Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar SeptemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!![]()
Werktopic“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Veel plezier Mario.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Voetbalsequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
whah niet zo, maar wss wat meeste denken na vakantie en weer aan het werk moeten.quote:
Ik doe altijd die TT ff van wat ik denk op moment.
Do what you love, love what you do!![]()
Mutti morgen weer boos.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Niks mis meequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij gaat saufen en de stad op stelten zettenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik voel me niet ziek genoeg om me ziek te melden as maandag.
mss is het wel corona, maargoed die hype is wel overgevlogen en mag je gewoon werken.Do what you love, love what you do!![]()
morgen pas als hij door de popo thuis wordt gebrachtquote:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 13:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hij gaat saufen en de stad op stelten zetten![]()
Het is nog geen maandagquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:00 schreef kree het volgende:
ik voel me niet ziek genoeg om me ziek te melden as maandag.
mss is het wel corona, maargoed die hype is wel overgevlogen en mag je gewoon werken.![]()
![]()
daarom maar voel me nu oke genoeg om wel te werken, ondanks lijkt op corona.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Dit kan je dus heel dubbel opvatten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit kan je dus heel dubbel opvatten.![]()
![]()
Maar heb je direct contact met mensen, anders kan je beter thuisblijven ivm besmettingquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar voel me nu oke genoeg om wel te werken, ondanks lijkt op corona.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
ik zal ff test setje opzoeken. LOL. hoewel ik niet weet hoe er dan mee om te gaan erna als ie positief is.
Maar denk valt wel mee en is het gewoon dikke verkoudheid alleen.Do what you love, love what you do!![]()
nouja dat afweging wel. maarre als je geen heftige verschijnselen hebt dan wordt geacht wel te werken hier iigquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar heb je direct contact met mensen, anders kan je beter thuisblijven ivm besmettingDo what you love, love what you do!![]()
Wat maakt het uit of het corona is of griep of een dikke verkoudheid?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:03 schreef kree het volgende:
ik zal ff test setje opzoeken. LOL. hoewel ik niet weet hoe er dan mee om te gaan erna als ie positief is.
Maar denk valt wel mee en is het gewoon dikke verkoudheid alleen.
Je wil met alle drie geen mensen aansteken.![]()
Hoevaak ben je wel niet ziek in een jaar man3Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ook even testen op een eventuele Soa.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:03 schreef kree het volgende:
Maar denk valt wel mee en is het gewoon dikke verkoudheid alleen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Het is nog steeds 'not done' om thuis te blijven met een verkoudheid.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het corona is of griep of een dikke verkoudheid?
Je wil met alle drie geen mensen aansteken.
En dan raar opkijken als je 2 weken ziek thuis ligtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
dat een verkoudheid wss niet zo erg is voor anderen.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:04 schreef maily het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of het corona is of griep of een dikke verkoudheid?
En corona wss wel voor sommigen. Hoewel ik denk valt allemaal wel mee.
Mijn leidingevenden zeggen niet meer thuis te blijven iig.Do what you love, love what you do!![]()
Ik durf al mijn geld wel op 'Negatief' te zettenquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook even testen op een eventuele Soa.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
lol no seks op deze vakantiequote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ook even testen op een eventuele Soa.
Ik blijf wel thuis.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Het is nog steeds 'not done' om thuis te blijven met een verkoudheid.
En dan raar opkijken als je 2 weken ziek thuis ligt
Mensen zitten daar niet op te wachten.![]()
denk het ookquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik durf al mijn geld wel op 'Negatief' te zetten
ik ben best vaak ziek geweest wel dit jaar. enne weet niet. Had het met me zusje erover. En toch mss wat tekort vitamine D, dus ff wat ik erover ga uitzoeken. hele corona ben ik niet heel bang voor.Do what you love, love what you do!![]()
Better safe than sorry“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Eensquote:quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:06 schreef maily het volgende:
[..]
Ik blijf wel thuis.
Mensen zitten daar niet op te wachten.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Yquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:07 schreef kree het volgende:
ik ben best vaak ziek geweest wel dit jaar. enne weet niet. Had het met me zusje erover. En toch mss wat tekort vitamine D, dus ff wat ik erover ga uitzoeken. hele corona ben ik niet heel bang voor.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt een test. Doe die dan. Iss zo klaarquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:01 schreef kree het volgende:
[..]
daarom maar voel me nu oke genoeg om wel te werken, ondanks lijkt op corona.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hop is zowel een groente als een deel van een plant die als fruit wordt beschouwd, afhankelijk van hoe het wordt gebruikt. De jonge scheuten worden culinair gebruikt als groente, terwijl de hopbellen botanisch gezien de vruchten van de plant zijn en worden gebruikt voor het brouwen van bier.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Y“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En niet teveel thuisbezorgd.quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:11 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel genoeg groenten eten he! En niet alleen maar Spa Goud:Y
En geen chinees van drie dagen.![]()
Nog niet over de datum?quote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef kree het volgende:
Omdat nog heb.
[ link | afbeelding ]
Kreeg ze als uitkeringstrekker gratis toen.![]()
lol ja dat is ook puntje voor mij wel. doe dat te vaakquote:Op zaterdag 25 oktober 2025 14:14 schreef maily het volgende:
[..]
En niet teveel thuisbezorgd.
En geen chinees van drie dagen.
Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: