Heb ik op advies van @KoningWouter ook geprobeerd, niet vies, maar vind zelf de bigtasty lekkerderquote:
fok hapert ja idd hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is bar en boos, heb het net even doorgeven. Kreeg de ene 503 melding na de andere
Not bij mequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo te zien wordt er weer volop geliket, zo traag weer hier
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik op advies van @:KoningWouter ook geprobeerd, niet vies, maar vind zelf de bigtasty lekkerder![]()
Maar toch, eet smakelijk, ik heb chinees uit de ping
hier wel? moet ff halve minute wachten als ik op quote druk voor de oude post er staat?quote:
Ja en voor de quote in je bericht staat duurt ook ffeksquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
hier wel? moet ff halve minute wachten als ik op quote druk voor de oude post er staat?
ja zit wat vertraging in allemaal, maargoed fixen ze denk wel weerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en voor de quote in je bericht staat duurt ook ffeks
'we'? Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:45 schreef kree het volgende:
we zijn te verwend wel en denken dat alles alla minuut gaat. hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |