Ik durf al mijn geld wel op 'Negatief' te zettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook even testen op een eventuele Soa.
lol no seks op deze vakantiequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook even testen op een eventuele Soa.
Ik blijf wel thuis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is nog steeds 'not done' om thuis te blijven met een verkoudheid.
En dan raar opkijken als je 2 weken ziek thuis ligt
denk het ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik durf al mijn geld wel op 'Negatief' te zetten
Eensquote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis.
Mensen zitten daar niet op te wachten.
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Yquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:07 schreef kree het volgende:
ik ben best vaak ziek geweest wel dit jaar. enne weet niet. Had het met me zusje erover. En toch mss wat tekort vitamine D, dus ff wat ik erover ga uitzoeken. hele corona ben ik niet heel bang voor.
Je hebt een test. Doe die dan. Iss zo klaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar voel me nu oke genoeg om wel te werken, ondanks lijkt op corona.
Hop is zowel een groente als een deel van een plant die als fruit wordt beschouwd, afhankelijk van hoe het wordt gebruikt. De jonge scheuten worden culinair gebruikt als groente, terwijl de hopbellen botanisch gezien de vruchten van de plant zijn en worden gebruikt voor het brouwen van bier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Y
En niet teveel thuisbezorgd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Y
Nog niet over de datum?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Kreeg ze als uitkeringstrekker gratis toen.
lol ja dat is ook puntje voor mij wel. doe dat te vaakquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
En niet teveel thuisbezorgd.
En geen chinees van drie dagen.
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
O echt. Nooit geweten dat ze die gratis gavenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Spuit 11.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.
Denk je dat dat uitmaakt als het iets over datum is?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Kijk wel even naar de houdbaarheids, zulke testen zijn zo gevoelig dat er niet voor niets een houdbaarheidsdatum opstaat.
Lolquote:
Minder betrouwbaar natuurlijk.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk je dat dat uitmaakt als het iets over datum is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |