Lunteren zou voor mij wel dichterbij zijn, maar geen idee of dat een treinstation heeft of meer dan 1 kroegquote:
en zo erg dat je niet wil andere meemaken?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:55 schreef _UserName_ het volgende:
Om
[..]
Omdat ik daar 20 jaar heb gewoond...
hoe oost is oost?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westen
Was echt een mooie dag voor jou. Iedereen in de COS vond het ook mooi.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:55 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ach ja, ik heb ooit 3 uur in de trein gezeten he Fruitje
Treinstation ja, maar kroegen? Denk hooguit de stamkroeg gerund door de 64 jarige Thea en Peter, die al 5 jaar met pensioen zou moeten zijn en waar stamgasten Karel, Jaap en Klaas zich vanaf 2 uur al aan het bezatten zijn om daarna weer terug te keren naar de knorrig vrouw.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:56 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Lunteren zou voor mij wel dichterbij zijn, maar geen idee of dat een treinstation heeft of meer dan 1 kroeg
Als het je leuk lijkt dan heb je er iets voor over. En anders stoppen met miepen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:57 schreef kree het volgende:
echt mij lijkt me het wel leuk, maar zit ook beetje met hoever het is en wat kost enzo. en hoe terug te komen enzo?
Voor 100 euro een hotel, das een koopje!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:55 schreef kree het volgende:
[..]
lol oke maar moet ik ff overnacht hebben. en ga geen 100 euro voor hotel betalen.
Zowel noord als Oost als zuid zijn omgeven door Duitsland, Winterswijk.quote:
dat klinkt goed, maar oke lost niet op waar ik mee zit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Treinstation ja, maar kroegen? Denk hooguit de stamkroeg gerund door de 64 jarige Thea en Peter, die al 5 jaar met pensioen zou moeten zijn en waar stamgasten Karel, Jaap en Klaas zich vanaf 2 uur al aan het bezatten zijn om daarna weer terug te keren naar de knorrig vrouw.
Op tijd voor dequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zondag om 6:46 gaat de eerste trein weer. Ben je rond 9 uur thuis
Dit klinkt als een prima ideequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
Als ik blijf zuipen tot maandag kan ik na de meeting gelijk door naar kantoor op loopafstand
Nah, nee. Klinkt oersaai zo'n kroegquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef kree het volgende:
[..]
dat klinkt goed, maar oke lost niet op waar ik mee zit.. en is reis haha
nouja dat is voor mij teveel voor een fok meet dus?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor 100 euro een hotel, das een koopje!
Laatste keer hotel in Zwolle zat ik in Lumen, was wel iets duurder. Maar ontbijt op bed was wel echt goed
@_UserName_ betaald alles.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:57 schreef kree het volgende:
echt mij lijkt me het wel leuk, maar zit ook beetje met hoever het is en wat kost enzo. en hoe terug te komen enzo?
Inclusief brandweerman?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Voor 100 euro een hotel, das een koopje!
Laatste keer hotel in Zwolle zat ik in Lumen, was wel iets duurder. Maar ontbijt op bed was wel echt goed
Dus dan kom je niet. Opgelostquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:00 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is voor mij teveel voor een fok meet dus?
ooowja jij bent ook een buurman!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zowel noord als Oost als zuid zijn omgeven door Duitsland, Winterswijk.
Duitsland @kreequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:59 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zowel noord als Oost als zuid zijn omgeven door Duitsland, Winterswijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |