Had ik al Dame Shiiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.
Hotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een paar keer op kantoor in Zwolle geweest, was wel lange treinrit maar aan de andere kant ook best doen
En ik ga naar Angels.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
Hote
[..]
Hotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.
nadeel van katwijk. Leiden sluit nog aan, OV van daar niet echt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het. Ja, 22:45 uur ongeveer is wel dat je uiterlijk terug moet, wil je diezelfde nacht nog thuis komen.
Ja, van de postnl is het pickup point naast de automaat, heb ook wel eens gehad dat ik het daar moest ophalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.
Ik denk dat als je woonplaatsen van alle aanwezigen plot, Zwolle het meest centraal gaat zijnquote:
Iemand kwam met Lunteren.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je woonplaatsen van alle aanwezigen plot, Zwolle het meest centraal gaat zijn
optie nog wel, maar vind het wel duur. LOLquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
Hote
[..]
Hotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik denk dat als je woonplaatsen van alle aanwezigen plot, Zwolle het meest centraal gaat zijn
Maar ik geloof dat dat niet echt een stripclub is? Meer een seksclub?quote:
Ik zit nou ja ergens in the middle of nowhere hihiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westen
Dan zou Ede een betere plaats zijn.. maar daar ga ik wellicht mensen tegenkomen die ik niet wil zienquote:
Auto naar Leiden CS en dan overnachten in Zwolle en dan terug een optie?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:49 schreef kree het volgende:
[..]
nadeel van katwijk. Leiden sluit nog aan, OV van daar niet echt.
Je hebt 40K op de spaar dus denk dat je dan weinig reden tot klagen hebtquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
optie nog wel, maar vind het wel duur. LOL
Naja andere ochtend terug pas is wel goed idee, als ik dit wil. Maar snap ff mijn probleem
Zondag om 6:46 gaat de eerste trein weer. Ben je rond 9 uur thuisquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef kree het volgende:
[..]
optie nog wel, maar vind het wel duur. LOL
Naja andere ochtend terug pas is wel goed idee, als ik dit wil. Maar snap ff mijn probleem
waarom denk je?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:53 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dan zou Ede een betere plaats zijn.. maar daar ga ik wellicht mensen tegenkomen die ik niet wil zien
En @Paul woont daar ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:52 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook wel want ik zit uiterst Oost, FF behoorlijk in het noorden.. Utrecht is gewoon veel te ver naar het westen
lol oke maar moet ik ff overnacht hebben. en ga geen 100 euro voor hotel betalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Zondag om 6:46 gaat de eerste trein weer. Ben je rond 9 uur thuis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |