Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Kreeg ze als uitkeringstrekker gratis toen.
O echt. Nooit geweten dat ze die gratis gavenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Kreeg ze als uitkeringstrekker gratis toen.
Spuit 11.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.
Denk je dat dat uitmaakt als het iets over datum is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.
Lolquote:
Minder betrouwbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat dat uitmaakt als het iets over datum is?
Helpt dat voor maandag ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
Multivitaminen slikken als je zo slecht eet
Duhquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Kans is groot op een vals negatieve uitslag als het zo ver over de datum is
Ik slik wel braaf mijn B complex.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee ik denk op de lange termijn
zou ie aan moeten geven dan als ik de instructies lees.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:24 schreef hemarookworst het volgende:
Kans is groot op een vals negatieve uitslag als het zo ver over de datum is
ja denk moet dat doenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:20 schreef hemarookworst het volgende:
Multivitaminen slikken als je zo slecht eet
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik slik wel braaf mijn B complex.
Bij 2 streepjes ben je zwanger.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:26 schreef kree het volgende:
[..]
zou ie aan moeten geven dan als ik de instructies lees.
anyway ding zit in dat buisje met swizzle enzo waarvan ik zo wat moet druppelen op de test strip.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-10-2025 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Lekker binnenblijven.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
dag vrouw hoe maakt u het op deze druilerige herfstdag?
Nee ik heb een uur in het bos gewandeld met de honden door de regen. Heerlijk los kunnen lopen want er was natuurlijk niemand. Die zijn de rest van de dag wel muntquote:
Nou dan maandag weer werkenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:39 schreef kree het volgende:
nou kan beetje concluderen heb geen coronaalthans niet volgens de verlopen test.
Hey Koekie 😘quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |