Oh?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:01 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
ooowja jij bent ook een buurman!
kom wel maar mss niet daar, het lijkt me echt leuk jullie te ontmoeten. Maar oke dit kost wel best ff veel voor een avond ofzo.quote:
Andere vraag dan . Wat wil je als cadeautje ?quote:
Uurtje met sanniequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Andere vraag dan . Wat wil je als cadeautje ?
Abonnement op 40+quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ook een rondje natuurlijk!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat komt wel goed.quote:
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Daar zit ik al, althans, in de F1 subleague
Deze posts komen vrij goed door wel.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja werkt sloom en heb al paar keer 503 gehad
De geldwolven!quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Deze posts komen vrij goed door wel.
[ afbeelding ]
Die Benjamin blijft maar hangen.quote:
is dit nog steeds Benjamin?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die Benjamin blijft maar hangen.
Ja inderdaad een prachtig nummer.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zou best wel "river flows in you" willen kunnen spelen. Erg mooi muziekstuk. En aan het eind van de avond zal het meer richting AC/DC ofzo
Echt niet. Bonny Tyler.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:32 schreef _UserName_ het volgende:
Ik zou best wel "river flows in you" willen kunnen spelen. Erg mooi muziekstuk. En aan het eind van de avond zal het meer richting AC/DC ofzo
En de dames van Angels ook.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:42 schreef _UserName_ het volgende:
Weet je wat, we nemen die piano gewoon mee naar Jacks!
Heer Justin.quote:
What happens in Zwolle stays in Zwolle.quote:
Lijkt mij verstandigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 16:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
What happens in Zwolle stays in Zwolle.
Blij dat het weekend is. Jij lekker aan het genieten van je korte vakantie?quote:
Ja lekker, weekendquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Blij dat het weekend is. Jij lekker aan het genieten van je korte vakantie?
Leuke dag gehad?quote:
kan me betere voorstellen wel met thuisbezorgd, maarja ach af en toe Mac enzo, niks mis mee alhoewel ik prefereer Burger King. maar niet echt altijd op de routes voor mij.quote:
Ja het is bar en boos, heb het net even doorgeven. Kreeg de ene 503 melding na de anderequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo te zien wordt er weer volop geliket, zo traag weer hier
Heb ik op advies van @KoningWouter ook geprobeerd, niet vies, maar vind zelf de bigtasty lekkerderquote:
fok hapert ja idd hahaquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is bar en boos, heb het net even doorgeven. Kreeg de ene 503 melding na de andere
Not bij mequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Zo te zien wordt er weer volop geliket, zo traag weer hier
Helemaal goed.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb ik op advies van @:KoningWouter ook geprobeerd, niet vies, maar vind zelf de bigtasty lekkerder![]()
Maar toch, eet smakelijk, ik heb chinees uit de ping
hier wel? moet ff halve minute wachten als ik op quote druk voor de oude post er staat?quote:
Ja en voor de quote in je bericht staat duurt ook ffeksquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:39 schreef kree het volgende:
[..]
hier wel? moet ff halve minute wachten als ik op quote druk voor de oude post er staat?
ja zit wat vertraging in allemaal, maargoed fixen ze denk wel weerquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en voor de quote in je bericht staat duurt ook ffeks
'we'? Nee hoor.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 17:45 schreef kree het volgende:
we zijn te verwend wel en denken dat alles alla minuut gaat. hahaha.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |