Knuffel terug.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helpt misschien wel met mijn rouwproces
Dikke knuffel voor iedereen 😘
Het valt niet mee he. Heel begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Helpt misschien wel met mijn rouwproces
Dikke knuffel voor iedereen 😘
moet keertje komen wel. maarja hou het ff aan jullie nog voor nuquote:
Google Maps beweert dat het vanaf Roosendaal ook 2 uur en 44 minuten is.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik reis vanuit Roosendaal ongeveer 2u
ennteurg dus, ik vind het lang.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Met NS is het 2 uur en 40 minuten vanaf Katwijk naar Zwolle.
Ggrrrrquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier ook 1 pakketje binnen, was te zwaar om bij de automaat te laten leveren.
Ander pakketje gaat naar de automaat, omdat ik nooit zin heb in bezorgers aan de deur, maar helaas, de buren doen dat niet, dus kreeg ik net alsnog pakketje voor de buren en moet mn eigen ophalen bij de automaat
Ja, de laatste terug is 22:47 uur.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:41 schreef kree het volgende:
[..]
ennteurg dus, ik vind het lang.
en laat staan nacht net, want denk kom niet eens meer terug na 11 uur
Ik heb nog de optie om ze te laten leveren bij de mama aangezien zij aan de overkant woont.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:40 schreef MizzezAmy het volgende:
Hier ook 1 pakketje binnen, was te zwaar om bij de automaat te laten leveren.
Ander pakketje gaat naar de automaat, omdat ik nooit zin heb in bezorgers aan de deur, maar helaas, de buren doen dat niet, dus kreeg ik net alsnog pakketje voor de buren en moet mn eigen ophalen bij de automaat
Dat kan ook. Ik ga niet in strijd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Google Maps beweert dat het vanaf Roosendaal ook 2 uur en 44 minuten is.
vanaf daar maar ik moet nog terug dan van Leiden CS. en rijden er geen bussen meer voor zover ik weet.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, de laatste terug is 22:47 uur.
Ja ik heb standaard de automaten ingesteld staan als aflever-voorkeur. Hoef ik mn buren niet lastig te vallen en kun je 24h/dag je pakketjes ophalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:41 schreef maily het volgende:
[..]
Ggrrrr
Ik laat t altijd elders bezorgen.
Hoef ik t niet bij buren op te halen.
Leiden? Rijnsburg toch? Ik deed terug van Zwolle naar Rijnsburg.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:44 schreef kree het volgende:
[..]
vanaf daar maar ik moet nog terug dan van Leiden CS. en rijden er geen bussen meer voor zover ik weet.
Oh jullie wonen dus allemaal bij elkaar in de buurt? Dan kunnen jullie elkaar steunenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb nog de optie om ze te laten leveren bij de mama aangezien zij aan de overkant woont.
Dicht bijeen is warm zeggen ze toch. Mijn broer woont naast de mama.
Mama doet het btw supergoed
Hotelquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:45 schreef kree het volgende:
dus 4 uur rijstend. en dan moet ik terug of met taxi wat duur is. bussen in de nacht rijden niet hier.
Mooie uitspraak dit.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:43 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik heb nog de optie om ze te laten leveren bij de mama aangezien zij aan de overkant woont.
Dicht bijeen is warm zeggen ze toch. Mijn broer woont naast de mama.
Mama doet het btw supergoed
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:44 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja ik heb standaard de automaten ingesteld staan als aflever-voorkeur. Hoef ik mn buren niet lastig te vallen en kun je 24h/dag je pakketjes ophalen.
Ja behalve mijn zus, die woont in Sint Lenaarts (Brecht)quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh jullie wonen dus allemaal bij elkaar in de buurt? Dan kunnen jullie elkaar steunen![]()
Fijn dat de mama het supergoed doet, moet voor haar ook een zware tijd zijn
er zijn bussen. maar voorzover ik weet stoppen ze rond middernacht. en dan moet ik van leiden nog terug, niet heel ver. maar ga het niet lopen enzo.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Leiden? Rijnsburg toch? Ik deed terug van Zwolle naar Rijnsburg.
Oh pardon, ik heb een fout gemaakt. even opnieuw.
Ik zie het. Ja, 22:45 uur ongeveer is wel dat je uiterlijk terug moet, wil je diezelfde nacht nog thuis komen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:47 schreef kree het volgende:
[..]
er zijn bussen. maar voorzover ik weet stoppen ze rond middernacht. en dan moet ik van leiden nog terug, niet heel ver. maar ga het niet lopen enzo.
Had ik al Dame Shiiquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.
Hotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.quote:
Jawel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef hemarookworst het volgende:
Ben een paar keer op kantoor in Zwolle geweest, was wel lange treinrit maar aan de andere kant ook best doen
En ik ga naar Angels.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef _UserName_ het volgende:
Hote
[..]
Hotel dus. Ik pak ook gewoon hotelletje. Ontbijtje erbij en rustig aan naar huis.
nadeel van katwijk. Leiden sluit nog aan, OV van daar niet echt.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik zie het. Ja, 22:45 uur ongeveer is wel dat je uiterlijk terug moet, wil je diezelfde nacht nog thuis komen.
Ja, van de postnl is het pickup point naast de automaat, heb ook wel eens gehad dat ik het daar moest ophalen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 15:46 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had laatst een keer dat de pakketautomaat vol was en zonder overleg werd m'n pakket alsnog naar een pickup point gebracht ruim 3 kilometer verderop. Echt onbegrijpelijk soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |