voor 100 euro een hotel, das een koopje!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
lol oke maar moet ik ff overnacht hebben. en ga geen 100 euro voor hotel betalen.
Laatste keer hotel in Zwolle zat ik in Lumen, was wel iets duurder. Maar ontbijt op bed was wel echt goed
Als ik blijf zuipen tot maandag kan ik na de meeting gelijk door naar kantoor op loopafstandUw ADH vitamine Worst
Zowel noord als Oost als zuid zijn omgeven door Duitsland, Winterswijk.quote:Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
dat klinkt goed, maar oke lost niet op waar ik mee zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Treinstation ja, maar kroegen? Denk hooguit de stamkroeg gerund door de 64 jarige Thea en Peter, die al 5 jaar met pensioen zou moeten zijn en waar stamgasten Karel, Jaap en Klaas zich vanaf 2 uur al aan het bezatten zijn om daarna weer terug te keren naar de knorrig vrouw.. en is reis haha
Op tijd voor dequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zondag om 6:46 gaat de eerste trein weer. Ben je rond 9 uur thuisbij moeders
![]()
Dit klinkt als een prima ideequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik blijf zuipen tot maandag kan ik na de meeting gelijk door naar kantoor op loopafstand
Nah, nee. Klinkt oersaai zo'n kroegquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
dat klinkt goed, maar oke lost niet op waar ik mee zit.. en is reis haha
nouja dat is voor mij teveel voor een fok meet dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor 100 euro een hotel, das een koopje!
Laatste keer hotel in Zwolle zat ik in Lumen, was wel iets duurder. Maar ontbijt op bed was wel echt goedDo what you love, love what you do!![]()
@_UserName_ betaald alles.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:57 schreef kree het volgende:
echt mij lijkt me het wel leuk, maar zit ook beetje met hoever het is en wat kost enzo. en hoe terug te komen enzo?
Inclusief brandweerman?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor 100 euro een hotel, das een koopje!
Laatste keer hotel in Zwolle zat ik in Lumen, was wel iets duurder. Maar ontbijt op bed was wel echt goed![]()
Dus dan kom je niet. Opgelostquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is voor mij teveel voor een fok meet dus?
ooowja jij bent ook een buurman!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zowel noord als Oost als zuid zijn omgeven door Duitsland, Winterswijk.![]()
DuDuitsland @kreequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zowel noord als Oost als zuid zijn omgeven door Duitsland, Winterswijk.
Kun je meteen goedkoop shag scoren![]()
![]()
Oh?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ooowja jij bent ook een buurman!Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
kom wel maar mss niet daar, het lijkt me echt leuk jullie te ontmoeten. Maar oke dit kost wel best ff veel voor een avond ofzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Andere vraag dan . Wat wil je als cadeautje ?quote:
Uurtje met sanniequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andere vraag dan . Wat wil je als cadeautje ?
Abonnement op 40+quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andere vraag dan . Wat wil je als cadeautje ?![]()
![]()
ik denk kan het met kosten enzo niet zo verantwoorden. niet zo ver van elkaar. want oke reken het maar uit, tis wel duur. en laat staan terug komen?
mss volgende keg oer dan ofzo, ik ben nog steeds voorstander in katwijk maar ff in zomer dan.Do what you love, love what you do!![]()
ook een rondje natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andere vraag dan . Wat wil je als cadeautje ?![]()
Dat komt wel goed.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar zit ik al, althans, in de F1 subleague![]()
![]()
Was fok! Nou even down?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heb er nu al zin in! Toch eens een mooi pianostuk gaan oefenen
Deze posts komen vrij goed door wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja werkt sloom en heb al paar keer 503 gehad
De geldwolven!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze posts komen vrij goed door wel.
[ afbeelding ]Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die Benjamin blijft maar hangen.quote:
is dit nog steeds Benjamin?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Benjamin blijft maar hangen.Uw ADH vitamine Worst
Ik zou best wel "river flows in you" willen kunnen spelen. Erg mooi muziekstuk. En aan het eind van de avond zal het meer richting AC/DC ofzoTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja inderdaad een prachtig nummer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zou best wel "river flows in you" willen kunnen spelen. Erg mooi muziekstuk. En aan het eind van de avond zal het meer richting AC/DC ofzo![]()
![]()
Echt niet. Bonny Tyler.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zou best wel "river flows in you" willen kunnen spelen. Erg mooi muziekstuk. En aan het eind van de avond zal het meer richting AC/DC ofzo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En de dames van Angels ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
Weet je wat, we nemen die piano gewoon mee naar Jacks!
Heer Justin.quote:
What happens in Zwolle stays in Zwolle.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lijkt mij verstandigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
What happens in Zwolle stays in Zwolle.
Blij dat het weekend is. Jij lekker aan het genieten van je korte vakantie?quote:Lack of common cents![]()
Ja lekker, weekendquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blij dat het weekend is. Jij lekker aan het genieten van je korte vakantie?![]()
Jazeker, ff lekker weg. Heerlijk![]()
![]()
Thuisbezorgd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
The big Arch van de Mac,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo te zien wordt er weer volop geliket, zo traag weer hier
Leuke dag gehad?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan me betere voorstellen wel met thuisbezorgd, maarja ach af en toe Mac enzo, niks mis mee alhoewel ik prefereer Burger King. maar niet echt altijd op de routes voor mij.quote:
tijd terug alweer, wel weer eens trek in Whopper.Do what you love, love what you do!![]()
Ja het is bar en boos, heb het net even doorgeven. Kreeg de ene 503 melding na de anderequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo te zien wordt er weer volop geliket, zo traag weer hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik op advies van @KoningWouter ook geprobeerd, niet vies, maar vind zelf de bigtasty lekkerderquote:![]()
Maar toch, eet smakelijk, ik heb chinees uit de ping
fok hapert ja idd hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is bar en boos, heb het net even doorgeven. Kreeg de ene 503 melding na de andereDo what you love, love what you do!![]()
Not bij mequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo te zien wordt er weer volop geliket, zo traag weer hier
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik op advies van @:KoningWouter ook geprobeerd, niet vies, maar vind zelf de bigtasty lekkerder![]()
Maar toch, eet smakelijk, ik heb chinees uit de ping
Hey GG
hier wel? moet ff halve minute wachten als ik op quote druk voor de oude post er staat?quote:Do what you love, love what you do!![]()
testWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja en voor de quote in je bericht staat duurt ook ffeksquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
hier wel? moet ff halve minute wachten als ik op quote druk voor de oude post er staat?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja zit wat vertraging in allemaal, maargoed fixen ze denk wel weerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en voor de quote in je bericht staat duurt ook ffeks
we zijn te verwend wel en denken dat alles alla minuut gaat. hahaha.Do what you love, love what you do!![]()
'we'? Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:45 schreef kree het volgende:
we zijn te verwend wel en denken dat alles alla minuut gaat. hahaha.
Lack of common cents
Forum Opties Forumhop: Hop naar: